Uwaga, możesz zostać okradziony!

Pisemny: 1 czerwiec 2015
Czas podróży: 14 — 27 może 2015
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 5.0
Czystość: 7.0
Odpoczywaliś my w hotelu już trzeci raz, celowo pojechaliś my do tego hotelu, aby spę dzić wspaniał e wakacje, duż o przyjemnych wraż eń po trudnym roku ż ycia. Byliś my pewni, ż e wszystko bę dzie dobrze. Szybko zostaliś my zakwaterowani w ogromnym dwupokojowym apartamencie z pię knym widokiem na morze. Ale na tym cał y urok się skoń czył .
Już pierwszego dnia mojego pobytu z mojego wieszaka został a skradziona droga pię kna biał a tunika, kupiona w 2014 roku w tym samym hotelu za 110 USD. Napisali oś wiadczenie o stracie, ale nikt nie zaczą ł tego robić i patrzeć : „Bó g kogoś posł ał , ale masz taką karmę ! ”
A karma kontynuował a:
- pokó j nie był sprzą tany przez jeden dzień
- pasek uzupeł niany był rzadko

- rę czniki rzadko zmieniane, dopó ki nie zł apiesz po drodze jednego z pracownikó w
- markowych kosmetykó w nigdy nie był o, poza ł yż ką do butó w i gą bką do czyszczenia - to jest na co dzień !
- poduszki pachną ce potem
-karaluchy biegają ce po pokoju
- pod prysznicem, po wyczerpaniu się detergentó w, dozowniki był y puste przez dł ugi czas, aż pokojó wka znowu zł apał a
-koszula nocna, schludnie zł oż ona pod poduszkę , wycią gnię ta i wrzucona do pustej komody
- ż elazko nie dział ał o
W restauracji był o duż o, był o pię knie, ale w poró wnaniu z poprzednimi latami był o mał o ró ż norodnoś ci owocó w, najsmaczniejsze mango był o wystawiane tylko trzy razy.
Ł adna pogoda, plaż a.
Pró bowali się pocieszyć , ale osad rozgoryczenia wcią ż nawiedzał i nawet teraz nadal jest uczucie irytacji i urazy.
BARCELO, STRACIŁ EŚ SERCA, KTÓ RE KOCHAŁ EŚ .
OBOJĘ TNOŚ Ć MENEDŻ ERÓ W I KRADZIEŻ PRACOWNIKÓ W - HAŃ BA HOTELU!! !
Nie polecam tego hotelu Svetlana.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał