SEZON 2013 - ROZczarowanie

Pisemny: 1 lipiec 2013
Czas podróży: 10 — 19 czerwiec 2013
Komu autor poleca hotel?: W przypadku podróży służbowych
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 6.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 6.0
WITAJCIE WSZYSTKICH, KTÓ RZY MOJA RECENZJA MOŻ E BYĆ PRZYDATNA. W ROYAL 2 RAZ AUTOBUSEM, POPRZEZ „DOŁ Ą CZ SIĘ ! ” OD 10 DNIOWEJ WYCIECZKI, 4 DNI PRZEBYCIA DROGI, JESTEŚ MY W BUŁ GARII JUŻ.5 RAZ, ALE. . . NIGDY NIE BYŁ O TAKICH PRZEWOŹ NIKÓ W NIEBUŁ GARSKICH JESZCZE BUŁ GARNI PRZEWOŹ NICY TYLKO NA NAS OPUSZCZAJĄ , WIĘ C JEŚ LI WYJDZIESZ Z CHARKOWA, PRZYGOTUJ SIĘ , Ż E ZOSTANIESZ UKRADZIONY NA DRODZE NIE 2 I 4 DNI!! ! A PERSONEL HOTELU NIE JEST GOTOWY NA TO. W RESTAURACJI NIE MA KTO PODEJŚ Ć DO STOŁ U PO SPRZĄ TAĆ , KIEROWNIK-KOBIETA IDZIE Z NIEZADOWOLONYMI TWARZAMI (PERSONEL ZMIENIŁ SIĘ OD OSTATNIEGO ROKU), JEDZENIA NIE WYSTARCZY, JEST MAŁ E PORCJE, I NATYCHMIAST ZDEMONTOWANE, ZROZUMIEJĄ C, TEGO NIGDZIE NIE DOSTAJESZ, ONE TEŻ NIE BYŁ Y NA TO GOTOWE. Asortyment BARDZO JEDNORAZOWY NIE MA STRONY !! ! NIE PIĆ NA OBIAD TYLKO ZA PIENIĄ DZE ! NIE JEST PYSZNIE PRZYGOTOWANE - NIE JESTEM SUPER SZYBKO ALE W 12 BYŁ O CAŁ KOWICIE LEPSZE! - SZAMPON TAK NIE ODKŁ ADAJĄ SIĘ , RĘ CZNIKI DO TWARZY ZOSTAŁ Y UMIESZCZONE 2 RAZY, NIE PRZYNIESŁ Y JUŻ WIĘ CEJ, PRAWDOPODOBNIE DNFICIT, CZYSZCZENIE RÓ WNIEŻ NIE DZIAŁ AŁ O Z CZYSZCZENIEM, ALE TU NIE MAM ROSZCZEŃ , TEŻ NIE CZYSZCZAM DOMU CODZIENNIE, ZA Ż ADNYM PYTANIA DO RECEPCJI PROSIMY O KONTAKT PATRZĄ C, UŚ MIECHNIJ, KIWAJĄ C ALE NIKT NIC NIE ZROBI I ZDECYDUJ, NIKT NIE WOLNO! PLAŻ A JEST SAMODZIELNYM SEZONEM ROZMÓ W, 2 dekada czerwca: 48 BLOKÓ W NA PLAŻ Y, NAJWAŻ NIE NIE WEDŁ UG LICZBY GOŚ CI, CHOĆ DRUGA POŁ OWA PLAŻ Y ZAMKÓ W KRÓ LEWSKICH Z LONDYNAMI I ZADASZAMI JEST PUSTA. . . JEGO PRZEDSIĘ BIORSTWO BUŁ GARCZYCY SPRZEDAJĄ ZA PIENIĄ DZE - CHCESZ SPOCZYWAĆ - PŁ AĆ !! ! JEŚ LI padał o I TY SIEDZISZ Z DZIECKIEM POD TYM DASZKIEM, ABY NIE ZMOKLIĆ PRZEZ 5 MINUT, CHOĆ NA MINUTĘ , WIĘ CEJ ZOSTANIESZ ZGINANA WSTYDNY SPOSÓ B, STAW HOTYAVSON. 2 razy sprawa leż akó w w pobliż u bó jki nie dotarł a do buł garskich plaż owiczó w, po czym aktywna grupa turystó w zebrał a się na recepcji, napisał a skargę i chciał a przynajmniej spotkać się z menadż erem kierownika w celu ustalenia, czy są to legalne miejsca i jak rozwią zać problem, ale NIKT DO NAS NIE PRZYBYŁ , NIKT NIC NIE WYJAŚ NIŁ , TAKIE WRAŻ ENIE, Ż E CHOWAJĄ SIĘ PRZED TURYSTAMI. OGÓ LNIE BUŁ GARNI SERWISOWNICY W NIC NIE RÓ Ż NI SIĘ OD KRYMU NASZEJ RODZINY, CO BARDZO PRZEPRASZAM. IDZIE JAK DO WSPANIAŁ EJ 5*, A USŁ UGA JEST NAPRAWDĘ DLA DWO. TAKIM CZASEM BYŁ O, Ż E WŁ AŚ CICIELE WŁ AŚ NIE „ZROBILI” HOTEL I ISTNIEJE SAM SAMO, JEST ZABIJAJĄ CY, JEGO WSPANIAŁ E WNĘ TRZE JEST OSTRZONE, KTÓ RYCH NIE MA W EUROPIE. . . I MOJA PIERWSZA RECENZJA BYŁ A NAZWA: „HOTEL, KTÓ RY CHCĘ ZWRÓ CIĆ ” PRZEPRASZAM. . . NIE CHCĘ , Niestety. . WSPANIAŁ EGO WYPOCZYNKU. Z UV.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał