Niezgodność cen i usług

Pisemny: 22 czerwiec 2012
Czas podróży: 20 — 22 czerwiec 2012
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 3.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 4.0
Infrastruktura: 3.0
Kompleks został otwarty już.3 rok. Ale co roku ceny wcią ż rosną . Od trzech lat urosł y 2-3 razy. Co wię cej, nie wzrosł a ani jakoś ć obsł ugi, ani liczba usł ug. Opis kompleksu na stronach nie odpowiada rzeczywistoś ci. Sozopol jest oddalony o 3 km autobusem. Minusy: dziewczyny w recepcji nie mó wią ani nie rozumieją ję zyka rosyjskiego, przy basenie nie ma parasoli, w ł azience nie ma suszarki do wł osó w i kosmetykó w, nie ma karmienia - trzeba samemu ugotować i pojechać do miasta na zakupy , restauracja przy basenie to tylko kawiarnia z skromnym asortymentem, lobby bar nie istnieje, internet za opł atą i zł y, TV za opł atą , bilard też za pienią dze, nie ma wycieczek i wycieczek, nie ma ł ó ż eczek dziecię cych, na 3 i 4 pię trze są schody, po któ rych trzeba bę dzie nosić pod rę ką wó zek, nie wszystkie pokoje mają kuchnię , nie był o i nie ma rozrywki, fitness - tylko sprzę t do samodzielnej nauki, czę ś ć pokoi wychodzą na parking. Plusy: spokojna lokalizacja, dobra plaż a, bardzo blisko morza, bezpieczna dla dzieci, spokojny odpoczynek dla bezpretensjonalnych ludzi, w pobliż u przystanek autobusowy, minimarket z niezbę dnym zestawem na cał e ż ycie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał