Hotel z poziomem obsługi dla dwojga

Pisemny: 10 styczeń 2020
Czas podróży: 25 grudzień 2019 — 4 styczeń 2020
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 7.0
Plusy:
Wię kszoś ć procedur przeprowadzana jest jakoś ciowo. Sprzę t jest dobry. Personel zaró wno na zabiegach jak iw restauracji jest uprzejmy, uprzejmy, opiekuń czy. Strefa spa jest ś wietna, sauna jest cudowna.
Budynek hotelu jest pię kny i jest bardzo dogodnie poł oż ony - blisko wszystkich ź ró deł .
Minusy:
Pokoje i obsł uga:

Po przyjeź dzie w nocy nie mogliś my znaleź ć dodatkowego koca (mą ż miał temperaturę ), ponieważ wszystko zwią zane z pokojami został o zamknię te przez zespó ł sprzą tają cy. Sprzą tanie nie jest jednolite, jedna ekipa sprzą tał a bardzo dobrze, druga - po prostu okropna. Niestety, drugi zespó ł sprzą tał czę ś ciej. Jednego dnia nie posprzą taliś my pokoju, bo "po wyjeź dzie goś ci trzeba był o przygotować inne pokoje" i jakoś zł apaliś my sprzą taczkę na zmianę brudnych rę cznikó w. Był a bardzo nieszczę ś liwa. W drugim myliś my ł azienkę brudną wodą , po takim sprzą taniu pokó j ś mierdział zgnił ym. Szlafroki i poś ciel zmieniane raz na 10 dni tylko po bardzo pilnej proś bie. „Gruboś ć kocy jest tak nieodpowiednia do temperatury w pomieszczeniu, ż e cał y czas pociliś my się w nocy. Inni goś cie powiedzieli to samo.
W pokoju nie ma czajnika ani zwykł ych kubkó w na wodę . Tylko mał e okulary. „Temperatura wody pod prysznicem idzie z duż ymi przerwami, w jednej chwili myjesz się w normalnej temperaturze, potem wrzą tek lub zimna woda moż e w nieprzewidywalny sposó b iś ć . Przez 10 dni nigdy nie był am w stanie się umyć bez takich sztuczek. Toaleta w pokoju przeciekał a, na podł odze zawsze był a kał uż a, powiedzieliś my ekipie sprzą tają cej. Nic nie nastą pił o. W tym czasie byli tak zmę czeni straszną sł uż bą , ż e nic nie zrobili.
Pokoje mają stare brudne dywany.
Ż ywnoś ć :
Jedzenie jest nieprzewidywalne. Czę sto danie gł ó wne był o przygotowywane szczerze kiepsko, a ja i mó j mą ż go nie jedliś my. To samo z barem sał atkowym. W niektó re rzadkie dni wszystko nie był o zł e, a nawet smaczne (ryba był a szczegó lnie dobra), w niektó re dni nie był o nic do zjedzenia w barze sał atkowym, bo np. wymieszali to, co został o z obiadu i okazał o się coś niezrozumiał ego . W porze lunchu i kolacji nie podaje się ż adnych napojó w. Tylko woda. Z owocó w na obiad i kolację tylko pomarań cze i grejpfruty. Biorą c pod uwagę statystyki dotyczą ce alergikó w na cytrusy, wielu został o w ogó le bez owocó w. Mnie w tym.
Ś niadania był y bardzo dobre i ogó lnie urozmaicone.
Nowy Rok.

Udał o nam się kupić pakiet z Nowym Rokiem w cenie. Deklarowana cena bankietu to 139 euro. To był a kompletna poraż ka. Był o tak ź le, ż e nie wiem, jak organizatorzy tej akcji nie upadli ze wstydu pod ziemię . Wyobraź sobie bardzo kiepsko urzą dzony pionierski dom ze stoł ami wył oż onymi biał ą wykł adziną i tanimi biał ymi pokrowcami na krzesł a. Wystą pił y czyjeś.13-letnie dzieci, tań czył y tań ce towarzyskie w kawał kach, wystą pił y dziewczyny, któ re został y ogł oszone jako grupa taneczna, ale był o jasne, ż e stał y się grupą taneczną prawdopodobnie na tydzień przed Nowym Rokiem. Wszystko był o tak ź le, ż e wię kszoś ć goś ci wyjechał a przed dwunastą , nie chcą c ś wię tować samego Nowego Roku w takiej atmosferze. W ś rodku wieczoru uformował się jeden stó ł ! pod goś ć mi. Każ dy stolik otrzymał mał ą butelkę taniego szampana. Wylaliś my, nie moż na był o pić .
Jedynymi, któ rzy spró bowali tym razem, był a ekipa kuchenna. Zaró wno jedzenie, jak i desery był y dobre.
Pod koniec wakacji miał miejsce kolejny incydent. Okazuje się , ż e przy rezerwacji hotelu nie udał o się wypł acić cał ej kwoty z karty i niestety w cią gu pó ł tora miesią ca nie uznali za konieczne informowania mnie o tym. Dzień przed wyjazdem podał em dane karty kierownikowi Kirillowi (nie miał em przy sobie fizycznej karty), ponieważ komputer był zaję ty, Kirill zasugerował , abyś my poszli na spacer i powiedział , ż e wszystko zrobi sam. Ostrzegaliś my, ż e minibar nie był uż ywany przez cał y czas. Kiedy wró cił em, stwierdził em, ż e nie tylko kwota za hotel został a potrą cona z karty, ale takż e kwota za prawie cał y mini-bar, któ rą omył kowo wydał a nam sprzą taczka drugiego dnia. A ponieważ był pią tek wieczorem, zaproponowano nam, ż e zajmiemy się zwrotem pienię dzy w poniedział ek (choć wyszliś my z hotelu w sobotę ). Tych. kierownik hotelu nie potwierdził u mnie peł nego rachunku, nielegalnie wypł acił pienią dze z karty kredytowej. Nie zamierzam zostawiać tego pytania i nadal zamierzam omó wić to z moim prawnikiem.
Podsumowanie: procedury w hotelu to pię ć z plusem, wszystko inne to w sumie C-grade, co bardzo przycią ga do dwó jki. Jeś li pó jdziesz do hotelu i spodziewasz się zł ej trzy- rubli, to prawdopodobnie z resztą bę dzie dobrze. Nie wró cę do tego hotelu i nie polecam go nikomu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał