Recenzja biura podróży Adriatic Travel Туроператор (Lwów)

To po prostu kwintesencja nieprofesjonalizmu, chamstwa, głupoty i chciwości

Autor:
Data zakupu usługi: 31 lipiec 2023
Pisemny: 25 sierpień 2023
1.0
Biuro podróży: Adriatic Travel Туроператор (Lwów)
Typ usługi: пакетный тур

1. Autobus. Ilość autobusów - minimum 10 lat (model Setra s415gt-hd pobrany z rotacji 2013). Salon jaka w pobliżu autobusu na wycieczki do 4 lat (ci, którzy wszyscy kawalerowali w Autoluxie - to naprawdę luksus w połączeniu z tym autobusem). Mówiąc słowami, autobus nie jest obsługiwany w tym samym czasie i vzagali scho you por_vnyuєte z Turechchina (mіzhmіs'ki avtobusi). Swinguję, ale dlaczego nie miałbym rywalizować z Tureczchiną? Co jest gorętsze? Dlaczego naszym touroperatorom zależy na tym, abyśmy mogli zostać przewiezieni wycofanymi z eksploatacji autobusami, jeśli nie są obsługiwani? O dostawie w momencie przybycia wycieczki i który autobus będzie, zdaje się – wiesz w dniu wyjazdu (kłamię). Po przepchnięciu wody przez Karpaty, wyprzedzeniu furii na górskiej drodze, a nie bachachi, co jest z przodu, rizikuyuchi, ten jeden złodziej poprosił o doprowadzenie jej do przeciągu. Z szacunkiem, powiedziawszy wszystkim, zamknij usta.

2. Ubezpieczenie. Zamiast tego wykup własne ubezpieczenie w normalnej firmie, dzięki czemu będziesz wiedział o swoim bezpieczeństwie.

To ubezpieczenie, jak smród, jest wydawane w pakiecie - sam powiesz lekarzowi, zbierzesz czeki, ale wtedy wszyscy wiemy, jak uzyskać odszkodowanie (większość ludzi po prostu rzuca qi w prawo, do tego: ale nie naprawiłeś w ten sposób spada ubezpieczenie, nie masz takiego czeku, masz nierozpoznawalny przezwisko lekarza dla wisnówki lekarskiej itp.)

3. Kerіvnik groupi (upovnovazheniye przedstawiciel organizatora wycieczek). W przypadku wszelkich niedopuszczalnych potraw lub roszczeń zalecam skontaktowanie się z agentem, u którego kupiliśmy wycieczkę. Trzy słowa urzędnika grupy: za całe jedzenie odpowiada agent (który sprzedał wycieczkę), a w przypadku autobusu – firma transportowa i tak dalej. Kerіvnik pіd іinformuvannya іinformuvannya na raznym podviganі, zadvigає taka gra, scho nie chcę tutaj powtarzać. Następnego dnia touroperator był droższy i powiedział, że nie pracuje w Adriatic Travel i że przyjechała tu tylko po to, żeby sprzedawać nam wycieczki.

4. Hotel tranzytowy.

Jeśli kupisz wycieczkę, to nawet jeśli będzie to hotel położony niedaleko wsi, nazwę hotelu tranzytowego będziesz znać tylko po to, by dostać się do sedna wycieczki. Nie wiedziałem szczególnie, że hotel, który mógłby marzyć o jednej gwiazdce, nie mógłby zadbać o klimatyzację w pokojach. Jeśli macie taki hotel to nawet w autobusie nie jest źle. Niewiele osób nocowało w tym hotelu, bo niektórzy mieli alergię na poduszki z pir'ya (a nawet jeśli byli blisko niej tylko zapachem, to było jasne, że nie należy tego czyścić) w pokoju jest bezpiecznie, możliwe, że jakby cały hotel był z tektury to zapomniano o wentylacji). cóż, spójrz na balkony - komary tse. Nawet nie godny hotelu tranzytowego

5. Opłata klimatyczna (podatek Citi). Państwo Chorwackie pobiera ten podatek w wysokości 1,40 EUR za osobę dorosłą / za dobę, 0,7 EUR – za dzieci do 12 lat, 0 EURO (bezpłatnie) – za dzieci do 12 lat.

Chomus kerivnik z grupy wziął podatek z autobusu (2 euro za łup, łącznie ze wszystkimi dziećmi). Na moje ogłoszenie na kanale telegramu Adriatic Travel napisali mi, że smród jest obciążony stawkami pokazanymi na stronie Adriatic Travel. Dlatego zdałem sobie sprawę, że chorwackie ustawodawstwo nie ma zastosowania do stawki podatku w kraju Chorwacji. Pobrali także 2 euro za 2 noce w hotelu tranzytowym na terenie regionu Ugor, chociaż podatek turystyczny został pobrany z kraju tylko za transfer ze stolicy (wszystko łatwo znaleźć w Google). Moim zdaniem bardziej zhalugidno jest brać od ludzi dodatkowe pieniądze, to bardziej dla dzieci, obowiązkowy wybór jest jak podatek od butów. Gdybym to zrobił, musiałbym oficjalnie zapłacić darowiznę w recepcji (choćby tak było), w recepcji nie wzięli ani grosza, tłumacząc, że organizator wycieczki zapłacił już tę samą kwotę, gdyby zapłacił dla pokoi. Mam jedzenie, co się dzieje?

Dlaczego nie możesz wziąć od nas dużych groszy na magazynie? Skąd taki zysk na delcie 0,6 EUR? Nie znałem żadnej logicznej linii w obwodzie, więc przyszedłem do visnovki, że to po prostu głupi i nierozsądny schemat.

6. Hotel Medena Trogir. Hotel powstał co najmniej 50 lat temu (numer 50 w holu świetnie o tym opowiada). Te pokoje w jakach nas uspokoiły, oczywiście nie przeszły większego remontu. Wanna do siedzenia jest już bogato wypełniona białym farboi, w farboi są pęknięcia. Toaleta chyba nie dawno była montowana, wszystkie trąby do bestii, kołek montażowy itp. Zbiornik plastikowy (już dawno nie miałem takiego zbiornika nigdzie indziej). Przegrody pomiędzy balkonami są brudni, z pęknięciami. Na balkonie na podłodze płytki, na dakhi plusk o średnicy 50 cm.Restauracja jest większa. Zha jest normalna dla ***. Cena za piwo np. w barze na brzozie, w holu, w sklepach na terenie hotelu - 5-6 euro.

Poza tym w sklepie cenę można zmieniać w nieskończoność: czasem 3 euro, czasem 6. Gdybym powiedział, że jeszcze wczoraj wieczorem było to 3 euro, a że od razu 6, sprzedano mi piwo za 4 euro :) Nic.

Ogólnie panowała niechęć, że sami jesteśmy winni takich touroperatorów. Była wrogość, że smród nie szanował ludzi, którzy zapewnili im taki transport, byli mile widziani. Nawet jeśli smród vvazhuyut tse yakіsnі usług, to dobrze, i dlaczego liczba osób jest wystarczająca dla normy - to nieuzasadnione. W przypadku wszystkich pytań lub komentarzy na temat wycieczki i wszystkiego, co Adriatic Travel może wziąć udział, możesz albo zapytać biuro podróży, albo powiesz mi, że opowiadam bzdury. Gdy robisz to sam w chamski sposób, nie wiesz, czy się nie mylisz, jeśli dołożysz choćby grosza do zależnej stawki podatku turystycznego. Tsikavo, słyszę groźbę wezwania policji.

O tych problemach z autobusami też można rozmawiać, z dokumentami. W przenośni, że smród będzie nas torturował za kilka baranów, które można strzyżyć, a smród będzie tіki mekati. Wstyd.








Inne recenzje biur podróży