Usługa nie odpowiada poziomowi 5*

Pisemny: 8 listopad 2019
Czas podróży: 24 — 31 październik 2019
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Usługa: 1.0
W paź dzierniku 2019 przebywał em w tym hotelu. Zapł acił em od razu za tygodniowy pobyt.
Umieszczono mnie w pokoju nr 205, przed któ rym mają ró ż nicę w poziomie podł ogi. Miał em wypadek już nastę pnego dnia z powodu tego spadku stopnia. W rezultacie zerwanie wię zadł a i zł amanie stopy. Ledwo dotarł em do recepcji, poinformował em personel o tym, co się stał o, ale ku mojemu zdziwieniu pracownicy hotelu nie okazali mi szacunku i nie udzielili mi pomocy ani pomocy w uzyskaniu pomocy medycznej. Taka usł uga wyraź nie nie odpowiada poziomowi hotelu 5*.
Musiał am sama jechać do centrum medycznego w Pradze. Fakt ten potwierdzają dokumenty z placó wki medycznej.

Chcę zauważ yć , ż e w Europie za normę w miejscach publicznych uważ a się ostrzeganie ludzi o obecnoś ci niebezpiecznych przeszkó d - powiesić znak ostrzegawczy lub przykleić jasny pasek na niebezpiecznym stopniu. Ten hotel nie ma tego. Dodatkowo zdziwił am się , ż e w pokoju w 5-gwiazdkowym hotelu miał am rozdartą prześ cieradł o, poł amane klamki w oknach, a na stoliku przy dzbanku nie był o butelki z wodą .
W wyniku kontuzji oczywiś cie nie mogł em kontynuować pobytu w hotelu, a ze wzglę dó w zdrowotnych musiał em wyjechać nastę pnego dnia.
Napisał em list do dyrektora generalnego hotelu, w któ rym opowiedział em o tym, co się stał o, i poprosił em o zrekompensowanie kwoty za dni, w któ rych był em zmuszony nie przebywać w hotelu. Jednak kierownik odmó wił mi.
przystań
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał

Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар