Hałas stale. Angielski jest znany tylko w recepcji, a niektóre z nich nie są zbyt dobre

Pisemny: 6 listopad 2020
Czas podróży: 23 październik — 4 listopad 2020
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 3.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 5.0
Jeś li ktoś wybiera się do tego hotelu to nie radzę . Teraz hotel jest wypeł niony gł ó wnie mieszkań cami, któ rzy przyjeż dż ają na kilka dni, na przykł ad, aby ś wię tować urodziny. Imprezują do 4 rano w barze 24/7, wię c jeś li masz pokó j z widokiem na basen, nie moż esz spać (bar jest tuż obok). Nie uważ am też za opcję z numerem do tzw. ogrodu. Hał as z przyjeż dż ają cych autobusó w (obok parkingu), hał as z klimatyzatoró w i jakiś inny budynek naprzeciwko powoduje szum. Przy zamknię tym balkonie jest ciszej, ale nie ma czym oddychać . Wł ą czasz klimatyzator lub wentylator, robi się zimno i musisz otworzyć balkon. Dlatego miejscowi są raczej gorą cymi ludź mi, a potem rozchodzą się do swoich pokoi z pieś niami i okrzykami na korytarzach. W recepcji nic z tym nie robią , nawet sto razy narzekają . Kierownik hotelu nie moż e rozmawiać . Jedna odpowiedź - jutro wszyscy wyjadą i bę dzie cicho. W rzeczywistoś ci przychodzą nowe i wszystko zaczyna się w nowy sposó b.
Przedstawiciel Anex nie zrobił nic, aby zmniejszyć hał as, na przykł ad rozmawiają c osobiś cie z kierownikiem. Zaproponował a tylko, ż e napisze skargę na hotel. Nawiasem mó wią c, rozmowy w recepcji o pisaniu negatywnych komentarzy i recenzji ró wnież nie znalazł y odpowiedzi. Dla wszystkich to samo, napisz co najmniej milion. Nasze biuro podró ż y napisał o skargę do Anex, nikt jej nie odpowiedział . Pisał em też na stronie Anex i nikt mi też nie odpowiedział .
O poranku w pobliż u baru, basenu, na plaż y widać pochlapaną windę i sterty ś mieci z jednorazowych kubkó w. Pokoje są zniszczone - gdzieś jest problem z sejfem, gdzieś z toaletą . Sprzą taczki nie przynoszą wody do pokoi, należ y zapytać w recepcji. Jeś li nie dadzą tego od razu, moż e specjalnie do tego przeszkolona osoba to przyniesie. A moż e przyniosą nowe rę czniki, w zależ noś ci od tego, czy zrozumieją Cię w recepcji. Tylko kilka osó b mó wi normalnie po angielsku. Nawiasem mó wią c, menu w barach i restauracji a la carte jest po hiszpań sku. Tł umacz Google na ratunek. W gł ó wnej restauracji w ogó le nie ma tabliczek z nazwami. Na przykł ad, jeś li jest pomidor, wszyscy rozumieją , co to jest, ale jeś li jest sos lub sok, moż esz wybierać tylko wedł ug koloru, zgadują c, z czego jest zrobiony.

Jeś li chodzi o jedzenie, wszystko był o w porzą dku do momentu wprowadzenia dystrybucji przez personel. Iloś ć poż ywienia i jego zmiennoś ć znacznie się zmniejszył a. Na przykł ad ł yż ka posiekanej kapusty, 3 plastry ogó rka i 2 plastry ananasa. Aby wł oż yć wię cej, musisz stale szturchać talerz, a nastę pnie wł oż yć kolejne 2-3 plasterki ogó rka). Jednocześ nie moż esz sam wzią ć mię so, ryby, ciastka, chleb, gdzie logika nie jest jasna.
Plaż a od hotelu jest niewielka, leż ał a na leż akach z są siedniego hotelu sieci Riu, nikt nie odjeż dż ał . Fale są prawie zawsze duż e, czasami przynoszą glony. Personel sprzą ta plaż ę co jest plusem. Palmy zamiast parasoli. Przejś cie przez mał e i ś rednie palmy do leż aka jest bardzo pię kne i autentyczne - ró wnież uważ am to za plus).
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał