|
Autor:
Data zakupu usługi: 10 wrzesień 2017 Pisemny: 25 październik 2017 |
|
Biuro podróży: (Petersburg) Typ usługi: пакетный тур |
29 września szczęśliwy i zadowolony odleciałem na najgorsze wakacje w moim życiu. Kłopoty zaczęły się od azurowego samolotu, kiedy nie trzy, ale pięć osób siedziało w jednym rzędzie, choć o ile wiem, zgodnie z zasadami bezpieczeństwa jest to zabronione, ponieważ są tylko cztery maski. Ale anex.tour najwyraźniej ma swoje własne zasady i nie dbali o bezpieczeństwo rocznych dzieci.
Co więcej, zawieźli nas do tzw. pięciogwiazdkowego hotelu Seher resort & spa hotel. A to oczywiście ciemność.. Zdjęcia absolutnie nie odpowiadały rzeczywistości. Jak towary z Chin oczekiwania/rzeczywistość. Wszystko jest sfatygowane, farba z figurek miasteczka dzieci odeszła od dawna, ręczniki są podarte i poplamione, nastawienie personelu przeraża. Osiedlili się w pokoju z widokiem na ścianę i poprosili o 50 USD za przeniesienie. Powiedziała, że będzie łóżeczko, w końcu dali ją po pięciu dniach i podartą, aby uniknąć obrażeń, postanowiłem nie stawiać tam dziecka i już się do tego przyzwyczaiłem.
Tak zwana restauracja... Bardzo dobra obsługa, ale tylko Niemcy, których aktywnie przerzucili w zeszłym roku i którzy zostawiają dobry napiwek. Kilka razy prosiłem o pomoc w przyniesieniu fotelika dla dziecka, wyglądali tak, że oczywiście przeszkadzam im w pracy. W „restauracji” na plaży, bardziej przypominającej bistro, postanowiłam na nieszczęście iść boso po sok i wyrwać sobie piętę z wystającym z podłogi gwoździem, żeby lepiej nie opisywać kolorami ...
Pokój był szczerze kiepsko posprzątany, więc kurz zebrał się w kilka dni i musiałem sam wycierać podłogę ręcznikiem. Kiedy zmieniali pościel, zapomnieli o ręczniku, a potem o wodzie, ale zapomnieli o tym, jakie mydło lub żel pod prysznic był za pierwszym razem.
A na dodatek zażądali 20 dolarów za plamę na prześcieradle. Jak się później okazało, na próżno cieszyłem się, że był przewodnikiem - Yussef Aliyev (tel. +90 553 426 98 60), ale on tylko flegmatycznie powiedział: trzeba zapłacić, a ja pojechałem, mam interes. I zostawił mnie w towarzystwie kierownika.
Oczywiście nie chciałem płacić tym szantażystom i doszedłem do przelewu. I jakie było moje zdziwienie, gdy przyjechał transfer i przedstawiciel wycieczki Anex powiedział, że zostawimy cię tutaj i nie zawieziemy na lotnisko, jeśli nie zapłacisz 20 $. W rezultacie, zdając sobie sprawę, że jest to metoda wyłącznie psychologicznego oddziaływania, no cóż, gdzie bym poszedł z walizką i roczniakiem na rękach, zapłaciłem tym szantażerom 1250 rubli.
I podsumowując, było szczególnie przyjemnie, że Level Travel najpierw obiecał oddzwonić jutro, a tydzień później napisał szef działu sprzedaży podróży Level
Tatiana Bakotowa
Koledzy powiedzieli mi, że miałeś nieprzyjemną sytuację na wakacjach w Turcji. Obsługa hotelu zaczęła żądać zapłaty za zniszczony ręcznik.
Niestety taka praktyka ma miejsce w hotelach w różnych krajach. Zazwyczaj cennik znajduje się zawsze w pokoju lub w recepcji hotelu, w jakiej wysokości mogą być zobowiązani do zapłaty za zniszczone mienie hotelowe.
Przedstawiciel organizatora wycieczki nie może w żaden sposób wpływać na decyzję administracji hotelu.
Jeśli chodzi o zdjęcia, wszystkie treści (zdjęcia, opisy itp.) otrzymujemy wyłącznie od touroperatorów, a oni z kolei od hotelu, więc nie mamy możliwości wprowadzania jakichkolwiek poprawek.
Na tym etapie możemy pomóc w złożeniu pozwu przeciwko touroperatorowi Anex tour, w którym zapiszesz wszelkie nieprawidłowości w świadczonych usługach oraz uwagi dotyczące pracy przewodnika.
Przepraszamy za powstałe niedogodności i przepraszamy, że niektóre punkty mogą wpłynąć na Państwa pobyt i wrażenia z naszej usługi.
Generalnie kategorycznie nie radzę kupować wycieczek przez poziom podróży, a ane[, lepiej przez normalne biuro podróży, zgodnie z zaleceniami. A potem nikt nie jest za nic odpowiedzialny ... Dobrego wypoczynku!