Marrot po chińsku

Pisemny: 3 grudzień 2009
Czas podróży: 20 — 29 listopad 2009
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 9.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 10.0
Marriott Spa&Resort
Zarezerwowano dla nas Grand Deluxe na 7. pię trze.
Hotel leż y w Rosji i Kazachstanie. Niektó rzy z nich nawet się zachowują
Co mi się podobał o w hotelu:
1) Pokó j jest naprawdę dobry. Nie narzekaj na usł ugę .
2) Chciał bym zwró cić uwagę na pracę rosyjskiej dziewczyny Natalii Miedwiediewej. Bardzo mił a, oprowadził a nas po hotelu, pomogł a nam uporzą dkować zabiegi spa, mó wi po chiń sku, jest zawsze przyjazna dla wszystkich.
3) Baseny są ś wietne, tylko woda jest chł odna. Jeden z basenó w jest mał y, znajduje się obok klubu dla dzieci, a drugi jest bardzo duż y nad morzem. Podobał o mi się , ż e ten basen jest wykonany z ró ż nych poziomó w i wszystko w roś linach. Moż esz przejś ć na emeryturę do dowolnego zaką tka basenu.

4) Teren hotelu jest pię kny - fontanny, parki, bary.
5) Bardzo podobał y mi się zabiegi spa.
6) Ł adna plaż a?
7) Morze jest czyste
8) Filipiń ska dziewczyna w Lobby Barze ś wietnie ś piewał a wieczorami!
Co nam się nie podobał o w hotelu:
1) Personel na ogó ł sł abo mó wi po angielsku. Oto przykł ad dialogu. Zamó wiliś my jedzenie w pokoju. Przywieź li nam wó zek, na któ rym był a kartka z napisem w ję zyku angielskim: „Proszę zadzwoń po odbió r wó zka” (Proszę zadzwoń po odbió r wó zka) Wię c dzwonię :
-Cześ ć ! Moż esz odebrać wó zek
-Co? Potrzebujesz Internetu?
-Nie, wł aś nie zamó wiliś my kolację do pokoju
-Co chciał byś zamó wić ?
-*************************
2) obok hotelu znajduje się restauracja rybna, jak się pó ź niej okazał o jest burdel!
3) Nie smakował o nam jedzenie w hotelu, wszystko jest chiń skie, w sosach i pikantne. Praktycznie nie ma kuchni europejskiej. Restauracje na terenie (japoń ska, chiń ska i ta, w któ rej jedzą ś niadanie) W dwó ch pierwszych jedzenie nam się nie podobał o, aw ostatniej za 50$ od osoby za bufet. Po prostu nie jemy tak duż o.
4) Na terenie hotelu odbywał y się bardzo czę sto gł oś ne imprezy, imprezy firmowe. Azjatyccy goś cie uwielbiają ś piewać karaoke i uważ ają za normalne, ż e cał y hotel powinien cieszyć się tym wyciem.
5) Nie podobał o mi się morze ze wzglę du na boczne fale, cię ż ko tak pł ywać , wszystko chlapie mi w twarz.
6) Wymeldowanie trwał o prawie 40 minut, obsł uga recepcji zajmuje bardzo duż o czasu.
7) Okropne taksó wki!

8) Chiń ski dym w windach! A takż e cał y czas chodzą w hotelowych szlafrokach i kapciach, nawet wieczorem.
9) Cią gle dzwonił chiń ski przedstawiciel biura podró ż y, któ ry mó wi po rosyjsku i narzucał wycieczki grupowe, tł umaczą c się naleganiem, ż e mamy taki drogi numer i podobno oszczę dzamy na wycieczkach, albo ż e jak nie pojedziemy, wtedy powiedzą , ż e ma zł y rok lub ż e nie dostanie wystarczają co duż o pienię dzy. Prostota jest gorsza niż kradzież , jak wiesz))
Ale ogó lnie hotel jest BARDZO DOBRY! Zatrzymał em się.2 razy w Los Angeles w hotelu Marriott. Wersja chiń ska ró wnież wkró tce dogoni amerykań ską )
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał