Odpowiedz na negatywne recenzje

Pisemny: 7 lipiec 2017
Czas podróży: 1 — 7 czerwiec 2017
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
dzień dobry!
Z zainteresowaniem czytam recenzje. Nasze zespoł y nie był y na festiwalu w czerwcu. Dlatego nie mogę nic powiedzieć o samym festiwalu, jury itp. Ale nasz lider, któ ry był z dzieć mi, bardzo chwalił , ciekawe wystę py, wszystko był o w porzą dku. Ale to jest poglą d widza, a nie uczestnika.
Od 5 czerwca mieszkał a tam grupa z liderem i o dziwo opinie wszystkich dzieci był y bardzo dobre.
To naprawdę zależ y od lidera. Nikt nie narzekał na jedzenie, wrę cz przeciwnie, chwalili je. W sumie nasze dzieci był y tam 15+1 rą k. Dzieci się zmienił y, przyszł y, zatrzymał y się , ale nie był o ani jednej skargi.
Na przykł ad o Natalii - reż yserce, ona pochodzi z Biał orusi, aw zeszł ym roku iw tym roku pojawił y się bardzo pozytywne recenzje - bardzo inteligentne, spokojne, uprzejme.
Co jest prawdą w tych recenzjach:

1) woda w lodó wce tylko podczas posił kó w – to prawda, a na naszej stronie o tym jest napisane.
Kupiliś my duż e butelki wody pitnej, nie ma z tym problemó w, wszystko jest tanie. Nie uważ amy tego za problem, zwł aszcza ż e z gó ry wszystkich ostrzegamy.
2) woda pachnie siarkowodorem - tak, to takie dziwne, ż e powoduje takie niezadowolenie - w koń cu woda tam jest mineralna z gorą cych ź ró deł ! ! ! widzimy w tym plus - ludzie pł acą konkretnie, ż eby przyjechać do resortu z wodą mineralną , a tu przez dwa tygodnie pł ywa się w basenie ze ź ró dł a mineralnego, cał y hotel zasilany jest tą samą wodą . Woda w ź ró dle jest gorą ca, jest rozcień czona, ale zapach pozostaje lekko.

3) Hotel nie jest nowy, budynki z okresu sowieckiego - okoł o 70 - 80 lat, są pokoje z dobrym remontem. jest tak sobie. Zależ y od podł ogi.
Nasz zawsze mieszkał w przyzwoitych pokojach. Jeś li osiedlili się w zł ych, pró bowaliś my się przenieś ć .
4) Są kolejki, ż eby się nie kumulował y, ż eby mijał y czas – wchodzi grupa z liderem, ale nie po to, ż eby dzieci biegał y same. To jednak obó z dla dzieci, a nie tylko hotel.
5) Niegrzecznoś ć personelu - po raz pierwszy o tym sł yszę , wszyscy nasi menedż erowie zwracają uwagę na ż yczliwoś ć personelu. I tak był o zawsze. A ze swojej strony chcę powiedzieć , ż e wspó ł pracujemy z tą firmą od bardzo dawna, nie był o ż adnych problemó w, zawsze jesteś my przyjaź ni, wszystkie problemy rozwią zujemy szybko.
Na terenie ochrony, w restauracji kelnerzy. przyję cie pokojó wek - wszystkie grzeczne. I tak był o zawsze.

6) Teraz nasza liderka się zmienił a - powiedział a, ż e ​ ​ jedzenie się pogorszył o. Ale wszystkie recenzje, któ re wysł ał eś , wyś lę do kierownictwa kraju przyjmują cego (są też wł aś cicielami obozu)
Moim zdaniem problem polega na tym, ż e wielu rodzicó w przyjeż dż a i chce wygodniejszego pobytu, ale jednocześ nie zapominają , ż e zapł acili za obó z dla dzieci, jest tanio, to nie to samo, co pobyt w hotelu dla dorosł ych. Musisz zrozumieć ró ż nicę .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał