Nie warte twoich pieniędzy! Za dużo fałszywych reklam

Pisemny: 8 sierpień 2020
Czas podróży: 18 — 27 lipiec 2020
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 2.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 8.0
Szukasz hotelu all inclusive. Postanowiliś my odpoczą ć w Jał cie-Intourist. Od samego począ tku mó wiono nam, ż e pokó j nie jest gotowy (chociaż przyjechaliś my o godzinie 6, gdy meldowanie odbywał o się od 14). Dział rezerwacji obiecał komplement, wię c przez kolejne 3 (! ) dni sami wybiliś my tę nieszczę sną butelkę szampana! Przez cał e wakacje nigdy nie widzieliś my tam administratora, dozorcy absolutnie nie dbają o proś by mieszkań có w!
Trzeciego dnia pobytu w pokoju 1218 w ł azience pojawił y się karaluchy! I znowu personel to nie obchodzi, dzwonili też za 3 dni, poszli, wynik zero.
Animacja pozostawia wiele do ż yczenia, każ dego dnia to samo, chł opaki nie zawracają sobie gł owy. Spę dziliś my tylko 3 wieczory z pozytywnymi, zaproszonymi goś ć mi na wystę py, a dyskoteka przy basenie był a fajna. Nic dobrego dla dzieci, przez 10 dni tylko 2 wieczory był y z przedstawieniami dla dzieci. Jeś li chcesz wię cej, to w Umce za pienią dze.

Có ż , plaż a. Każ dy ma do niego dostę p, osoby z hotelu bę dą musiał y poszukać leż aka. Piaszczysta czę ś ć plaż y jest wynajmowana przez kawiarnię , w któ rej biorą pienią dze za leż aki, chociaż w reklamie piasek dla goś ci hotelowych jest wliczony w cenę .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał