Odpoczynek nie jest możliwy.

Pisemny: 25 kwiecień 2019
Czas podróży: 16 — 23 kwiecień 2019
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
4.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 6.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 7.0
Z tym hotelem jakoś wszystko nie wyszł o od samego począ tku, ale w koń cu wyszł a reszta.
Wykupiliś my wycieczkę z wyjazdem o 12, wylecieliś my o 17 (dzię ki naszemu biuru podró ż y - ostrzegał em o odroczeniu wyjazdu). Cał oś ć anekstur zaję ł a nam pó ł dnia. Po przyjeź dzie - transfer - w hotelu ok 23 czasu lokalnego - rozliczył się od razu (chociaż poprosiliś my o drugie pię tro - zał atwiliś my na pierwszym. Drugie za dopł atą : ). Podobno są luksusowe pokoje. Myś lę , ż e gdyby poprosili o to pierwsze, to trafiliby do drugiego : ) Zresztą przylecieliś my z pozytywnym nastawieniem do odpoczynku. Pokó j zniszczony, lustro wyszczerbione, woda prawie nie wypł ywa z umywalki, spł uczka w muszli klozetowej dział a warunkowo, telewizor starodawny - ale w zasadzie da się ż yć , jak się nie znajdzie winy .
Nastę pnego dnia rano spotkanie z przewodnikiem. Niezwykle sł abo zorganizowany. Turyś ci powinni dostosować się do przewodnika, a nie odwrotnie. Przewodnik Alsaid (Elsaid) zareagował niezwykle agresywnie na uwagę o spę dzonym czasie, w ogó le nie wie, jak komunikować się z ludź mi. W efekcie – pó ł dnia stracono z powodu przeniesienia samolotu – pó ł dnia zginę ł o na „niezbę dne” spotkanie z przewodnikiem. W sumie z zamó wionej wycieczki 8 dni 7 nocy otrzymaliś my 5 i pó ł dnia i 7 nocy. Zał ą cznik „Dzię kuję ”. Wskazó wka dotyczą ca organizacji pracy przewodnika hotelowego - wydrukuj wszystkie niezbę dne informacje (co jest pł atne, a co nie, podstawowe zalecenia itp. ), na spotkaniu po prostu rozdaj turystom i powiedz magiczną frazę : „Każ dy, kto nie interesuje się wycieczkami, moż e być bezpł atny. ” Uwierz mi, wiele osó b bę dzie ci bardzo wdzię cznych.

Ale znowu jesteś my pozytywnie nastawieni. Idziemy na plaż ę - i tam niwelują się pierwsze najbardziej obrzydliwe wraż enia. Bardzo podobał a mi się plaż a - pię knie urzą dzona, ogromny teren, wydzielona dla osó b o ró ż nych potrzebach - jest moż liwoś ć przejś cia na emeryturę i nie zobaczenia nikogo, ale jest okazja do zapamię tania Ż elaznego Portu - pię ć dziesią t leż akó w stoi obok siebie . W zacisznej grocie znaleź liś my dwa leż aki - czę sto tam spę dzaliś my czas. Rafa jest dł uga, urozmaicona, jest duż o ryb. Chociaż jest silny prą d - raz przepł ynę liś my dł ugą drogę wzdł uż rafy - cię ż ko był o wró cić . Jedyną wadą plaż y (nie wina hotelu) jest to, ż e niekulturalni chamy zajmują rano leż aki, kł adą tam rę czniki, jakieś wł asne szmaty. Na plaż ę przychodziliś my okoł o godziny 9 i czasami nikt nie przychodził na zaję te leż aki aż do godziny 12-tej. Plaż a jest w poł owie pusta i nie ma bezpł atnych leż akó w. Na plaż y znajdują się.3 bary. W jednym z nich moż na zjeś ć przeką skę - smaż one są naleś niki. Z alkoholu tylko piwo jest stosunkowo normalne.
Terytorium. Duż y, zadbany, czysty. Fontanny, zjeż dż alnie alpejskie. Samochó d jeź dzi po terenie, zabierze Cię do windy na plaż ę i do recepcji hotelu DreamResort (moż esz korzystać z cał ej jego infrastruktury opró cz gł ó wnej restauracji). Maszyna nie ma harmonogramu, moż esz poczekać.20 minut lub moż esz przejś ć od razu do niej.
I jest jeden ogromny minus - na terenie hotelu TYLKO NIE MA GDZIE SIĘ SKORZYSTAĆ PRZED BUCZĄ CĄ MUZYKĄ . Muzyka uderza cał y dzień do 22.22-30, dna są maksymalnie skrę cone. Wszyscy dobrze się bawią .
Odż ywianie. Có ż , to kwestia gustu. Niektó rym to się spodoba, innym nie. Podobał y nam się wypieki i ciasta i ciastka. Mię so to kurczak i woł owina. Był y owoce – pomarań cze, mandarynki, grejpfruty, guawa. Banany jednego dnia. Podczas obiadu - lody. Ale musisz zapytać . Jeś li nie poprosisz, nie zaoferują . Herbata czasami dawał a silny wybielacz, ale nie czę sto. Ś niadania i kolacje jedliś my w naszym hotelu, jedliś my w Grill House w DreamResort. Osobno o tzw. AlaKart. Teoretycznie moż na odwiedzić.4 takie restauracje. Zaoferowano nam tylko trzy. GrillHouse, Ryby i Meksykanie. Zamó w jedzenie w momencie rezerwacji. W grillhouse zamó wiliś my grilla i kotlet, przynieś li nam dwie identyczne ryby. Na pytanie: „Jak to? ” w odpowiedzi pokazali kawał ek papieru po arabsku: „Tu zamó wił eś rybę ”. Po meksykań sku - zamó wiona woł owina i kurczak. Przynieś li dwie woł owiny (nawiasem mó wią c, absolutnie niesmaczne i twarde). W odpowiedzi na nasze pytania sł yszymy tylko „mię so, mię so”. Smutek w ogó le.

Personel jest w wię kszoś ci przyjazny i uś miechnię ty. Có ż , z wyją tkiem przewodnika po hotelach, jak już zrozumiał eś : ). Kiedy odpoczywaliś my przy basenie, poprosiliś my animatora, aby nieco ś ciszył muzykę . Odrzucił em go bez problemu, choć z jakiegoś powodu wł ą czył em chanson : ). Normalni barmani, normalni kelnerzy w restauracji.
Ogó lnie rzecz biorą c, w wię kszoś ci byli zadowoleni z reszty.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał