OPINIE O FIRMIE PODRÓŻY ANEX TOUR
Od ponad roku zwracam się do biura podróży ANEX TOUR o pomoc w wyborze wycieczki i nigdy mnie nie zawiodły. Trasa jest zawsze wybierana w krótkim czasie, ale nie w złej jakości. Przez cały czas współpracy nigdy nie spotkałem się z problemami z opóźnieniami lotów czy transferów. →
ANEX TOUR - одно из самых адекватных турагентств Украины, скажем так. Да, конечно, возникали некие незначительные проблемы по технической части в момент подбора тура. Но сотрудники действительно очень старались помочь и максимально сгладить все нюансы. →
Recenzje o ANEX TOUR są obrzydliwe. Po pierwsze zapłaciłem 50$ dodatkowo za poranny lot dla dwojga, a odlecieliśmy dopiero o 19:00 zamiast o 4 rano. Było takie zamieszanie, generalnie byliśmy usuwani z tego lotu, przenoszeni na inny, który z kolei był przenoszony od rana do 19:00. Oto taka nieprzyjemna historia z ANEX TOUR. →
ANEX TOUR to agencja o wysokiej jakości usług. Są w pełni skoncentrowani na wyniku i starają się maksymalnie uwzględnić życzenia klienta. Wyjaśnili w najdrobniejszych szczegółach, czego potrzebuję od podróży, jakie są moje życzenia dotyczące hotelu, czy chcę uczestniczyć w wycieczkach itp. →
Hmmm, co mogę powiedzieć o Anex Tour, chyba tylko, że to trasa. Agencja całkowicie odrzuciła chęć rezerwacji wycieczek w takich placówkach. Początkowo menedżerka Inna wydawała się bardzo mądra i kompetentna, mówiła wszystko doskonale i oczywiście wciskała to, co trzeba wcisnąć, a nie to, co byśmy chcieli. →
Ogólnie polecam firmę. Dziewczyny szybko odpowiadają na pytania, starają się dostarczać maksimum informacji. Wszystko poszło gładko, jak przystało w każdej szanującej się firmie. Usunięto jedną gwiazdkę dla biura - za mało miejsca, rozwiń! :) →
Organizator wycieczek ANEX TOUR wraz z AZUR AIR regularnie opóźnia wyjazd z Kijowa, ale z Turcji organizuje wyjazd turystów 9 godzin wcześniej, choć z wyprzedzeniem przy rezerwacji wycieczki pobiera podobno dodatkową opłatę za spóźniony wyjazd. Jednocześnie nie uważa za konieczne informowanie turystów na jakiej podstawie zmieniają numer LOTU (!), pomimo tego, że nikt nie odwołał wcześniej zarezerwowanego lotu, tylko godzina odlotu nastąpiła 3 godziny później. →
Przy wyborze firmy kluczową kwestią była jej popularność na rynku turystycznym, co a priori wpływa na obsługę i jakość świadczonych usług. Menadżer Inna był bardzo uważny na podane wymagania i dostarczył maksimum informacji i opcji. A przed, a zwłaszcza po wykupieniu wycieczki, kierownik firmy na bieżąco doradzał w różnych sprawach i z wyprzedzeniem informował o dacie i godzinie wyjazdu, a także udzielał zbędnych informacji o samej wycieczce i warunkach pobytu w kraju odpoczynku. →
nie polecam! Wybraliśmy hotel, który ma tylko Anex, więc musieliśmy się skontaktować. Lot był opóźniony, nie żywią się w samolocie - to dobrze, ale nie możesz nawet kupić jedzenia i żyjesz 8 godzin na 1 filiżance herbaty, bo ta druga Ci nie wystarczała. Torba na prezenty, którą firma sprzedaje w Egipcie za 25 dolarów za zestaw śmieci. →
|