Rezerwuj ostrożnie

Pisemny: 29 wrzesień 2009
Czas podróży: 23 — 30 sierpień 2009
Komu autor poleca hotel?: W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
8.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 9.0
Czystość: 9.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
Zatrzymaliś my się w Palmyra Palace trzy razy. Bardzo wygodne, moje urodziny zakoń czył y się sukcesem - z gratulacjami od administracji hotelu. Uwielbiał em spa i obsł ugę . Ale rezerwacja wyraź nie nie jest mocną stroną hotelu.
Historia jest taka - na urodziny mę ż a, 11 lipca, rezerwujemy pokó j na 13 lipca. Odpowiedzią kierownika jest wpł ata zaliczki. Podaj fakturę - „nie, Twó j e-mail nie dział a, prześ lij go na dział ają cy faks i zapł ać.13-go”. Jak jest 13? Bę dę w drodze do ciebie. „Tak, zarezerwuj od 13, ale i tak zapł ać ”.
13-go zbieramy dzieci i jedziemy. Po drodze postanawiamy doprecyzować - co z przedpł atą , jeś li zarezerwowaliś my na dzisiaj. Odpowiedź brzmi, ż e jest rezerwacja, twoje zamó wienie jest z 20-go. A gdzie mogę iś ć z moimi dzieć mi?

Musimy oddać hoł d - recepcjonistka umieś cił a nas i dzieci. Podobał o mi się wszystko: terytorium jest zadbane; plaż a, basen, spa - wszystko jest czyste i pię kne, bufet wyś mienity, najmł odsze dziecko nie wyszł o z sali zabaw, starszy nie pojawił się ze spa, animatorzy bawili dzieci na plaż y przez oba dni i wieczorem. Decydujemy się spę dzić tu wakacje, rezerwujemy dwa pokoje na tydzień - dla siebie i dla dziecka z babcią . Za dwa pokoje wpł acamy zaliczkę , rezerwacja od 10 sierpnia. Dalsze wydarzenia rozwijają się nastę pują co - babcia (matka mę ż a) umiera rankiem 7 sierpnia. Lubię to.
Po pogrzebie 9 sierpnia dzwonimy do hotelu i informujemy, ż e 10 nie moż emy przyjechać , podajemy ró wnież przyczynę , kierownik odpowiada bez wahania - kara 75%. Có ż , nikt nie musi wierzyć w sł owo. Prosimy o przeł oż enie rezerwacji - po wszystkich procedurach pogrzebowych nie chcesz się bawić , ale odpoczą ć...Są przeł oż one na nastę pny wolny termin - 23 sierpnia. Dojeż dż amy - wszystko w porzą dku, jedno nie jest jasne - wyż ywienie 2-letniego dziecka w rachunku w restauracji, czyli nie, nic jasno nie wyjaś nili.
Przed wyjazdem otrzymujemy faktury za noclegi. Jest opł ata, bez przedpł aty. Idę do dział u rezerwacji - w sprawie mandatu opinia kierownika zmienia się trzykrotnie. Najpierw prosi o pokazanie dokumentó w – mam tylko zaś wiadczenie lekarskie o ś mierci i zaś wiadczenie o pochó wku. Robi kopie, dwie godziny pó ź niej ostateczna odpowiedź : administracja podtrzymuje mandat. A potem wyjaś nia stanowisko administracji: po pierwsze trzeba był o informować nie dzień przed przyjazdem, ale 7 lub 8 sierpnia i jednocześ nie zresetować dokumenty (administracja hotelu najwyraź niej jeszcze się nie spotkał a pogrzeb - jest to nawet fizycznie niemoż liwe, ale moralnie...), a po drugie - „nie anulował eś , ale przeł oż ył eś rezerwację . Teraz, gdyby został odwoł any, zwró cilibyś my pienią dze”. Dosł ownie osobiś cie powiedział , ż e był oby lepiej, gdybyś my nie przyjechali. Nawiasem mó wią c, wysokoś ć grzywny pozostaje w gestii administracji.
My też wyjechaliś my na dł ugo - na rachunku widnieje mandat za oba pokoje, zaliczka za jeden pokó j, a do opł acenia drugiego pokoju wymagany był dokument. Ja mam - oni nie. Czterdzieś ci minut pó ź niej „znaleziono”. Podobał o ci się ?
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał