Zły hotel i całkowicie zły Varadero?

Pisemny: 12 może 2021
Czas podróży: 22 kwiecień — 10 może 2021
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 6.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 7.0
Co jest dobre:
1. Pogoda.
2. Piasek na plaż y + czysty ocean.
3. Alkohol, ale dla nas to nie jest argument.
4. Kawa.
5. Wieczorem cał kowita cisza (ś pią ce budynki z dala od koncertó w), sen mó gł by być dobry, ale komary (patrz niż ej).
Co jest nie tak:
1. Jedzenie, wszystko jest zł e. Soki - chemia z cukrem, moż na powiedzieć bez owocó w, a takż e warzyw. W zasadzie nie ma Ł ukasza. Tak, ogó lnie kompletny bał agan. WSZYSTKO JEST Ź LE.
2. Leż aki - mniej wię cej, ale rano oczyszczamy się z piasku.
3. Parasole na plaż y - stare, niskie, czasem krzywe.
4. Pokoje nie mają.5 gwiazdek. Daleko. W minibarze jest tylko woda.

5. Kaucja w wysokoś ci 15 euro za rę czniki jest jakoś niska. Kiedy się zameldowaliś my, POWIEDZIENO nam „15 euro za rę czniki”, napisali „1875 pesos” na kartce papieru. Wzię liś my 5 rę cznikó w. W rezultacie przy zwrocie kaucji okazał o się , ż e zwracali nie euro, ale peso. Jeś li podzielisz 1875 przez 75 euro, otrzymasz kurs 25. Moż esz wymienić tylko na lotnisku - po 30.049. Cał kowita ró ż nica to 1200 rubli za wypoż yczenie rę cznikó w plaż owych w 5-gwiazdkowym hotelu! Oczywiś cie w wymienniku nie był o euro, tylko dolary. W trakcie wymiany waluty pracownik kantoru pró bował nas oszukać na 500 pesos (21 usd).
6. Koniecznoś ć noszenia niewygodnych bransoletek na ramieniu nie jest oznaką.5 gwiazdek. Zdję liś my je, ale kilku pracownikó w, któ rzy najwyraź niej uważ ali się za kró ló w hotelu, pró bował o domagać się ich noszenia. Przy kasie okazał o się , ż e „powinniś my” je oddać . Wię c jedyne, co musimy zrobić , to wysł ać twó j hotel i cał ą Kubę z nim do piekł a.
7. Komary, hotel w ogó le nie dba o repelenty, wszyscy jesteś my pogryzieni.
8. Internet - rozdają na 5 godzin, biegasz jak gł upek w recepcji, ż eby odnowić .
9. Naczynia w restauracji są myte rę cznie, czę sto brudne. A sami pracownicy też nie są czyś ci. Noszą mnó stwo masek i ż ą dają od wszystkich, a kiedy biorą talerze (na przykł ad na zupę ), wkł adają kciuk bezpoś rednio do talerza. Dzię ki temu są wygodniejsze w trzymaniu.
10. Pracownicy zasł ugują na osobny punkt - kompletne cycuszki, po 30 sekundach zapominają o wszystkim. Jest ogromny. Po prostu mają problemy z gł ową .
11. Te cycuszki nie wiedzą , czym jest „sprawdź swoje dział ania”, wię c mię so jest niedogotowane, jajecznica niedogotowana itp.
12. Nie wiem, co mają tu na wsi, ale drż ą cymi rę kami kł adą na nas pokrojoną w plasterki prawie przezroczystą kieł basę , jakbyś my odebrali im ostatnią szansę na ż ycie. A niektó rzy zwalniają i robią wszystko tak, jakby specjalnie dla nas wyjeż dż ali.

13. Gdzieś zapomnieliś my o czapce dziecię cej i dobrej masce medycznej z tkaniny. Zawsze zapomniano w recepcji, tak jest w normalnych krajach. Natychmiast - jeś li zapomnieliś my czegoś poza pokojem - jest to podobno wł asnoś ć personelu hotelu. Nic nie otrzymaliś my. Teraz zajmijmy się naszymi rzeczami.
14. Jeś li powiedzieliś my, ż e dziś nie trzeba sprzą tać pokoju, to też nie przyniosą nam wody. Gł upi.
15. Nigdzie nie ma butelek wody, po wodę trzeba stać w kolejce przy barach.
Wię c już nigdy nie pojedziemy na Kubę .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał