Całkowite rozczarowanie hotelem?

Pisemny: 21 styczeń 2020
Czas podróży: 1 — 15 sierpień 2015
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 1.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 1.0
Wypoczę ta rodzina z 2 dzieci, 11 lat i 1 rok.
Przy pierwszym pozytywnym wraż eniu hotel pozostawił obrzydliwe wraż enie, bę dę pisał punkt po punkcie.
1. Z 2 tygodni odpoczynku jedna z wind nie dział ał a przez 7 dni, a to w 6-pię trowym w peł ni zaję tym budynku. Musiał em stać pó ł godziny z wó zkiem, bo. jeś li sam moż esz zejś ć po schodach, to problematyczne był o noszenie go z dzieckiem.
2. Ż el pod prysznic, szampon i inne artykuł y nie są uzupeł niane.
3 Mini-bar w pokoju jest zadeklarowany, ale w rzeczywistoś ci nie jest dostę pny.
4. Praca w pokoju jest kiepskiej jakoś ci i nie na czas. Przy odprawie wykryto stł uczenie stolika na balkonie, wystawał ostry kawał ek niebezpieczny dla dziecka, poprosili o naprawę , kilkakrotnie przypominali - nic nie został o zrobione.

5. Poł owa gniazdek w pokoju nie dział ał a, kiedy się zameldowaliś my, nie mieliś my wystarczają co duż o, aby nał adować i dział ać wszystkie urzą dzenia, poprosili nas o naprawę , czekali 2 dni, trzeciego stracił em cierpliwoś ci, wyją ł em ś rubokrę t i sam go naprawił em.
6. Czajnik elektryczny był zardzewiał y w ś rodku, z okropną czarną powł oką , wraż enie, ż e się w nim ugotował o coś czarnego, musiał em prosić o wymianę .
7. Czujnik obecnoś ci w pokoju cał y czas był wadliwy, zgasł prą d, nikt nie odpowiadał na proś by o naprawę , musiał em to zrobić sam, dobrze, ż e rę ce wyrosł y mi tam, gdzie trzeba.
8. Nowe mieszkania mojej ż ony został y skradzione z mojego pokoju. Nie odpowiadali na pytania: „nic nie wiemy, szukaj tego”.
9. Po tygodniu ż ycia administracja hotelu postanowił a przenieś ć nas do innego pokoju. Zapytani dlaczego, powiedzieli, ż e zapł aciliś my za pokó j taniej. Zapytani, dlaczego nie od razu osiedliliś my się w pokoju, za któ ry zapł aciliś my, wzruszyli ramionami. Do moich wyjaś nień , ż e nie chcę się ruszać , bo. Potrzebuję na to duż o czasu z dwó jką dzieci, a faktycznie pozbawiają mnie dnia odpoczynku, a takż e wycieczki zaplanowanej na ten dzień , mó wią : „I co z tego? ”. Postawa dyrektora generalnego jest cał kowicie oboję tna, nikt nie martwi się o reputację hotelu.
10. Są problemy z zainstalowaniem w pokoju punktu dostę pu Wi-Fi, nawet najbardziej kiepskiego, choć problem ten okazał się do rozwią zania, ale rozwią zanie zaproponował em ja, a nie administrator systemu hotelowego.
11. Balkon nigdy nie był sprzą tany.
12. Nie ma bagaż owych. Walizki w pokoju same się podniosł y.
13. Klimatyzator nie dział ał poprawnie. Zawsze wł ą czał się z bł ę dami, temperatura nie odpowiadał a ustawionej.
Oto kilka rzeczy, o któ rych należ y pamię tać :

1. Pł atna lodó wka, 4 lewy dziennie
2. Pł atne ł ó ż eczko dziecię ce, 8 lew dziennie. Skł adana, jak arena, dodatkowo ł amana.
3. Jedzenie jest obfite, ale monotonne.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał