Straszny personel!

Pisemny: 9 czerwiec 2017
Czas podróży: 20 czerwiec — 3 lipiec 2016
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 4.0
Infrastruktura: 5.0
W tym hotelu-hotelu czę ś ć apartamentó w jest sprzedawana, a czę ś ć wynajmowana. Jeś li oczekujesz kawalerki z widokiem na morze - zapomnij. Jak mi wyjaś nili, wszystkie ich studia nie mają nawet balkonu. Jeś li bierzesz mieszkania, niektó re z nich ró wnież bez balkonu. Wnę trze jest wykonane tanio, rzeczy się psują i odpadają . Nie ma kuchenki mikrofalowej, podwó jne ł ó ż ko to dwa mał e razem.

Obsł uga to kompletny bał agan. Z moich obserwacji wynika, ż e ​ ​ ludzie cią gle chodzą narzekać , nawet ci, któ rzy kupili tam mieszkania. Pilot od klimatyzatora nam nie dział ał i od razu spł oną ł telewizor, chyba chiń ski - Neo. Po kilku wycieczkach do nich zmienili je na te same, któ re od razu się zepsuł y. Jak wyjaś nili, tam wygasł okres gwarancji. Mamy pokó j pod tarasem bez balkonu, sł oń ce. Nie da się wł ą czyć klimatyzatora bez pilota, a bez niego jest gorą co, cię ż ko oddychać.

Dopiero po mojej reklamacji do biura podró ż y od razu zmienili ich na pracownikó w, chociaż wcześ niej powiedzieli mi, ż e nie obchodzą ich reklamacje (napisz - dział a). Ró wnież Internet był tracony 2 razy na 2 i 4 dni.

Kiedy w recepcji czekał em na transfer z hotelu, zaatakowali nas roszczeniami, dlaczego napisał em przeciwko nim skargę . Nierealistyczne jest wyjaś nianie im, w czym się mylą , nie chcą sł uchać i wszystko przekrę cać . Facet z recepcji nazwał mnie oszustem, powiedział , ż e specjalnie poskarż ył em się i odwió zł nas z hotelu, ż eby czekać na transfer na ulicy.
Jeś li chcesz goś cinnoś ci i relaksu bez cią gł ych wizyt w recepcji, weź inny hotel za te same pienią dze, któ rych jest wiele w Pomorie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał