Dzika Laguna

Pisemny: 25 listopad 2013
Czas podróży: 10 — 21 listopad 2013
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 2.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 6.0
Hotel ma 4 gwiazdki. To jest dalekie od prawdy. Zacznę od pozytywó w, ale im bliż ej do ironii. Kto lubi zaciszne i relaksują ce wakacje - hotel pasuje idealnie. Turyś ci w hotelu jednocześ nie to od 7 do 17 osó b. I to jest dobra wiadomoś ć o hotelu! Rozumiesz, ż e wszystko jest dla Ciebie - morze, baseny, leż aki itp. W hotelu pracuje okoł o dziesię ciu osó b. Wszyscy faceci są wspaniali i przyjaź ni. Starają się zadowolić , a czasami robią niemoż liwe. Mianowicie: pł ywają z tobą w basenie, piją kawę przy jednym stole, ł owią z tobą ryby w morzu. Pewnie dlatego nie mają czasu na wszystko inne - gotować jedzenie, sprzą tać pokoje, czyś cić baseny itp.

Przejdź my teraz do punktó w. Od razu dokonaj rezerwacji, nie jesteś my kapryś ni i nie rozpieszczani przez „pią tkę ” turystó w.


Morze i plaż a.

Jest piaszczysta plaż a. Ale nie moż na pł ywać w morzu z brzegu.
Aby pł ywać , trzeba przejś ć okoł o kilometra po skał ach i koralach w wodzie po kostki, ponieważ nie ma pontonu. Ci, któ rzy zdali ten test, twierdzą , ż e widzieli pię kny podwodny ś wiat i ż ywą rafę koralową . Ale za drugim razem nie odważ yli się skoczyć w otchł ań , ponieważ ogromne, nieokreś lone zwierzę morskie szybko pę dził o wokó ł rafy i nie był o odpowiednio ratownikó w i pontonu. Leż akó w jest wystarczają co duż o, ale materace nie są przetwarzane, plaż a nie jest sprzą tana. Brudne szklanki, torby, naczynia mogą stać cał ymi dniami na plaż y i nie moż na ich zdją ć.

Odż ywianie.

To chyba najbardziej ś miertelny minus. Nie ma bufetu. Pozwolę sobie wyjaś nić : ziemniaki, makaron, ryż , ryba, kurczak, ogó rki i pomidory. Z wyją tkiem smaż onych ziemniakó w, wszystkie potrawy nie są jadalne i nie są ś wież e. Spoś ró d wypiekó w jedno to niezbyt wyglą dają ce ciasto i babeczka. Chleb i ketchup. Oto szczegó ł owa lista naszego bufetu. Jednocześ nie turyś ci, któ rzy odpoczywali przed nami, mó wili, ż e to wcią ż luksus.

Przed nami turyś ci musieli prosić o chleb, bo w ogó le nie gotowali. Jak się pó ź niej okazał o, czę sto jedzenia nie dał o się ugotować , ponieważ w godzinach od 10 do 14, aby zaoszczę dzić pienią dze, po prostu odcinano prą d w hotelu. W tym czasie nie podawano nam nawet herbaty. Pomię dzy ś niadaniami, obiadami i kolacjami, ż adnych pizzy, burgeró w, hot-dogó w itp. Jeś li jednak poprosisz o pizzę na obiad, upieką ją , jeś li poprosisz o naleś nika na jutro na ś niadanie, też je zrobią . Z jednej strony wszystko to moż na zrozumieć . Hotel jest mł ody, rozwija się i nie opł aca się wyrzucać produktó w do przygotowania obfitoś ci jedzenia. Ale nie przy takiej samej emisji jaj przez liczbę wczasowiczó w. Z drugiej strony, jeś li turyś ci zapł acili za usł ugę , to chcą ją otrzymać , a nie prosić o naleś niki i chleb. Z plusó w „all inclusive” moż na przypisać tylko ogromnej emisji napojó w alkoholowych, w tym piwa butelkowego i majito, któ re mają doś ć smaczne.
Lokalna wó dka, podobna do rosyjskiego bimbru. Wino jest lokalne, ale smaczne.

Restauracje i bary:

- gł ó wna restauracja (Tejano) gł ó wna plaż a

- restauracja na plaż y i bar (cancun) przy basenie - brak

- lobby bar - nie jest

- bar przy basenie - jedyne, co tam jest alkohol?

- namioty z przeką skami - nie są

O pokojach.

Przestronne i pię kne pokoje. Sprzą tanie odbywa się codziennie, ale polega tylko na zawijaniu rę cznikó w (wł asnych brudnych i mokrych), ukł adaniu pł atkó w kwiató w i pię knym wyeksponowaniu butelek. W zwią zku z tym sprzą tanie sanitarne w pokojach nie jest przeprowadzane. Kurz jest wszę dzie i osiada po tym cudownym sprzą taniu. A to prowadzi do kolejnego problemu: cał ego exetarium w twoich pokojach: jaszczurki na sufitach, stonó g biegają ce z mackami i mró wki na podł odze, ale najwię kszym problemem jest muszka. Turyś ci, któ rzy w liczbie oś miu osó b pojechali do innych hoteli, okazali się na nią uczuleni.
Ktoś z wysypką , ktoś z opuchnię tymi nogami i twarzami wyprowadził się z hotelu. W dniu naszego przyjazdu nasz pokó j został przetworzony na ż yczenie. Nie był o muszek, a wszystkie inne ż ywe stworzenia okazał y się odporne na przetwarzanie.

Sklepy.

Na miejscu jest tylko jeden sklep z olejami. Sprzedawca na zamó wienie przynosi zaró wno maski z tubkami, jak i leki. Ogó lnie wszystko, czego potrzebujesz. Turyś ci nie mają wstę pu na teren są siednich hoteli w lokalnych sklepach, a wycieczka na bazar w El Quseir kosztuje 30$, a taksó wka na targ kosztuje 50$.

Animacja.


W tym hotelu nie ma deklarowanych rozrywek sportowych, animatoró w. Na plaż y był o boisko do siatkó wki, ale administrator nie mó gł znaleź ć dla nas pił ki. Z cał ej rozrywki - bilard w lobby.

Napisał em tę recenzję podczas pobytu w hotelu. Ż e tak powiem, w poś cigu. A w jednym z czterech ó wczesnych basenó w pluskał y się.4 osoby. Ogó lnie widok, szczerze mó wią c, ż ał obny. Chociaż został zaprojektowany, aby pomieś cić.96 pokoi.
Liczba basenó w jest cał kiem normalna. Jest też jacuzzi. Po prostu woda w basenach jest brudna. Jak powiedzieli turyś ci, któ rzy weszli tydzień wcześ niej, na powierzchni wody unosił się brudny film. Spó d ś luzu został oczyszczony, ale woda nadal pozostawał a niejasna. Istnieją oddzielne budynki dla sklepó w. Przebudowano salę dla dzieci i basen dla dzieci. Ale kiedy nie ma ludzi i wymaganej liczby pracownikó w, ten cał y nowy hotel po prostu umiera na naszych oczach.

Przesiedlenie.

Przewodnik z „Koralu” odmó wił rozwią zania wszystkich tych problemó w, mó wią c, ż e nie da się ich rozwią zać i zaproponował przeprowadzkę do innego hotelu, jednocześ nie mó wią c, ż e trzeba dopł acić . Ale ostro postawiliś my go na jego miejscu, tł umaczą c, ż e nie otrzymaliś my reszty, za któ rą zapł aciliś my, i zaż ą daliś my wczesnej i bezpł atnej przeprowadzki do innego hotelu, ponieważ straciliś my już dwa dni odpoczynku. Przewodnik zaakceptował nasze warunki i przenió sł się do innego hotelu bez dodatkowych opł at.
W sumie z ró ż nicą jednego dnia przeniosł o się nas 10 osó b. Ale od wszystkich opró cz nas przewodnicy Pegasus, Tez Tour i Coral zabrali pienią dze zaró wno na przesiedlenie, jak i transfer od 30 do 120 dolaró w na osobę.


Nawiasem mó wią c, silna przyjaź ń z „kolegami w nieszczę ś ciu” stał a się pozytywnymi emocjami z tego hotelu. Przeniesiono nas wszystkich do tego samego hotelu i bawiliś my się ś wietnie z gorzkim ś miechem wspominają c pierwsze dni wakacji.

Wniosek: nigdy nie kupuj voucheró w do hotelu bez opinii turystó w. O Lagunie w Marsa Alam nie mogliś my znaleź ć ani jednej recenzji.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał