Złe nastawienie do klientów

Pisemny: 4 lipiec 2019
Czas podróży: 3 — 11 lipiec 2019
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Usługa: 2.0
Podzielę się moim gorzkim doś wiadczeniem z Serafinem. Tak się zł oż ył o, ż e w tym roku nie odpoczę li. Cał a rodzina jeź dził a samochodem, a najmł odsza có rka miał a cię ż ką chorobę morską . Wymiotował na każ dym kroku. Podję to decyzję o zawró ceniu. Mama i có rka pojechał y do ​ ​ domu pocią giem, a ja z synem musieliś my jechać samochodem. Zarezerwował em pokó j 27.06. 2019 (3 ​ ​ dni przed wyjazdem) z Serafima, powiedział a, ż e ​ ​ pokó j jest wolny, ponieważ mę ż czyzna wł aś nie anulował rezerwację . 1 lipca 2019 roku, kiedy wracaliś my do domu, okoł o 8 rano zadzwonił em do Serafina i wyjaś nił em sytuację . Powiedział , ż e nie bę dziemy mogli przyjechać i poprosił o zwrot pienię dzy za rezerwację (3200r). Serafima powiedział a, ż e ​ ​ nasz powó d jest bł ahy, potem powiedział a, ż e ​ ​ przygotowuje dla nas pokó j, przesiedla kogoś . Na co jej powiedział , ż e to nieprawda, ż e ​ ​ pokó j jest wolny. Serafima powiedział a, ż e ​ ​ nie zwró cił a rezerwacji, ponieważ odmó wili przed przyjazdem. Rozumiem, czy zarezerwował em pokó j zimą czy wiosną , a odmó wił em tuż przed przyjazdem, ale zarezerwował em (! ) 3 dni przed przyjazdem. Wą tpię , aby w cią gu tych trzech dni nastą pił duż y napł yw turystó w lub rezerwacji telefonó w. Wszystko to został o wypowiedziane przez Serafina. Na co powiedział a, ż e ​ ​ w tym roku wiele osó b odmawia rezerwacji i cał y jej biznes pogorszył się . Umó wiliś my się , ż e zwró ci poł owę kwoty, nie straci klienta przez nastę pny rok, a my pozostaniemy przyjació ł mi. Dzień dobiegał koń ca, ale nie był o pienię dzy. Wieczorem przypomniał nam o naszej umowie, ale w odpowiedzi - cisza. Nigdy nie przekazał a pienię dzy, có ż , mam nadzieję , ż e te 3200 rubli uratuje jej biznes, ale nadal mam pozostał oś ć z takiego nastawienia. Nawiasem mó wią c, nie odbiera dobrze telefonu. dzwoni i nie odbiera poł ą czeń . Wycią gnij wię c wł asne wnioski. A my jako rodzina polecimy do Abchazji w przyszł ym roku, ale do innego pensjonatu.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał