Wszystko jest przeciętne

Pisemny: 10 może 2017
Czas podróży: 30 kwiecień — 8 może 2017
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 3.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 5.0
Wybraliś my ten hotel ze wzglę du na basen z podgrzewaną wodą . Temperatura był a dobra dla mojego mę ż a, ale dla mnie był o zimno. Spotkali nas z uś miechem, ale nikt nie pomaga w przekazywaniu rzeczy, nikt nie przedstawia hotelu, wszystkiego trzeba się dowiedzieć i poszukać samemu, i to pomimo tego, ż e hotel twierdzi, ż e ma 4 gwiazdki. Pokoje są stosunkowo czyste, chociaż kilka razy zapomnieli umyć kubkó w. Szampony i ż ele nie są aktualizowane. Na balkonach nie ma przegró d, a kiedy drzwi balkonowe był y otwarte i ludzie palili na innych balkonach, czuł em to. Bardzo nieprzyjemnie poł oż ony parking dla samochodó w, daleko. Wprawdzie w cieniu jest parking wielopoziomowy, ale jest dla „wybrań có w”. Ale najbardziej obrzydliwą rzeczą jest dział rezerwacji. Zarezerwowaliś my apartament rodzinny semi deluxe, a po przyjeź dzie okazał o się , ż e wszystko jest zaję te i otrzymał o standard komfortu, co mocno psuł o nastró j. A co najważ niejsze, dziewczyna Elena z dział u rezerwacji nie przejmuje się tobą i jej bł ę dami. Jeś li wię c zarezerwujesz pokoje, któ re Ci się podobają , nie ma gwarancji, ż e otrzymasz je po przyjeź dzie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał