Całkowita rozbieżność między ceną a jakością.

Pisemny: 20 czerwiec 2017
Czas podróży: 1 — 13 może 2017
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 4.0
Czystość: 6.0
Odżywianie: 5.0
Infrastruktura: 3.0
Tak jak obiecaliś my z ż oną (w księ dze goś ci przy wymeldowaniu), szczegó ł ową recenzję reszty zostawiamy w Mriya Resort & Spa (Mriya Resort and Spa) 5*.
po dokł adnym przestudiowaniu strony internetowej hotelu przed podró ż ą do Mriji byliś my mile zaskoczeni moż liwoś ciami wypoczynku na Krymie w pię ciogwiazdkowym hotelu. Rozumiem, ż e to naiwne. Ale naprawdę chciał em w to uwierzyć
Wię c. Na etapie studiowania strony Mriyi tylko jedna rzecz wprawiał a w zakł opotanie – taki „waż ny” i „dostojny” hotel nie ma wł asnego bezpł atnego transferu (dojazd z lotniska do hotelu zajmie okoł o dwó ch godzin) . Bardzo dziwne, biorą c pod uwagę koszt pobytu w hotelu. Dalej.

Rezerwują c wcześ niej pokó j (jesteś my nowoż eń cami) przez oficjalną stronę hotelu, wybraliś my pokó j z jednym podwó jnym ł ó ż kiem. Wchodzą c do pokoju, znaleź li dwa pojedyncze ł ó ż ka. Po pierwszym telefonie administrator został poproszony o zmianę pokoju na pokó j z podwó jnym ł ó ż kiem. Administrator przez telefon odpowiedział , ż e mogą przesuną ć dwa ł ó ż ka i wymienić materace na jeden wspó lny. Po 10 minutach przyszli pracownicy hotelu i przesunę li ł ó ż ka. Potem przyszł a sł uż ą ca i powiedział a, ż e ​ ​ materacy nie zmienią , przyszł a tylko poł oż yć bieliznę . Od tego niezbyt przyjemnego momentu rozpoczę ł y się nasze wakacje w "pię ciogwiazdkowym" Hotelu Mriya.
Kolejny nieprzyjemny moment nie nadchodził dł ugo. Drugiego lub trzeciego dnia odpoczynku nadszedł czas na kolejną kolację , a ja z ż oną poszliś my do restauracji Azur. Tutaj w Mriya jest bufet ś niadaniowy/lunch/kolacja. Przy wejś ciu do restauracji zwykle wita Cię gospodyni, uś miecha się i ż yczy smacznego. Tego wieczoru był a to niska, ciemnowł osa dziewczyna, zawsze z rozpuszczonymi wł osami (to osobne pytanie do kierownictwa restauracji. Nieprzyjemnie jest mi jeś ć czyjeś wł osy, ponieważ dziewczyna okresowo wchodzi do sali). Dziewczyna zatrzymał a nas przed wejś ciem do restauracji i zaczę ł a „przypominać ” o obecnoś ci dress code’u w „restauracji”. Powodem jej niezadowolenia był y klapki na moich stopach. Należ y pamię tać , ż e minę ł o okoł o 2 dni od naszego przybycia. I tego wieczoru po raz pierwszy zdecydował am się pó jś ć na kolację w klapkach. Powó d był tylko jeden - przez dwa, trzy dni obserwował em ró ż norodnoś ć strojó w i butó w wś ró d goś ci restauracji. Potem doszedł em do wniosku, ż e nie ma ż adnych zasad dotyczą cych uczę szczania na moje legalne ś niadanie, lunch i kolację )
Wnioski na ten temat: 1) nie ma kontroli odzież y i butó w dla wszystkich goś ci restauracji. 2) chamska i nieumieję tna komunikacja konkretnej gospodyni, któ ra nie wpuś cił a mnie na obiad. 3) brak takich zasad w regulaminie odwiedzania restauracji na terenie hotelu i w konsekwencji nieznajomoś ć tych zasad przez hostessy.
Nie bę dę się skupiał na reszcie nieprzyjemnych chwil, wymienię tylko pokró tce.

Personel hotelu w recepcji nie jest przeszkolony. Na prawie każ de pytanie najpopularniejszą odpowiedzią jest: „Wyjaś nię ”. Ponadto personel hotelu udziela ró ż nych odpowiedzi na te same pytania.
W hotelu praktycznie nie ma systemu nawigacji. Sugestia - uzupeł nienie o znaki wskazują ce miejsca i obiekty na terenie cał ego hotelu.
Cał kowity brak powiadomienia o niedział ają cym centrum rozrywki, kinie, amfiteatrze i innych niedokoń czonych lub niedokoń czonych miejscach i obiektach na terenie hotelu.
Sprzą tanie pokoju za dwó jkę na pię ć gwiazdek. Liczba rę cznikó w, kubkó w nigdy nie był a prana w cią gu 12 dni, ł ó ż ko nie został o prawidł owo zaś cielone.
Cał odobowa budowa przed hotelem. Hał as i kurz na balkonie - cał y czas.
Personel restauracji jest przyjazny, ale bardzo powolny. Nie mają czasu na sprzą tanie stoł ó w dla poprzednich wczasowiczó w. Musimy sami szukać i zabierać sprzę ty, usuwać okruchy ze stoł ó w i krzeseł .
Oto kilka nieprzyjemnych rzeczy, na któ re miał am sił ę napisać recenzję o reszcie w Mriya. Jak dotą d ocena jest niezadowalają ca.
Cał kowita rozbież noś ć mię dzy ceną a jakoś cią .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał