OPINIE O FIRMACH PODRÓŻY
NAJNOWSZE OPINIE O BIURACH PODRÓŻY
Nie ma szczególnych szacunku dla tych wyjątkowych, ale możesz to zrobić lepiej. Agencja granatu. U mnie nie było transferów i nie było też problemów z transferem. I sami jeździliśmy na wycieczki, nie braliśmy tego od przewodników. →
Tam obsługiwała mnie młoda dziewczyna, 18 lat, obsługiwała mnie bardzo źle, wcale mi się to nie podobało. W każdym razie ja i mój mąż chcieliśmy pojechać na wakacje, ale ponieważ świadczyła usługi, nie podobało mi się to. Tak naprawdę nic mi nie poleciła, siedziała próbując coś znaleźć. →
Z Veronicą wybraliśmy się na wycieczkę więcej niż raz, mogę zostawić tylko pozytywne opinie. Jeśli złożysz zapytanie, czego dokładnie chcesz - dostajesz obszerną odpowiedź na temat hotelu.Zdarzały się przypadki, że lot był przełożony, wtedy Veronika szybko rozwiązała problem z noclegiem. →
W pracy TUI wszystko mi odpowiadało. Na początku nie mieli czasu, aby zarezerwować nam wycieczkę, którą chcieliśmy, ale potem kupiliśmy kolejną wycieczkę i byliśmy zadowoleni. →
Nie było komentarzy. Wszystko zostało szybko załatwione, wszyscy zostali podpowiedziani, wybrali dobry hotel i okazało się, że są to wspaniałe wakacje. Transfer i loty były na czas, bez przesiadek i opóźnień, wszystko było super. Wybieraliśmy się na wycieczki, ale tylko od lokalnych przewodników. →
Byliśmy bardzo zadowoleni ze wszystkiego w agencji, jakość ich pracy była bardzo dobra, przyjazny personel, dobrze zrobione dziewczyny, Irina z nami pracowała. Wszystko było w porządku z transferem w drodze tam, ale w drodze powrotnej była katastrofa, jechaliśmy w nocy, kierowca tak leciał, że nawet nie mogłem się zrelaksować, było okropnie, kierowca ma na imię Leonid . →
Wycieczkę kąpali ojcowie w agencji „Chodź z nami” przy Akademmistechce. Wszystko było na maksa, na 10 na 10 byliśmy zadowoleni z ich pracy. Nie było lotów. →
Za konkretnego menedżera, który zepsuł wrażenie agencji, dałbym 2 punkty na 10. Menedżer nie komunikuje się dobrze ze swoimi klientami. Umawia się na spotkania podczas jego nieobecności. Klientka przychodzi z pieniędzmi, żeby wystawić bilet, ale nie ma jej w miejscu pracy. Dział pracował do 9, a ona do 6. →
Jesteśmy zadowoleni z agencji, wybraliśmy z nimi wycieczkę, mogę ocenić ich pracę na 9 na 10. Z transferem wszystko było bardzo dobrze, więc co prawda przełożyliśmy lot i straciliśmy cały dzień, ale to już nie zależy od agencji. →
Wydaje się, że generalnie nie ma żadnych skarg. Ale co do biletów, kiedy trzeba je było odebrać, nikt do mnie nie dzwonił. Dzwoniłem i pytałem o wszystko. I tak wszystko było w porządku. Transfer był wspaniały, samochód od razu przyjechał. I nie było opóźnień w lotach, Azur Air jest super, samolot Boeinga jest dobry, wszystko jest cudowne. →