Przy takiej pracy wkrótce zbankrutują.

Pisemny: 16 może 2016
Czas podróży: 21 może — 4 czerwiec 2014
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 2.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 3.0
Infrastruktura: 2.0
Odpoczywał w maju-czerwcu 2014 r. Pł acono jednolity standard. Hotel był w poł owie pusty, ale po zameldowaniu pró bowali poł ą czyć się z innym turystą , mó wią c, ż e jutro też nie spodziewają się pokoi. Przedstawiciel Biblio-Globus, do któ rego zadzwonił em, nie zrobił nic, by pomó c. Kwestia został a natychmiast rozwią zana na wzmiankę policji. To nieprzyjemne, ż e tł umaczą c w biurze podró ż y, gdzie kupił em bilet, pracownicy Biblio-Globusu skł amali, jakby turysta (ja) twierdził , ż e zamelduje się przed godziną.14. 00.
Kł amstwo raż ą ce, skoro od razu powiedział em, ż e wybieram się na morską wycieczkę , mogł em się zameldować wieczorem. Ponadto kierownik hotelu w obecnoś ci przedstawiciela Biblio-Globus zapowiedział , ż e jutro też nie bę dzie pokoi.
Jedzenie jest importowane, asortyment standardowy za 3*, ale niektó re dania był y kwaś ne, aw sał atkach pojawił y się grudki ziemi. Turyś ci dzwonili nawet do szefa cateringu, aby uzyskać wyjaś nienia. Pokó j był sprzą tany 1 raz w cią gu 2 tygodni po licznych przypomnieniach.

Odpł ywy w prysznicach we wszystkich pokojach są cał kowicie zatkane. Prysznic nie miał nawet tacy. Podczas brania prysznica woda stanę ł a na podł odze ł azienki na ró wni z progiem. Ś wietna okazja do zł apania grzybicy stó p i paznokci. Kiedy brali prysznic w pokoju na pię trze wyż ej, woda padał a z sufitu nie tylko w ł azience, ale takż e w pokoju. W tym samym czasie przewody elektryczne został y zamknię te, a liczba stał a się zagraż ają ca ż yciu. Tak, we wszystkich pokojach.
Lodó wek w hotelu nie był o nawet w recepcji.
Menedż er mó wią cy po rosyjsku to rzadki cham. Kiedy turyś ci podchodzili z proś bą o posprzą tanie pokoju, usunię cie zatoró w w kanalizacji i inne problemy, mó gł powiedzieć , ż e nie chce pracować z rosyjskimi turystami, ponieważ chciwi touroperatorzy pł acą mu tylko 11 USD dziennie za każ dego turystę . A jak mamy winić ? Europejczycy oczywiś cie nie pojadą do takiego hotelu.
Plaż a był a w kilku hotelach, pł atna - 10$ za cał y pobyt.
Jedynym plusem jest lokalizacja hotelu. Do plaż - 10 minut pieszo, do centrum z wież ą Kemertower, poczta, parki, port - to samo 10-15 minut. W pobliż u znajdują się ulice handlowe. Ale w Kemer jest wiele innych hoteli z dobrą lokalizacją i znacznie lepszymi warunkami i obsł ugą za te same pienią dze.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał