Czyste morze i całkowity brak usług

Pisemny: 27 sierpień 2020
Czas podróży: 15 — 29 sierpień 2020
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Odpoczywaliś my przez 14 dni w pokoju Superior South w budynku Modern. Cena za pokó j podczas naszej wizyty wynosił a 10.5 tysią ca rubli. na dzień . Co dostaliś my za te pienią dze:
- brak deklarowanego wi-fi w pokoju, w ogó le go nie ma, ł apie się tylko na recepcji i w sali konferencyjnej;
- brak wody w pokojach lub przynajmniej chł odnica na podł odze, jedyna chł odnica jest w recepcji;
- Stał y zapach ś ciekó w w ł azience. Kaptur został pozostawiony do pracy przez cał ą dobę , ale to nie oszczę dzał o;

- faktyczny brak sprzą tania i wymiany rę cznikó w. Po raz pierwszy lekko posprzą taliś my i zmieniliś my rę czniki 8 dnia naszego pobytu, a dopiero po tym, jak już dwukrotnie przedstawiliś my to w formie wymagań w recepcji. W cią gu nastę pnych 6 dni tylko wynieś liś my ś mieci i przynieś liś my papier toaletowy - ponownie, dopiero po tym, jak dwukrotnie zaż ą daliś my go w recepcji w cią gu kilku godzin. Na wszystkie proś by panie w recepcji odpowiadają „to nie był a moja zmiana”, „ale pokojó wka już wyszł a” itp . ; ż eby zmienić rę czniki przynajmniej raz w tygodniu i przynieś ć papier toaletowy, trzeba za nimi biec i domagać się wszystkiego;
- tak zwany "bufet" to do wyboru dwa dania gorą ce, dwa dodatki i dwie sał atki. Jedzenie jest ogó lnie znoś ne, ale nie ma asortymentu. Jedliś my w hotelu 3-4 razy, a nastę pnie wybraliś my alternatywne opcje;
- rzeczy po zwrocie prania pogniecione, nawet ich nie prasują , po prostu wkł adają je do torby i rozdają ;
- wł asna plaż a (4 karty) - nie taka wł asna, ludzie przychodzą tam "z zewną trz" za dodatkową opł atą ;
- teren jest duż y, zielony, ale cał y ogrodzony pł otami: jest sektor prywatny i stare budynki z czasó w sowieckich ze ś mietnikami. W rzeczywistoś ci nie ma doką d iś ć ;
- brudne naczynia w pokoju: filiż anki z kapią cą kawą na zewnę trznych ś cianach, czajnik ze stuletnią warstwą kamienia, baliś my się nawet dotkną ć ;
- jedyna restauracja a la carte na terenie - RosMarinus: jedzenie ogó lnie pyszne, ś redni rachunek to 1.5-2 tys. rubli na osobę , ale jakoś ć obsł ugi nie wytrzymuje krytyki: duż o dań na stał e stop lista, nieprzyzwoicie dł ugie oczekiwanie (na sał atkę moż na poczekać godzinę ), poziom pracy kelneró w pozostawia wiele do ż yczenia, do tego stopnia, ż e ​ ​ pewnego dnia byli ś wiadkami sceny, któ rą kelnerka zaaranż ował a dla goś ci na cał ą salę , obwiniają c kolegó w za dł ugotrwał ą sł uż bę i narzekają c „jak inaczej moż na chodzić i uś miechać się do wszystkich”. Już tam nie jeź dziliś my, lepiej wybrać alternatywy - w Jał cie jest wiele dobrych restauracji, jest aplikacja z dostawą z restauracji.

Podobał o nam się tylko: czyste morze, dostę pnoś ć bezpł atnych leż akó w na plaż y i ogromny balkon z pię knym widokiem na morze (jeś li mieszkasz na 3-5 pię trach).
W przeciwnym razie przy takiej usł udze ten hotel nie oszczę dza morza, deklarowana cena hotelu w ogó le nie odpowiada, deklarowane gwiazdki, choć trzy, pod wzglę dem poziomu usł ug - też to nie jest usł uga - to tylko wstyd. Gdyby to wszystko kosztował o trzy razy mniej (podobnie jak na cał ym ś wiecie), to bylibyś my zadowoleni z niewielkiej iloś ci i recenzja był aby dobra. Ale za takie pienią dze na cał ym ś wiecie ludzie mają duż o lepsze usł ugi, wię c w tej cenie nie polecamy tego hotelu nikomu jednoznacznie.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał