NIE 5-gwiazdkowy hotel?

Pisemny: 17 może 2021
Czas podróży: 2 — 9 może 2021
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 7.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 5.0
Po przybyciu do hotelu z jakiegoś powodu od razu pojawił a się silna opinia, ż e ​ ​.5 gwiazdek to dla niego za duż o. Có ż , 4 max. Lub nawet 3.

Przyjechaliś my o 9 rano, wypeł niliś my formularz, ao 11 zał oż yliś my bransoletki. W zasadzie już godzinę pó ź niej oddali klucz do pokoju 1208, choć rozliczenie zgodnie z regulaminem jest już od 14:00. To był o w porzą dku.

Pokó j jest trochę "zmę czony", czapka. Remont przydał by się trochę pracy, ale ogó lnie wszystko jest czyste i uporzą dkowane. Był o nawet ż elazko, któ re bardzo nam się podobał o. Hassan sprzą tał codziennie, bardzo dzię kuję za pię kno, któ re robił codziennie z rę cznikó w) oraz za zawsze uś miech i ż yczliwoś ć.

Wybó r jedzenia jest mał y, ale nie bę dziesz gł odny. Mó j mą ż i ja to lubiliś my. Ale tym, któ rzy czekają na fanaberie, raczej się to nie spodoba.
W pierwszych dwó ch dniach odpoczynku był a nawet ś wież a guawa. Jest pyszny dla każ dego, kto go spró bował . Ró wnież codziennie ś wież e randki.
Nie podobał nam się lokalny alkohol. A ż e zaparzana kawa jest dodatkowo pł atna. Wypili Nescafe z automatu. Zadowalają cy.
Ale już nie chcę. )
Pewnego razu moż na był o odwiedzić restaurację a la carte za darmo do wyboru. Zarezerwowaliś my rybę . Ale asortyment jest mniej wię cej taki sam jak na kolację w gł ó wnej restauracji. Dlatego nie był em pod wraż eniem.

Wybraliś my się dla dobra raf i ż ycia morskiego, wię c staraliś my się nie denerwować , ż e zapł aciliś my za 5, ale w rzeczywistoś ci dostaliś my solidne tureckie 3-ku.
Hotel nie posiada wł asnej plaż y, nie ma pontonu, ale to dlatego, ż e korale są w tej chwili odnawiane, wię c ochrona nie pozwala na wejś cie do morza z plaż y Hilton. Trzeba iś ć trochę dalej i zaczyna się cud!
Ró ż norodne ryby, ż ó ł wie (o ile oczywiś cie nie pł ywają w morzu na parking dla ł odzi), widzieliś my pł aszczki i kalmary.
Mieliś my szczę ś cie z personelem - wszyscy są bardzo przyjaź ni i pomocni! Szczegó lnie dzię kuję dziewczynie z Relacji Goś cinnej - Adrianie L. za jej uwagę i pomoc. Jeś li czegoś potrzebujesz, podejdź do niej, zawsze pomoż e).
Ale mó wi tylko po angielsku lub hiszpań sku.
Wię kszoś ć czasu spę dziliś my na morzu, wię c nie znam się na animacji.
W basenie pł ywaliś my tylko dwa razy. Tam wszystko jest w porzą dku.
Centrum nurkowe jest lepsze niż to, któ re jest dalej od hotelu.

Ogó lne wraż enie jest znakomite (gł ó wnie ze wzglę du na morze).
Ale nastę pnym razem pojedziemy do innego hotelu).
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał