Nie zamawiaj śniadania w restauracji! A sprzątanie cierpi.

Pisemny: 22 lipiec 2017
Czas podróży: 29 czerwiec — 14 lipiec 2017
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 5.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 10.0
Hotel jest przestronny, odpowiada opisowi, aneks kuchenny z niezbę dnym zestawem naczyń zadowolony. Ale naprawdę ż ał owaliś my, ż e zamó wiliś my ś niadanie w restauracji tego hotelu. Myś leliś my, ż e jak zwykle bę dzie bufet, ale nie, podano nam ś niadanie: talerz przystawek – jedna trzecia pomidora, pó ł ogó rka, plaster szynki (nie da się zjeś ć ), plasterek sera, plasterek sera, porcje masł a i dż emu. Do wyboru jajecznica, naleś nik lub kaszka mleczna. Do wyboru ró wnież herbata, kawa lub woda. Ś niadanie trwał o od 8.00 do 10. Mieszkaliś my w hotelu 2 tygodnie – i byliś my doś ć zmę czeni tym asortymentem… My po plaż y przyjechaliś my o 9.30 – warzywa na talerzu z przeką skami był y już ocię ż ał e (wysuszone) . Bardzo niewiele osó b jadł o ś niadanie - czy naprawdę trudno był o pokroić warzywa przed podaniem. W naszym rozumieniu ta restauracja to biznes rodzinny: mł ode mał ż eń stwo i ich mama. Matka jest kucharką , mą ż robi zakupy, jego ż ona jest kelnerką . Tak wię c na pierwszy rzut oka ona (kelnerka) jest bardzo goś cinna - pierwszego dnia powiedział a nam wiele komplementó w, zaprosił a do spró bowania ich obiadó w i kolacji, ale patrzą c na ich ś niadania nie chcieliś my nic zamawiać jeszcze od nich. Tak wię c - w drugiej poł owie naszych wakacji - ta kelnerka nie doś ć , ż e nas nie przywitał a, to nasze porcje został y zauważ alnie zmniejszone - na zdję ciach widać przezroczyste plastry sera i poł amane kawał ki sera i wszystko inne, co nam podano. Podobno ż ona-kelnerka zrobił a nam listę nieobiecują cych klientó w (pomimo tego, ż e zapł aciliś my już za 3 ś niadania przez 14 dni). Wniosek – prostackie nastawienie restauracji – cał kiem przygotował o wraż enie wakacji w tym hotelu. Tak. . . a jednak pokojó wki nie lubią sprzą tać , przez 14 dni zmieniał yś my ł ó ż ko 2 razy z rę cznikiem (a potem, po naszej reklamacji do recepcji). A na naszą proś bę o nał oż enie mydł a, pokojó wka powiedział a, kup to sam.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał