„-”

Pisemny: 10 wrzesień 2013
Czas podróży: 9 wrzesień 2013
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Usługa: 2.0
Nie pojechał em, ale jeden telefon wystarczył do wnioskó w. Dzwonię do hotelu z MTS na ich numer Kievstar. Dziewczyna bierze tubę i ze sł owami „Poczekaj chwilę ” dalej zajmuje się przeklinaniem u kierownika zaopatrzenia. Upuś cił em. Ta sama dziewczyna do mnie oddzwania. . . Nie przekaż ę cał ej rozmowy, ale najważ niejsze jest to: zapytał em o dostę pnoś ć pokoi z dwoma pojedynczymi ł ó ż kami, a opcja "rozkł adana" nie był a odpowiednia. Na co usł yszał a w odpowiedzi: „Czy sam rozumiesz, co mó wisz? ” Po tych sł owach grzecznie się poż egnał em i odł oż ył em sł uchawkę .
I powiedzcie mi, drodzy turyś ci, KTO i CO nie zrozumieli?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał