Negatywny

Pisemny: 27 wrzesień 2012
Czas podróży: 5 — 8 wrzesień 2012
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
6.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 6.0
Usługa: 4.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 6.0
Planowali odpoczywać w pensjonacie przez 5 dni, ale niestety okazał o się , ż e już drugiego dnia odpoczynku cał a tró jka, w tym 3-letnie dziecko, został a otruta, prawdopodobnie w jadalni internat. Dlaczego w jadalni? Tak, bo w drodze na Krym (jechaliś my z Doniecka) nigdzie nie jedliś my, nie kupowaliś my nic w samym Morskoje i nie jedliś my nigdzie poza jadalnią pensjonatu, tylko ja i dziecko pł ywał o w morzu pierwszego dnia, moja ż ona po operacji nie potrafił a pł ywać . Pod koniec trzeciego dnia moja ż ona i ja nie mieliś my problemó w z jelitami, ale dziecko tylko się pogorszył o, miał wysoką temperaturę . Postanowiliś my opuś cić pensjonat nastę pnego ranka. Wychodzą c prosił em o zwrot pienię dzy za dwa dni, bo. wyjeż dż ają c z dobrego powodu, a nie dlatego, ż e mieliś my na to ochotę . Powiedziano mi, ż e nie mogą zwró cić pienię dzy i zaproponowano, ż e napiszę podanie do dyrektora. Pó ź niej dyrektor zadzwonił do mnie i powiedział , ż e aby zwró cić mi pienią dze, potrzebuję potwierdzenia, ż e ​ ​ dziecko jest naprawdę otrute. Dziecko był o już na oddziale zakaź nym. Pó ź niej wysł ał em zaś wiadczenie ze szpitala. Co wię cej, moje oś wiadczenie został o zignorowane przez kierownictwo pensjonatu, dopó ki nie zaczą ł em pisać listó w. Za pierwszym razem powiedziano mi, ż e dyrektor konsultował się z prawnikami, a za drugim przysł ali mi odmowę zwrotu pienię dzy. Argumentem za odmową był okres, w któ rym dziecko przebywał o na oddziale choró b zakaź nych. Dyrektor pensjonatu zinterpretował to tak, ż e dziecko zachorował o (otruł o się ) dzień po wyjś ciu z pensjonatu, a my wł aś nie wyszliś my.
Jeś li chodzi o jedzenie, to jest zł e. Nie rozumiem, co inni podró ż nicy lubią w recenzjach. System bufetowy jest obrzydliwie zorganizowany:
1. Produkty w jednym opakowaniu wystarczą tylko dla 5-6 osó b, tj. jeś li chcesz zjeś ć omlet, ale już go nie ma, to poczekaj, aż kolejna porcja zostanie wyję ta, lub zjedz coś innego.

2. Nie ma przerw. Musisz biegać od stoł u z potrawami do stoł u, na któ rym jesz wiele razy. Najpierw z talerzem pierwszego dania, potem z talerzem drugiego dania, potem z herbatą lub kompotem, a jeś li masz ze sobą dziecko, któ re nie moż e wzią ć jedzenia dla siebie, powtarza się to jeszcze kilka razy.
3. Jeś li chodzi o jakoś ć produktó w, jest sł aba. Rano mogą być dania, któ re był y na kolacji, dania mię sne bardzo czę sto nie są gotowane, dania rybne przyrzą dza się z jakichś nieznanych ryb, najprawdopodobniej mroż onych i niezbyt ś wież ych.
Generalnie w pensjonacie „Zenith” z resztą mamy tylko zł e skojarzenia. Stosunek kierownictwa pensjonatu do klientó w, delikatnie mó wią c, jest lekceważ ą cy.
Najprawdopodobniej moja recenzja nie pojawi się na oficjalnej stronie pensjonatu, ale z pewnoś cią pojawi się na innych stronach.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał