Recenzja biura podróży Смайл (Żytomierz)

Biuro podróży tylko udaje, że słucha opinii swoich klientów.

Autor:
Data zakupu usługi: 17 kwiecień 2016
Pisemny: 06 może 2016
5.0
Biuro podróży: Смайл (Żytomierz)
Typ usługi: экскурсионный тур

Dwa dni temu wróciliśmy z wycieczki na Zakarpacie na majowe wakacje. Od razu powiem, że widziałem negatywne opinie o Igorze na portalu Smile, dlatego bardzo się ucieszyłem, że wśród pracowników biura podróży nie ma osoby o tym nazwisku. Ale go tam nie było! Już w autobusie zostaliśmy skonfrontowani z tym, że liderem grupy będzie ten sam Igor. Okazuje się, że Smile nie zrekrutował wymaganej liczby osób i uzupełnił grono agencji Universal-Tour swoimi klientami. Jednocześnie nie zadali sobie trudu, aby poinformować nas, że program wyjazdu różni się od tego opublikowanego na stronie internetowej iw informatorze Smile, którym kierowałem się planując przyszłe wakacje. W efekcie zamiast 3 zamków spędziliśmy tylko godzinę tylko w jednym z nich. Zamiast odwiedzić farmę strusi i reniferów, zabrano nas na farmę bawołów. W tej chwili jej właściciele nie są jeszcze gotowi na pełne przyjęcie i wyżywienie turystów. Nastrój był zepsuty. Dalej sytuacja z basenami w Kosino. Tutaj wszystko jest standardowe: w autobusie zebrali po 300 UAH. czek wyszedł 240 zł. Igor obiecał zwrócić różnicę wieczorem /jutro/później/ we Lwowie. Ostatecznie pieniądze zwrócono tylko tym, którzy zaczęli agresywnie, nie, bardzo wytrwale! Zażądaj tego. Katerina pozostawiła podobną recenzję dokładnie rok temu, wracając z tej samej trasy. Potem Smile obiecał przyjrzeć się sytuacji, ale to się powtarza i to z godną pozazdroszczenia stałością. Zwróciłem się do pracowników Smile z propozycją traktowania swoich klientów z szacunkiem, aw przeddzień wyjazdu OSTRZEŻ nas o wszelkich zmianach w programie wycieczki, POWIEDZ nam kto będzie towarzyszył grupie. Ja na przykład nie jestem gotów powierzyć ponownie swojego bezpieczeństwa osobie, która nadużywa alkoholu w godzinach pracy. Płacimy pieniądze za wysokiej jakości usługę i mamy prawo otrzymać dokładnie takie usługi, jakich oczekujemy. Minęły 2 dni, ale moja recenzja nie została jeszcze opublikowana na stronie Smile. Najwyraźniej dla organizatora wycieczki jest to łatwiejsze: żadnych informacji zwrotnych - żadnych problemów. Ale w rzeczywistości tak nie jest.