OPINIE O FIRMACH PODRÓŻY
NAJNOWSZE OPINIE O BIURACH PODRÓŻY
Podobała mi się praca agencji, nie ma na nią żadnych skarg, jedyne, że dziewczyna nie była zbyt przyjazna, chociaż byliśmy zadowoleni z wybranej wycieczki. Lecieliśmy z TUI, nasz lot był opóźniony w drodze powrotnej, zostaliśmy ostrzeżeni w hotelu, ale potem byli jeszcze spóźnieni, czekaliśmy na lotnisku, potem czekaliśmy w samolocie. →
Ogólnie wszystko było w porządku, przyjechałem już z przygotowaną trasą, więc nie mam żadnych skarg. Lot na odpoczynek miał opóźnienie około godziny i 40 minut. Nieprzyjemne, ale akceptowalne. Wszystko było w porządku. Pegasus ma dobrą jakość usług, a po stronie spotkań Anex również nie było źle. →
W zasadzie wszystko było w porządku, raczej więcej skarg na zwyczaje robienia z nami interesów, chwile w umowie, które nie zrobiły na mnie wrażenia. A odbiór dokumentów odbywa się na kilka dni przed wyjazdem, co trochę Cię denerwuje. Ale wszyscy inni są szczęśliwi. Nie mieliśmy żadnych przesiadek, lecieliśmy UIA, wtedy wszystko było całkiem nieźle. →
Przyjechaliśmy do Tui, ale kiedy jechaliśmy do nich, cena raz się zmieniła, no cóż, w porządku się zgodziliśmy. A kiedy zaczęliśmy płacić, cena znowu się zmieniła i zmieniliśmy zdanie. Dlatego nie pojechaliśmy w trasę. Dziewczyny są dobre, zawsze oddzwaniają, nawet raz z nimi pojechaliśmy. →
Wybraliśmy to z ignorancji, ale nie rozumiem, dlaczego jest wiele negatywnych recenzji, nawet przerażających .... Pierwszy raz polecieliśmy na odpoczynek i to biuro podróży natknęła się na. ponieważ było to dla nas opłacalne i wygodne pod względem terminów i noclegów. Wszystko było dobrze zaaranżowane, nie było żadnych problemów, ale naprawdę nie podobało mi się opóźnienie lotu o 3,5 godziny (czekałem na lotnisku) iz powrotem przez 6 godzin (ale tutaj nadal mogliśmy spacerować po mieście i cieszyć się reszta reszty). →
W pracy agencji absolutnie wszystko im odpowiadało, nie ma na nich żadnych skarg. Operator był z nami Dołącz, po drodze lot został przesunięty o 5 godzin do przodu, ale tak naprawdę tego nie czuliśmy, ponieważ mieliśmy wylecieć w nocy, a wylecieliśmy wcześnie rano. W drodze powrotnej wszystko było na czas. →
Wycieczki okradaliśmy sami, ale dziewczyna Garno wszystko załatwiła. Vranci zadzwonił, sustrila, wydał. Wszystko nam wyjaśniono, wszystko było z rozmachem. Wszyscy Reissowie byli naraz. Wraz z przeniesieniem nie obwiniano jedzenia. Bula boczna Zustrichayucha TUI. Nasz przewodnik był wspaniałym wujkiem, wybraliśmy się z nim na dwie wycieczki i wszystko było w porządku. →
Szacunek ze względu na to. Jeden z posiłków, o którym mnie nie wyprzedzili, ci, którzy przy odprawie celnej muszą zabrać ze sobą oryginał zaświadczenia dziecka, do tego mamy różne imiona. Chciałbym, żeby mi o mnie powiedziano. Ale w zasadzie jestem zadowolony z obsługi. Była cisza przez rok, jeśli lecieliśmy do Egiptu, a była cisza przez 2 lata temu. →
Mój mąż zamówił bilet, ale nie pojechał z nami. Dał bilet mnie i dziecku. Ale w agencji obsłużono go całkiem dobrze, nie słyszałam od niego żadnych skarg, nasz samolot wystartował godzinę później niż planowano, ale nie było już problemów z drogą. →
Ze wszystkiego byłem zadowolony, tylko 10 punktów agencji. Wszystko, czego chciałem, dostałem. Samolot był opóźniony o godzinę i 3 godziny temu. Ale z góry ostrzegano nas o tych opóźnieniach, wszystko było w porządku, nie pojawiły się żadne problemy. Korzystaliśmy z wycieczek z przewodnikiem i byliśmy bardzo zadowoleni z tej usługi, wszystkie nasze zespoły wykonały. →