Rozbieżność między pozycjonowaniem hotelu a rzeczywistością

Pisemny: 12 czerwiec 2018
Czas podróży: 19 — 26 może 2018
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 4.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 4.0
1. Mieliś my nadzieję spę dzić wakacje w „Pierwszej Zatoce Niebiań skiego Imperium”, jak Chiń czycy nazywają zatokę Yalunvan. Zameldowanie był o standardowe, o godzinie 02:00, a pokó j został znaleziony bez eskorty.
2. Hotel jest „przecię tny”, a teren jest malowniczy i zaskakują co zadbany.
3. Zapasy pokoi "dziesię ć lat", sprzę t wodno-kanalizacyjny z epoki ubiegł ego wieku, a ł azienka jest w kiepskim stanie technicznym.
4. Odż ywianie, jeś li chodzi o ś niadanie, dopuszczalne są tylko wypieki, ryż , wę dliny (jeś li nie sojowe), jajka. Wszystko inne, delikatnie mó wią c, jest niezwykle specyficzne. Jedzenie jest takie samo każ dego dnia.
Mniej lub bardziej jakoś ciowa usł uga po uporczywym przypomnieniu. . .

5. A to, co naprawdę mi się nie podobał o, to przewodniki hotelowe. Przewodnicy przydzieleni nam przez biuro podró ż y ANEX Tour, mają cy pomagać turystom, Christina ze strony rosyjskiej i Ivan ze strony chiń skiej, nic nie wiedzieli ani nie rozumieli (chociaż Chiń czycy, gdy nie był o rosyjskiej obecnoś ci, starali się pomó c goś ci w rozwią zywaniu drobnych spraw organizacyjnych). Negatyw wyszedł pierwszego dnia. Przewodnik po spotkaniu zapowiadał harmonogram ś niadań - od 7.00 do 10.30, ale przy wizycie w restauracji o 10.10 okazał o się , ż e był o do 10.00. W odpowiedzi na apel Kristiny o wyjaś nienie sytuacji dosł ownie otrzymali akcję teatralnej miniatury - teatralny plusk rą k i monolog: „to znaczy, ż e poza sezonem pracuje do godziny 10.00”. A fakt, ż e ludzie przeż yli dł ugi lot i odczuwali pewien dyskomfort (ró ż nica czasu mię dzy strefami czasowymi), nie interesował jej. Poza tym, jak zorganizować wycieczkę (w bardzo niepoprawnej i nachalnej formie) i ile to kosztuje, to tyle! Jak samemu przeprowadzić wycieczki, zakupy, rozkł ad jazdy komunikacji miejskiej, gdzie moż emy coś przeką sić w pobliż u hotelu, pozostał y tajemnicą . Wszystko sprowadzał o się do tego, ż e trzeba skorzystać tylko z usł ug firmy turystycznej i nie ma alternatywy ! ! ! Informacje był y albo tł umione, albo zniekształ cane. Nawet gdzie jest przystanek elektrycznego samochodu, któ ry kursuje z hotelu na plaż ę ?
(druga linia) i nawet wtedy tego nie wypowiadali, rady rosyjskiego przewodnika został y dosł ownie zinterpretowane w nastę pują cy sposó b: „pytaj tam, przy basenie, powiedzą!! ! ” Co wię cej, komunikacja (ze strony przewodnika) z Christiną dwukrotnie przybierał a wyraź ną agresywną formę . To nawet nas wkurzył o! Brak szacunku, któ ry okazał a nie tylko nam, ale takż e innym wczasowiczom, jest po prostu nie do przyję cia. Odcinki te bardzo wymownie charakteryzują przewodnik hotelowy, w szczegó lnoś ci Christinę , oraz jego udział i pomoc w pozostał ych turystach.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał