Spa-otel Livadiiskii 4*– Opinie

19
Ocena 6.310
na podstawie
19 opinii
№3 w ocenie hotelu Livadia
7.5 Numer
6.3 Usługa
7.6 Czystość
6.2 Odżywianie
7.0 Infrastruktura
SPA-hotel „Livadiysky” znajduje się bezpośrednio na wybrzeżu Morza Czarnego.Więcej →
аватар genialapka
 •  podróżował 6 lat wstecz
Napiszę o zaletach hotelu, brakó w praktycznie nie był o. Teren jest zagospodarowany i czysty. Lokalizacja - bardzo blisko morza, centrum i nabrzeż a Jał ty -10 minut wzdł uż morza przez park. Jednocześ nie z dala od miejskiego zgieł ku i hał asu. W pokoju jest wszystko co potrzebne, szlafroki, rę czniki itp. … Już ▾ Napiszę o zaletach hotelu, brakó w praktycznie nie był o.
Teren jest zagospodarowany i czysty. Lokalizacja - bardzo blisko morza, centrum i nabrzeż a Jał ty -10 minut wzdł uż morza przez park. Jednocześ nie z dala od miejskiego zgieł ku i hał asu. W pokoju jest wszystko co potrzebne, szlafroki, rę czniki itp. nie ż ał uj. Wspaniał y widok na morze z pokoju.
Personel jest przyjazny i efektywny, co bardzo mi się podobał o.
Pyszne ś niadania ze ś wież ych produktó w. Nie jest to zbyt wygodne, ż e poza sezonem do 1 czerwca w cenę pokoju wliczone jest tylko ś niadanie, a pozostał e posił ki (obiad, kolacja itp. ) są z menu w restauracji… (w restauracja, ceny są ś rednie dla Jał ty, jest menu wegetariań skie).
Zwró cę uwagę na centrum Spa, wanny zadowolone, jacuzzi, Basen z wodą morską - duż y, czysty (buty na basen i do wanien - trzeba wzią ć wł asne).
Byli zadowoleni.
Вид из номера
аватар 9787422040
 •  podróżował 6 lat wstecz
Ocena 10.0
Udaliś my się z polecenia znajomych do hotelu Livayskiy. To był y cudowne wakacje. Przytulny hotel, niesamowicie przyjazny personel. Z pokoju sł ychać fale, w dni naszego przyjazdu był o bardzo ciepł o, spaliś my przy uchylonym oknie na koją ce szumy morza. Dwa kroki do plaż y. … Już ▾ Udaliś my się z polecenia znajomych do hotelu Livayskiy. To był y cudowne wakacje. Przytulny hotel, niesamowicie przyjazny personel.
Z pokoju sł ychać fale, w dni naszego przyjazdu był o bardzo ciepł o, spaliś my przy uchylonym oknie na koją ce szumy morza. Dwa kroki do plaż y. Na pewno wró cę tu latem.
Uwielbiam ł aź nię turecką , tutaj SPA jest wliczone w cenę , wię c codziennie rano jest basen i sauny. Temperatura wody morskiej idealna do pł ywania, ciepł a, nie gorą ca.
Dzię ki za ś niadania. Ale uwaga, jest tak smacznie, a widok z restauracji jest tak hipnotyzują cy, ż e ł atwo moż na uzyskać dodatkowe centymetry))
Był am bardzo zadowolona z drogi na Nabrzeż e, w linii prostej, co jest bardzo rzadkie dla Jał ty, 15 minut spacerkiem wzdł uż morza. A co najważ niejsze, w pobliż u nie ma drogi, jest to strefa wył ą cznie dla pieszych!
аватар _117438
 •  podróżował 7 lat wstecz
Ocena 7.0
Odpoczywamy w Liwadii poza sezonem (paź dziernik-kwiecień ) 4 dni od 2014 roku, w sumie już.50. Sam hotel - lokalizacja, budynek, projekt, infrastruktura, obsł uga - KLASA! Ale jedzenie w tym roku stał o się niegodne TAKIEGO hotelu: wybó r dań nie pasuje do nazwy bufetu, jakoś ć stał a się „nie ł ukiem”: to, co został o z wczoraj (lub przedwczoraj (nawet jajka sadzone) jest podgrzewane w „kuchence mikrofalowej” jak „sole”. … Już ▾ Odpoczywamy w Liwadii poza sezonem (paź dziernik-kwiecień ) 4 dni od 2014 roku, w sumie już.50. Sam hotel - lokalizacja, budynek, projekt, infrastruktura, obsł uga - KLASA!
Ale jedzenie w tym roku stał o się niegodne TAKIEGO hotelu:
wybó r dań nie pasuje do nazwy bufetu,
jakoś ć stał a się „nie ł ukiem”: to, co został o z wczoraj (lub przedwczoraj (nawet jajka sadzone) jest podgrzewane w „kuchence mikrofalowej” jak „sole”. Kieł basy i „szynki” niskiej jakoś ci , upieczone potrawy nie są dostę pne.
Menu restauracji jest zbyt „pretensjonalne”, nie ma tu zwykł ych klasycznych dań , chociaż prosty kotlet mię sa, kurczaka, stroganow woł owy.
Ogó lnie rzecz biorą c, jedzenie nie odpowiada poziomowi hotelu.
аватар i150889
 •  podróżował 7 lat wstecz
Ocena 3.0
Odpoczywamy z mę ż em w tym hotelu od tygodnia, nie mogę się powstrzymać od dzielenia się wraż eniami. Mieszkamy w pokoju 311, zapł aciliś my dodatkowo za ten pokó j, aby mieć pię kny widok. Pokó j standardowy - komfort. Widok jest naprawdę niesamowity, jeś li spojrzeć w dal i nie zwracać uwagi na nasyp, na któ rym znajdują się lokalne knajpki. … Już ▾ Odpoczywamy z mę ż em w tym hotelu od tygodnia, nie mogę się powstrzymać od dzielenia się wraż eniami.
Mieszkamy w pokoju 311, zapł aciliś my dodatkowo za ten pokó j, aby mieć pię kny widok. Pokó j standardowy - komfort. Widok jest naprawdę niesamowity, jeś li spojrzeć w dal i nie zwracać uwagi na nasyp, na któ rym znajdują się lokalne knajpki. Nie musieliś my dł ugo się cieszyć , gdy o 7 rano zaczę ł o się takie skrzypienie od wiercą cych się stoł ó w i krzeseł na podł odze, z któ rej spać po prostu nie moż na! Problem w tym, ż e nad pokojem znajduje się jadalnia, a od 7 rano hał as w pokoju jest nierealny! Brak izolacji akustycznej! Biorą c pod uwagę , ż e karmią się tu 4 razy dziennie w pokoju, spanie w ogó le nie jest realistyczne! Jadalnia cał y czas terkocze! Skontaktowaliś my się z recepcją , aby zmienić dla nas pokó j, na co powiedziano nam, ż e nie ma wolnych pokoi.
Opró cz tego hał asu poniż ej, tuż pod balkonem znajduje się grill, któ rego dym z komina leje się bezpoś rednio na balkon i odpowiednio do pokoju!
Nie mogę powiedzieć , ż e lokalizacja hotelu jest kompletnie zł a, wydaje się , ż e daleko od miejskiego zgieł ku, ale ż eby znaleź ć sklep spoż ywczy trzeba albo iś ć pó ł godziny pod gó rę (jest tam mał y sklep), albo weź taksó wkę i jedź do miasta, bo nic takiego w pobliż u nie ma.
W dole na nasypie znajdują się wą tpliwe kawiarnie (jeś li moż na je tak nazwać ), w któ rych jedzenie, delikatnie mó wią c, zagraż a ż yciu. Cał kowicie niehigieniczne!
W hotelu jest restauracja, ale cena jest taka, ż e ​ ​ bardziej opł aca się wzią ć taksó wkę i jechać do miasta, bę dzie taniej i znacznie smaczniejsze.
Problemem jest ró wnież ś niadanie w hotelu! Zanim przygotujesz ś niadanie, nadejdzie lunch! Cią gle coś się koń czy, nie mają czasu informować , trzeba siedzieć i czekać , potem omlet, potem chleb, potem warzywa, potem mleko i tak dalej. Swoją drogą , o omlecie to inna historia, wydaje się , ż e wszystko, co nie został o zjedzone na obiad, dodaje się do omletu na ś niadanie, w koń cu albo z kieł basą , potem z makaronem, potem z ziemniakami, potem z fasolą , ogó lnie wszystko.
Internet w pokojach praktycznie nie ł apie, podczas gdy strona się ł aduje, znika chę ć zobaczenia czegoś . A przy basenie ta sama historia, dział a bardzo sł abo.
Rozrywka w hotelu jest tylko dla dzieci, wię c jest ich baaaardzo duż o. Wieczorem doroś li nie mają tu absolutnie nic do roboty.
Podsumowują c, chcę powiedzieć , ż e jeś li nadal zdecydujesz się przyjechać do tego hotelu, bą dź bardzo ostroż ny przy wyborze pokoju, w ż adnym wypadku nie bierz pokoi od 310 do 317, w przeciwnym razie masz gwarancję bezsennego urlopu i zamiast ś wież ego powietrza i zapach morza poczujesz zapach spalonego masł a i kebabó w.
Z plusó w w hotelu mogę wymienić tylko 2 baseny i spa. Na dachu przepię kny basen z przepię knym widokiem i znakomici masaż yś ci w SPA
аватар Tratatoshka
 •  podróżował 7 lat wstecz
Ocena 3.0
Wybraliś my ten hotel ze wzglę du na basen z podgrzewaną wodą . Temperatura był a dobra dla mojego mę ż a, ale dla mnie był o zimno. Spotkali nas z uś miechem, ale nikt nie pomaga w przekazywaniu rzeczy, nikt nie przedstawia hotelu, wszystkiego trzeba się dowiedzieć i poszukać samemu, i to pomimo tego, ż e hotel twierdzi, ż e ma 4 gwiazdki. … Już ▾ Wybraliś my ten hotel ze wzglę du na basen z podgrzewaną wodą . Temperatura był a dobra dla mojego mę ż a, ale dla mnie był o zimno. Spotkali nas z uś miechem, ale nikt nie pomaga w przekazywaniu rzeczy, nikt nie przedstawia hotelu, wszystkiego trzeba się dowiedzieć i poszukać samemu, i to pomimo tego, ż e hotel twierdzi, ż e ma 4 gwiazdki. Pokoje są stosunkowo czyste, chociaż kilka razy zapomnieli umyć kubkó w. Szampony i ż ele nie są aktualizowane. Na balkonach nie ma przegró d, a kiedy drzwi balkonowe był y otwarte i ludzie palili na innych balkonach, czuł em to. Bardzo nieprzyjemnie poł oż ony parking dla samochodó w, daleko. Wprawdzie w cieniu jest parking wielopoziomowy, ale jest dla „wybrań có w”. Ale najbardziej obrzydliwą rzeczą jest dział rezerwacji. Zarezerwowaliś my apartament rodzinny semi deluxe, a po przyjeź dzie okazał o się , ż e wszystko jest zaję te i otrzymał o standard komfortu, co mocno psuł o nastró j. A co najważ niejsze, dziewczyna Elena z dział u rezerwacji nie przejmuje się tobą i jej bł ę dami. Jeś li wię c zarezerwujesz pokoje, któ re Ci się podobają , nie ma gwarancji, ż e otrzymasz je po przyjeź dzie.
аватар innalagutina
 •  podróżował 8 lat wstecz
Ocena 4.0
Dzień dobry. Apartament zarezerwowaliś my z wyprzedzeniem, po przyjeź dzie obsł uga leniwie i niechę tnie zarejestrował a się i wydał a jeden klucz i kartę posił kó w dla dwojga, co nam się już nie podobał o. Sam pokó j okazał się przestronny, a widok z okna przepię kny - duż y balkon, ALE powtarzam w pokoju Suite, ł ó ż ko nie był o przykryte poszewkami na poduszki, obok leż ał a poś ciel z ró ż nych kompletó w. … Już ▾ Dzień dobry. Apartament zarezerwowaliś my z wyprzedzeniem, po przyjeź dzie obsł uga leniwie i niechę tnie zarejestrował a się i wydał a jeden klucz i kartę posił kó w dla dwojga, co nam się już nie podobał o. Sam pokó j okazał się przestronny, a widok z okna przepię kny - duż y balkon, ALE powtarzam w pokoju Suite, ł ó ż ko nie był o przykryte poszewkami na poduszki, obok leż ał a poś ciel z ró ż nych kompletó w. rę cznik jest tak stary i cienki, ż e podł oga jest przez niego widoczna i zostaliś my ostrzeż eni, ż e wszystkie rę czniki są zmieniane 1 raz w cią gu 4 dni. To po prostu nie do pomyś lenia! Zasł ony w pokoju przypominał y mi szkoł ę w latach 90-tych. posprzą tane czysto. Ś niadanie jest sł abe, dają to samo, nie ugotowali niczego nowego podczas naszego pobytu, zwykł ej jadalni. Sztuć ce i kubki szybko się wyczerpują , a dopiero gdy skomentujesz, dopiero wtedy przynoszą nowe i bardzo powoli, co jest po prostu nie do przyję cia, biorą c pod uwagę ich poziom gwiazdek. Obsł uga jest obrzydliwa, sprzą taczki chodzą w szatach jak sprzedawczynie. cią gle lamentują c, ż e zabrakł o poś cieli. Obrzydliwe do sł uchania! Plaż a numer 4 od hotelu jedna nazwa. nie ma baldachimu. ludzie muszą sami wbijać parasole w kamienie, co kosztuje. miejsca są zawsze peł ne, nie ma doką d iś ć , ponieważ sama plaż a ma wą ską dł ugoś ć . Dokł adnie o godzinie 19:00 zdejmowane są z Was materace, a pracownicy hotelu zbierają je w jedną kupkę . Jak mó wią , wszystko jest dla ludzi. : (((Nie kupuj niczego w pizzerii. Nigdy w ż yciu nie jadł em takiej pizzy, wydaje mi się , ż e był a gotowana 10 razy. Wi-fi na terenie sł abo ł apie. Generalnie to nie jest warte twoich pienię dzy, chyba ż e weź miesz ekonomię .
аватар ms.sanrinocomme
 •  podróżował 9 lat wstecz
Ocena 9.0
Podobał o mi się wszystko w hotelu! Wnę trze, wyglą d, lokalizacja hotelu, uprzejmy i przyjazny personel, koszt takiej lokalizacji. Cisza w pokojach. … Już ▾ Podobał o mi się wszystko w hotelu! Wnę trze, wyglą d, lokalizacja hotelu, uprzejmy i przyjazny personel, koszt takiej lokalizacji. Cisza w pokojach.
аватар 966ira
 •  podróżował 9 lat wstecz
Ocena 8.0
Zatrzymaliś my się w drugiej poł owie kwietnia 2015 roku. Wszystko mi się podobał o. Lokalizacja: 10 minut spacerem do Jał ty; hotel w ogó le nie potrzebuje parku, wokó ł jest tak duż o parkó w, ż e obecnoś ć jednego oddalił aby się od morza; budzisz się , a morze jest pierwszą rzeczą , któ rą widzisz i sł yszysz; rano tuż przed balkonem delfiny jedzą ś niadanie. … Już ▾ Zatrzymaliś my się w drugiej poł owie kwietnia 2015 roku. Wszystko mi się podobał o. Lokalizacja: 10 minut spacerem do Jał ty; hotel w ogó le nie potrzebuje parku, wokó ł jest tak duż o parkó w, ż e obecnoś ć jednego oddalił aby się od morza; budzisz się , a morze jest pierwszą rzeczą , któ rą widzisz i sł yszysz; rano tuż przed balkonem delfiny jedzą ś niadanie. Pokó j (apartament-komfort) jest doskonał y, wszystko jest zgodne z opisem na stronie internetowej. To prawda, ż e ​ ​ chciał bym kilka talerzy i widelcó w z ł yż kami w pokoju, ponieważ to „komfort”. Reszta jest bez zarzutu. Ś niadania są normalne. Niektó rym nie podobał a się monotonia, ale ja i mó j mą ż byliś my zadowoleni. Personel jest przyjazny, uś miechnię ty i dyskretny. Brak duż ej liczby dzieci to oczywiś cie plus dla tych, któ rzy chcą odpoczą ć , spokojnie. Jeś li trzeba „stać na uszach”, centrum Jał ty jest w zasię gu rę ki i tam, gdzie tylko zechcesz. Spa jest doskonał e, naprawdę nie da się przebić w jacuzzi, tł um cał y czas siedzi, ale to już są niuanse. Ogó lnie polecamy. I na pewno wró cimy we wrześ niu. Dzię kuję
аватар lvwww7rrrsssvl
Wł aś nie wró cił em z Livadiysky, odpoczywał em od 5 do 11 sierpnia 2014 r. Razem. Wielkie dzię ki za nasz wspaniał y pobyt dla personelu hotelu i kierownictwa. Menadż er rezerwacji Olga zaoferował transfer z lotniska do hotelu, Konstantin spotkał nas w Symferopolu, w drodze do hotelu opowiadał o zabytkach - mił o! Podczas zameldowania Administrator wyjaś nił wszystko szczegó ł owo na temat usł ug hotelu. … Już ▾ Wł aś nie wró cił em z Livadiysky, odpoczywał em od 5 do 11 sierpnia 2014 r. Razem. Wielkie dzię ki za nasz wspaniał y pobyt dla personelu hotelu i kierownictwa. Menadż er rezerwacji Olga zaoferował transfer z lotniska do hotelu, Konstantin spotkał nas w Symferopolu, w drodze do hotelu opowiadał o zabytkach - mił o! Podczas zameldowania Administrator wyjaś nił wszystko szczegó ł owo na temat usł ug hotelu. Pokó j bardzo przestronny, czysty, ł ó ż ko ogromne, telewizor (z kanał ami rosyjskimi i ukraiń skimi), szafa, stolik kawowy, balkon z krzesł ami, w ł azience zabrakł o pó ł ki na akcesoria, kiedy idziesz do plaż a na tydzień - zabierasz ze sobą duż o bą belkó w, ale wkł adasz je tam nie ma dla nich miejsca w ł azience - wszystko trzeba był o poł oż yć na zlewie, ale jest suszarka do ubrań . Sprzą tane codziennie, dzię kuję bardzo czysto, byliś my zadowoleni. Hotel na bardzo wysokim poziomie, kryty basen 50 mz wodą morską , na 9 pię trze basen jest ró wnież przestronny z oś wietleniem (zdję cia okazał y się bardzo pię kne), wł asna plaż a z leż akami i rę cznikami plaż owymi. Niech nikt się nie obawia, ż e ​ ​ hotel nie znajduje się w centrum Jał ty, z hotelu na nabrzeż e taksó wka Pyaterochka lub Devyatochka ma szczę ś cie za 95 - 110 rubli, a po poł udniu moż na przejś ć przez Park Primorski do centrum Jał ta w 15-20 minut przez pię kny park. Krymowie to bardzo sympatyczni i goś cinni ludzie, po prostu rozkosz, karmią bardzo smacznie zaró wno w hotelu jak i na wybrzeż u, opiekują się bardzo starannie! ! ! Dzię kuję bardzo za nasze wakacje! Krym to najlepszy kurort w Rosji! ! !
аватар makol2003
 •  podróżował 10 lat wstecz
Ocena 10.0
Odpoczywał od 17.05. 14 do 25.05. 14 w pokoju 42 (standard, widok na morze). Ogó lne wraż enie: doskonał y stosunek jakoś ci do ceny, bardzo zadowoleni zaró wno z hotelu (lokalizacja, wyposaż enie, obsł uga, opcje), jak i restauracji (jakoś ć , ró ż norodnoś ć menu, wielkoś ci porcji, uprzejmoś ć , dbał oś ć , lokalizacja, godziny otwarcia) i spa (usł ugi menu , profesjonalizm masaż ystó w, ż yczliwoś ć , ceny, harmonogram prac). … Już ▾ Odpoczywał od 17.05. 14 do 25.05. 14 w pokoju 42 (standard, widok na morze). Ogó lne wraż enie: doskonał y stosunek jakoś ci do ceny, bardzo zadowoleni zaró wno z hotelu (lokalizacja, wyposaż enie, obsł uga, opcje), jak i restauracji (jakoś ć , ró ż norodnoś ć menu, wielkoś ci porcji, uprzejmoś ć , dbał oś ć , lokalizacja, godziny otwarcia) i spa (usł ugi menu , profesjonalizm masaż ystó w, ż yczliwoś ć , ceny, harmonogram prac). Pozytywne wraż enia lepsze niż oczekiwano! 12 punktó w na 10 moż liwych! Dalsze szczegó ł y (uwaga, duż o liter).
Hotel. Dla mił oś nikó w spokojnych, relaksują cych wakacji, hotel jest dobrze poł oż ony na pierwszej linii (tak naprawdę jest 30 metró w mię dzy nim a morzem, nie ma ulicy, nie ma nocnych baró w i dyskotek) w cichym zaką tku Wielkiej Jał ty (prawie na skrzyż owanie parku sanatoryjnego Rossija w Jał cie i parku pał acowego Livadia), w odległ oś ci spaceru od nabrzeż a w Jał cie (20 minut wzdł uż morza), plaż a jest kamienista, z wygodnymi schodami kapitalnymi. Cał kiem inteligentnie zaprojektowany.
Minusy (wszystkie są znoś ne, mał e, bę dę tutaj doś ć wybredny):
- mał y parking na ł acie przed ostrym podjazdem od recepcji pod bramę hotelu (taksó wka nie zawsze jest tam wpuszczona, ale do recepcji moż na zjechać windą przez miniwejś cie i 4 pię tro gł ó wnego wież a),
- nieudany system wentylacji w toalecie z wilgotnymi zapachami ze spa (ale ł atwo sobie z tym poradzić , pozostawiają c wł ą czoną wymuszoną wentylację ł azienki przez cał y dzień ),
- tylko jedna winda w każ dym budynku (co nie stanowi problemu w pię ciopię trowym budynku, w któ rym mieszkał em, ale zajmuje trochę czasu w dziewię ciopię trowej wież y gł ó wnej),
- zajmują prawie cał ą dział kę wraz z budynkami (mał a zieleń ),
- przejś cie z budynku do budynku albo ulicą , albo przez restaurację (w cią gu dnia nawet przez basen), co nie stanowi problemu przy suchej pogodzie,
- nie zwraca się zbytniej uwagi na czystoś ć wody w odkrytym basenie na dachu (mewy! ).
Plusy:
- zwartoś ć hotelu,
- przestronne pokoje z dobrym widokiem na morze (nawet wiele pokoi jest bardzo klasy ekonomicznej), mimo ż e nie ma tł oku, nie ma się wraż enia, ż e ​ ​ jesteś teraz szpiegowany z okna jakiegoś są siedni budynek,
- wszystkie nowe meble (hotel otwarty w maju 2012),
- balkony są poprawnie zaprojektowane (w nocy spał em w dzikiej ulewie przy otwartym oknie, ale nie tylko pokó j, ale nawet balkon nie zalał ),
- niesamowite znalezisko - basen zewnę trzny i sala bankietowa na 9 pię trze (poddasze z panoramicznym widokiem), gdzie zamó wił am dostawę poż egnalnej kolacji,
- niezwykle uprzejmi pracownicy (administratorzy, ochroniarze i pokojó wki),
- niesamowity reż yser (Igor Timofiejewicz - myś liwy, gawę dziarz i dobroduszny Gospodarz, podobny do ż ywego Hemingwaya), mó j szczegó lny szacunek dla Ciebie,
- szybkie wezwanie taksó wki i speł nienie innych pró ś b (sprzą tanie, pranie / prasowanie, dostawa bukietu z Jał ty, przesł anie wysokiej jakoś ci zdję ć mojego pokoju i hotelu na mó j adres e-mail w celu pó ź niejszego wł ą czenia do albumu fotograficznego w podró ż y, odprawa na lot na prawe miejsce w samolocie itp. d. ),
- pojemny wielopoziomowy parking dla samochodó w wczasowiczó w,
- luksusowa trzypię trowa willa z wł asnym mini-parkiem na dachu pię ciopię trowego budynku (uwaga kto podró ż uje w duż ym towarzystwie).
Restauracja (codziennie rano szł am na ś niadanie "stolik szwedzki", prawie każ dego wieczoru jadł am z menu). To wspaniał a restauracja! Mó wię to ze znajomoś cią sprawy, ponieważ wiele lat temu sam zarzą dzał em mał ą kawiarnią , a potem w innej pracy odwiedzał em wiele kawiarni i restauracji w Moskwie. Restauracja mieś ci się w duż ej sali (na dachu wież y gł ó wnej znajduje się ró wnież mini sala, a takż e sala bankietowa), posiada ogromny taras z widokiem na morze, podobny do pokł adu liniowca ( najlepsze miejsce na obiad).
Plusy:
- uprzejmy, uważ ny, sprawny, szczery, wraż liwy na proś by obsł ugi goś ci (administratorzy, kelnerzy, kucharze),
- urozmaicone (codziennie) i obfite menu (nawet przy "szwedzkim stole", choć w maju hotel był ledwo zapeł niony, ale restauracja "nie obniż ył a poprzeczki" - mogę poró wnać z "szwedzkim stoł em" po turecku i paryskie hotele, hotele w Moskwie i innych rosyjskich miastach).
Minus (jedyny): w menu nie był o wymiennego ż oł ą dka, ż eby mó c dł uż ej sikać w restauracji. : )
Kilka historii, aby docenić pracę personelu restauracji.
1. Nie lubię koś ci i grubej skó rki w sał atkach owocowych. Zamawiam sał atkę owocową , ale tł umaczę kelnerowi, ż e nie chcę widzieć tam pomarań czy, winogron (opró cz quiche-misha) ani zielonych kwaś nych jabł ek (ale zgadzam się zapł acić w cenie menu). Kelner począ tkowo zapewnia mnie, ż e mają winogrona, tylko quiche-misz, ale pię ć minut pó ź niej podchodzi i przeprasza: się pomylił . Proszę o po prostu wyeliminowanie winogron i jak najszybsze dostarczenie mi zamó wienia. Po okoł o 15 minutach (już zaczynam się zastanawiać nad czasem oczekiwania) przynosi mi talerz, w któ rym widzę nie tylko obrane i pomarań cze, ale takż e winogrona. Rozumiem: kucharze przecię li KAŻ DE winogrono na pó ł i wyję li z niego pestki!
2. Uwielbiam sok pomidorowy do każ dego gorą cego posił ku o każ dej porze dnia. Już przy pierwszym ś niadaniu odkrywam: nie ma go w menu ś niadaniowym w formie bufetu (oczywiś cie w cenie 220 rubli, to normalne) i ogó lnie w kuchni (niedzielny poranek, wię c wszystko moż na wytł umaczyć ). Proszę administratora hali o zakup partii soku pomidorowego, aby podczas mojego tygodniowego pobytu był zawsze dostę pny, a szklankę soku mogę dostać za opł atą (od razu daję.1000 rubli luzem "z marż ą "). Administrator przede mną dzwoni do pracownika, któ ry jest w Jał cie po zakupy, proszą c o zabranie kilku paczek. Od tego momentu przy każ dym ś niadaniu kelner dyż urny (niezależ nie od tego, czyja zmiana) przynosił mi szklankę soku pomidorowego kilka minut po tym, jak pojawił em się w restauracji (sok zawsze był na kolacji).
3. W niespodziewanie zimny i wietrzny wieczó r (w poł owie maja, jak się okazał o, zdarza się to nawet w Jał cie) zjem obiad na otwartej balustradzie restauracji. Proszę kelnerkę o przyniesienie mi koca. Wraca z dwoma ró ż nokolorowymi kocami, przeprasza („zwykł e” koce restauracyjne – ze wzglę du na nadejś cie lata – wł aś nie został y wysł ane do prania) i proponuje zabrać te przyniesione koce, któ rych uż ywa w razie potrzeby sama i ona kolega (wydaje się , ż e był y to osobiste koce, a nie „restauracja”).
A takie historie zdarzał y się prawie codziennie!
Korzystają c z okazji, po raz kolejny kł aniam się za niesamowitą goś cinnoś ć wszystkim pracownikom restauracji - Rimma Esimovna, Alena, Elena, Tatyana Yuryevna, Larisa Sergeevna, Evgeny, Elvin, Tatiana, Lenar, Olga wymieniają ich wszystkich po imieniu).
Centrum spa (dla goś ci hotelowych odwiedzają cych jest bezpł atne, dla tych, któ rzy przychodzą do niego specjalnie wejś cie kosztuje okoł o 600 rubli dziennie), zawiera ró wnież "bar zdrowia" wewną trz kompleksu i "wieczorny" bar przy wejś ciu do restauracja. Specjalnie wybrał em hotel z wł asnym spa, w tym basenem z podgrzewaną wodą morską , i odwiedzał em go prawie codziennie.
Minusy: sportowcy i pię kni administratorzy Alina i Timur nie chcą fotografować się ze zwykł ymi goś ć mi, strasznie wstydzą się brać napiwki i nie ma mechacenia się rybami (to oczywiś cie nie jest czepianie się , to mó j rodzaj humoru). Poważ nie, pierwszego dnia basen okazał się zimniejszy niż oczekiwano (okoł o +20/+22 zamiast obiecanych +26, ale nastę pnego ranka sytuacja się poprawił a), poza tym japoń ska czcionka nie dział ał a.
Plusy:
- Szeroki wybó r menu spa (zaró wno zawarte w ogó lnym pakiecie wizytowym, jak i za osobną opł atą : poszedł em na ką piel z walerianą i hydromasaż em, zrobił em ogó lny masaż w hammamie i gabinecie masaż u, obaj specjaliś ci Michaił i Konstantin ),
- Bardzo uważ ny stosunek do goś ci personelu, a w szczegó lnoś ci kierownika oś rodka, Mariny Yuryevny (nie tylko siedział a przy komputerze w swoim biurze, ale w okresie duż ego napł ywu goś ci w recepcji, ona sama wraz z Aliną lub Timurem przyjmował a goś ci i rozdawał a rę czniki i prześ cieradł a, a gdy nagle w „barze zdrowia” nagle był o nas wielu, pomagał a swojemu pracownikowi nalewać herbatę , robić ś wież e soki, posprzą tać puste stoł y),
- Duż a przestrzeń do wypoczynku (duż o miejsca, leż aki, stoliki, prysznice, ł awki, wieszaki, szafki i stojaki na rzeczy osobiste), wygodny dostę p bezpoś rednio do morza.
Specjalne sł owa wdzię cznoś ci dla barmana Wasilija (tak się zł oż ył o, ż e nigdy nie spotkał em jego zastę pcy). Wesoł y, mą dry, przyjazny, zorientowany w przepisach na drinki i koktajle, zaradny, stał się dla mnie kolejną twarzą hotelu. Niemal od razu powierzył em mu samodzielne dobieranie alkoholu do moich obiadó w (kelner na moją proś bę podał mu listę zamó wionych dań ) i nigdy nie zawió dł . Poza tym w dzień wolny (przybył do hotelu wcześ nie, ż eby odpoczą ć z przyjacielem przed wieczorną zmianą ), pomó gł mi zrobić kilka dobrych zdję ć w hotelowej strefie rekreacyjnej i na plaż y.
Moje ogó lne doś wiadczenie z hotelem, restauracją i spa jest najlepsze. Drobne wady - sprawa tymczasowa (hotel jest mł ody), do naprawienia. Jestem pewien, ż e z przyjemnoś cią wró cę do hotelu uzdrowiskowego „Livadiysky” na wakacje i tego samego ż yczę .
Z poważ aniem,
Oleg Makuszew, Moskwa, 31.05. 14.
PS Rozumiem, ż e tak duż a (i w wię kszoś ci pochlebna) recenzja moż e wydawać się czytelnikom „niestandardowa”, napisana na zlecenie administracji przez zatrudnioną osobę . To nie jest prawda. Jestem zwykł ym czł owiekiem, któ ry uważ a, ż e ​ ​ nie tylko zł o, ale i dobro powinno być zauważ one i odnotowane. Jeś li nagle niektó re informacje o hotelu nie wystarczył y, oto mó j adres e-mail, aby uzyskać wię cej informacji: makol2003@mail. ru
Bę dzie mi bardzo mił o, jeś li hotelowi (w tym restauracja i centrum spa) uda się pokazać z jak najlepszej strony nie tylko mnie, ale takż e każ demu goś ciowi, któ ry wybrał swoją goś cinnoś ć .
Восход с крыши отеля. На полпути от отеля до моря. Бассейн (50 м) с морской подогреваемой водой.
Pokaż więcej »


EKSPERCI HOTELI
Przedstawiciel hotel
awatara IGO_GO
‹ Hotel Spa-otel Livadiiskii 4*
Podobne hotele
Wdzięki kobiece

СПА-отель «Ливадийский» расположен непосредственно на берегу Черного моря.

Lokalizacja От отеля до уреза воды (пляжа отеля) 30 метров. Расстояние до Ялты — 5 км (10 минут езды на машине). Пешком, вдоль моря по Царской тропе до: Приморского парка — 15-20 минут, Набережной Ялты (Отель Ореанда) — 20-25 минут, Ливадийского Дворца — 15-20 минут (можно подняться с берега на лифте или пройтись пешком)
Opis plaży Пляжная зона отдыха, т.е. галечный пляж, с предоставлением шезлонга и пляжного полотенца (в сезон), душ, открытая и крытая загарные зоны.
  • 1 linia
  • prywatna plaża
  • plaża miejska
  • żwirowa plaża
  • leżaki
  • parasole
  • ręczniki plażowe
W hotelu

Ресторан Ливадийский: Большой зал, Малый зал, зал «Прибрежный», бары; Крытый подогреваемый 50-ти метровый бассейн с морской водой; Открытый бассейн с пресной водой на крыше (11 этаже) корпуса «Центральный» и бар; Открытый бассейн с пресной водой на крыше (4 этаже) корпуса «Прибрежный» и бар. Транспортное обслуживание; Открытая и закрытая охраняемые парковки; WI-FI на всей территории отеля.

  • restauracja
  • Restauracja a la carte
  • kawiarnia/bar
  • otwarty basen
  • kryty basen
  • sala konferencyjna/sala bankietowa
  • parking
  • bezpieczny
  • winda
  • pranie
  • fryzjer/salon kosmetyczny
  • pokoje dla niepalących
  • transfer na/z lotniska
  • późne wymeldowanie
  • bankomat
Dla dzieci
  • krzesełka dla dzieci w restauracji
  • łóżko składane
Rozrywka i sport СПА комплекс: Бани — хаммам, римская, финская, русская и грязевая; Купели, Джакузи, Гидромассажный комплекс; Массажные и косметические кабинеты, Салон красоты и т.д.; Бильярд; Экскурсионное обслуживание; Морские прогулки и рыбалка; Все виды аутфитерских услуг (по сезону); Оздоровления и омоложения организма по системе «Белояр».
  • Spa lub centrum odnowy biologicznej
  • sauna/łaźnia/łaźnia turecka
  • jacuzzi
  • bilard
  • siłownia
  • organizacja wycieczek
  • obsługa organizacji uroczystości
Opis pokoi

Номерной фонд отеля размещен в двух корпусах: пятиэтажном и десятиэтажном. 86 номеров категорий: Эконом, Стандарт «Эконом», Стандарт, Стандарт «Комфорт», Полулюкс, Люкс, Люкс «Комфорт», Делюкс, Представительский люкс.

W pokojach

Кондиционер, душ, бесплатный WiFi, кабельное телевидение, холодильник и вид на море и горы.

Adres Крым, 298655. Ялта, пгт. Ливадия, ул. Виноградная, 95
Telefony: +7 (978) 911-41-11
+7 (978) 911-41-21
Stronie internetowej: Spa-otel Livadiiskii
FAQ
Какой пляж у отеля?
Отель располагается на 1-й пляжной линии. У отеля собственный галечный пляж. На пляже есть шезлонги (платно), зонтики (бесплатно). Пляжные полотенца в отеле (бесплатно).
Какие развлечения есть в отеле?
Отель предоставляет услуги сауны / бани / хаммам, yes. Для ценителей тишины и релакса есть Спа или велнес-центр. Вы можете прекрасно провести время за игрой в бильярд. Для поддержания хорошей физической формы отель предлагает посетить тренажерный зал. В отеле присутствует организация экскурсий, упрощает выбор и дает советы специалист по туризму. Служба организации торжеств поможет изысканно отпраздновать годовщину свадьбы, день рождение или любой другой праздник.
Какие возможности для детей есть в отеле?
Детские стульчики для кормления Ваших малышей всегда под рукой. По Вашей просьбе отель предоставляет детскую кроватку (бесплатно).