STRASZNY HOTEL

Pisemny: 28 lipiec 2017
Czas podróży: 1 — 13 lipiec 2017
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 1.0
Czystość: 3.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 4.0
Odwiedził em wiele krajó w, ale takiego horroru nie widział em nawet w biednym Egipcie.
Zacznę od profesjonalistó w, ponieważ . jest ich tylko dwó ch. Pierwszym z nich jest morze. Morze jest boskie, turkusowe, aksamitne. Przychodzą tu po niego.
Drugi to terytorium. Jest pię kna, duż a i zielona.
Reszta to koszmar! W celu:
Zakwaterowanie - pokó j był duż y, co jest plusem. Ale zardzewiał y kran, z któ rego woda nie spł ywa, ale mię dzy nogami jest już za duż o. Musiał am się cią gle schylać , ż eby umyć rę ce, bo strumień lewał się bezpoś rednio na spodenki i ludzie mogli pomyś leć , ż e nie pobiegł eś do toalety. Nie bę dę pisał o zardzewiał ej wannie i odrapanych meblach, bo. wiele już o tym powiedziano. Powiem jedno - poza wielkoś cią pokoju plusó w nie ma.

Jedzenie to osobna piosenka. Powtarzam, był am w wielu krajach, ale to wł aś nie tutaj po raz pierwszy zobaczył am, ż e w restauracji wszystkie wolne stoliki są brudne, obsł uga nie ma czasu ich posprzą tać , a Ty gł upio nie masz gdzie usią ś ć . Uwierz mi, trzeciego dnia zaczyna strasznie wpadać w szał . Wychodzisz gł odny z morza i nie masz gdzie usią ś ć . Kilka razy musiał em prosić personel o sprzą tnię cie stoł u i przyniesienie czystych sztuć có w.
Drugim strasznym momentem, któ ry też zobaczył em po raz pierwszy, był y sztuć ce w naczyniach. Jest kilka dań - dania gorą ce, sał atki itp. , ale tylko jedno na pię ć zawiera ł yż kę lub widelec. A goś cie byli zmuszeni zanurzać jedną ł yż kę w ró ż nych naczyniach, aby nał oż yć porcję na talerz. Jaki problem wł oż yć do każ dego naczynia wedł ug urzą dzenia, jest niezrozumiał y i po prostu okropny.
Samo jedzenie jest bardzo sł abe. Zielone pomidory, twarde mię sa itp. Bez odmiany i smaku. Arcydzieł em był karaluch w restauracji
Personel jest najwię kszym minusem i koszmarem tego hotelu. Powiedział bym, ż e nie tyle personel, ale kierownictwo. Ten hotel nie ma kierownika. Pozwó l, ż e wyjaś nię w kolejnoś ci.
Wiedzieliś my, ż e Kubań czycy są powolni, leniwi i nierozgarnię ci, i począ tkowo postanowiliś my to uwzglę dnić , ale wcale NIE spodziewał em się TAKIEGO. Drugiego dnia poprosiliś my o kolejną narzutę w naszym pokoju. Zapytał grzecznie i uprzejmie. Oczywiś cie nikt go nie przynió sł . Zapytaliś my po raz drugi. Nikt go nie przynió sł . Zwró ciliś my się do przeł oż onej z pytaniem o w/w trudnoś ci z restauracją i poprosiliś my ją , aby osobiś cie zatroszczył a się o przyniesienie nam koca. ALE NIE BYŁ O SPROWADZONE! ! Zgadnij, w któ rym momencie naszej proś by przynieś li nam tę nieszczę sną zasł onę ? PO RAZ Ó SMY! ! ! Kiedy wzią ł em okł adkę i poszedł em na recepcję i pokazał em, czego konkretnie chcę . Został przywieziony po naszej Ó SMEJ proś bie! !

Obsł uga w restauracji - NIE!
Obsł uga w barze - NIE!
Obsł uga w recepcji - NIE!
Wraż enie, ż e obsł uga hotelu wyś wiadcza ci wielką przysł ugę , ż e ś wiadczy usł ugi, za któ re zapł acił eś duż o pienię dzy i poleciał eś po 13 godzinach. To zupeł nie normalne, kiedy podchodzisz do baru, a personel rozmawia mię dzy sobą , ż artuje, ś piewa i nie zauważ a cię , dopó ki nie zwró cisz na siebie ich uwagi.
Zabawne jest to, ż e ten hotel tylko obniż ył ceny i zaż ą dał.300 000 rubli za trzy. w poł owie czerwca.
Podsumowują c powiem, ż e hotel jest absolutnie bezwartoś ciowy. Nie polecam nikomu jechać tutaj, ponieważ . to strata pienię dzy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał