Zalecana

Pisemny: 25 marta 2015
Czas podróży: 1 — 7 luty 2015
Ocena hotelu:
7.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Odpoczywaliś my w Gagrze od 27.02. 15. do 02.03. 15 Mieszkaliś my u Alecha. Pokó j został zarezerwowany na stronie internetowej hotelu na dwa tygodnie przed wyjazdem. Przejś cie graniczne trwał o dł ugo, prawie 3 godziny, wię c zadzwonił em do hotelu, ż eby ostrzec. Ku mojemu zdziwieniu nasza rezerwacja nie został a potwierdzona. Mieliś my szczę ś cie, w hotelu był y wolne pokoje. Wybraliś my hotel ze wzglę du na zamknię ty parking. Hotel oferował parking na ulicy. Po kró tkich negocjacjach zostaliś my wpuszczeni na parking przy hotelu. Nie był o problemó w z zakwaterowaniem. Wszystkie trzy administratorki, z któ rymi komunikowaliś my się podczas naszego pobytu, ś liczne, uś miechnię te dziewczyny, pozostawił y pozytywne wraż enia. Pokó j jest czysty, rę czniki zmieniane codziennie. Teren hotelu jest mał y, ale przytulny, dobry plac zabaw. Nie korzystaliś my z usł ug hotelu SPA, basenó w itp. , nie mieliś my czasu. Restauracja i kawiarnia na plaż y był y zamknię te. Po przespaniu się na ś niadanie pierwszego dnia po dł ugiej podró ż y udaliś my się o godzinie 12 do hotelowej restauracji. dzień do jedzenia i siedzenia przy basenie. Byliś my bardzo rozczarowani, odmó wiono nam. Powiedzieli, ż e przyjdą o pierwszej na ustalony obiad. Poprosiliś my o co najmniej butelkę abchaskiego wina i jedzenie, co mają do zaoferowania, na co nam odmó wiono. Bardzo rozczarowany. W pozostał e dni jedliś my w restauracji Abaata na polecenie okolicznych mieszkań có w. Obsł uga na najwyż szym poziomie, pyszne jedzenie. Nawiasem mó wią c, Aleh Hotel oferuje bonusy urodzinowe. Tak wię c mam 28.02. 15. był a rocznica, 50 lat, o któ rej pisaliś my z wyprzedzeniem, ale nie widzieliś my ani nie sł yszeliś my ż adnych bonusó w w cią gu dni naszego pobytu w hotelu. Ale w restauracji Abaata, po tym, jak dowiedzieli się , ż e to moja rocznica, zaprezentowali butelkę abchaskiego wina z zakł adu, bardzo ł adną . Przed wyjazdem wieczorem wybraliś my się specjalnie do hotelowej restauracji, aby to ocenić . Zamó wiliś my eskalopki wieprzowe, grillowane warzywa, bakł aż an z sosem orzechowym, lody, kawę , wino. Mię so cię ż ko się zepsuć , ale był o za sł one, grillowane warzywa był y surowe i mocno naoliwione, sos orzechowy w bakł aż anie był tak ostry, ż e musiał am usuną ć cał y sos, ż eby zjeś ć bakł aż ana, resztę czyli lody , kawa, wino był o w porzą dku. Dziewczyna, któ ra nas obsł ugiwał a, pozostawił a tylko dobre wraż enie. . W holu jest terminal, jest to wygodne, pienią dze od razu przyszł y na telefon. Ogó lnie wraż enia z hotelu są pozytywne. Naprawdę chcę polecić Rusł ana na wycieczki krajoznawcze, inteligentnego, przyzwoitego, dokł adnego kierowcę , dobrego minibusa. Indywidualnie braliś my to na dwa dni i ani razu nie ż ał owaliś my. W cią gu dwó ch dni wiele nam pokazał i powiedział nie mniej niż przewodnik. Pokazał mi, gdzie moż na zjeś ć pyszny posił ek, posmakować i zabrać ze sobą dobre wino. Wino jest po prostu niesamowite, zabraliś my je ze sobą , sami pijemy i leczymy innych, wszyscy są zachwyceni. Mamy szczę ś cie, bardzo dzię kujemy! Tak przy okazji, polecono nam to w hotelu. Jego telefony: 7 94.770 8.38; 7 95.874 9.38 - gorą co polecam.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał