Z roku na rok jest coraz gorzej

Pisemny: 19 luty 2020
Czas podróży: 15 — 18 luty 2020
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 3.0
Usługa: 1.0
Czystość: 2.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 3.0
To był y nasze ostatnie wakacje w Intourist.
Zameldowanie zaję ł o 1.5 godziny, z czego 1.3 godziny po prostu zignorowano w recepcji. Zamieszkaliś my w pokoju najgorszej kategorii, odmó wiliś my zwrotu ró ż nicy, infolinia nie dział a. Rano przyszli na ś niadanie - to był a walka o miejsce, o talerz, o szklankę . 350 m przed dystrybucją - a tutaj jest wolny stolik dla Ciebie (((Jedzenie nie ró ż ni się zbytnio od tego, co jedzą ś winie.
Basen nie jest zł y, ale rozbieranie się nie jest przeznaczeniem, w szatni pudł a są albo zaję te, albo zepsute. Woda w Basiku nie odpowiada deklarowanej o 2-3 stopnie. Wszę dzie ś mieci i zniszczenie. Personel wyraź nie nie wystarcza, a ci, któ rzy są , nie wiedzą ani nic nie mó wią .

Wieczorem poszliś my do sł ynnej Seagull on the Beach. . . Zajrzeliś my do menu i zdaliś my sobie sprawę , ż e nie zarabiamy tak duż o. Lokalna barwena czerwona 320 r/100 g… w Moskwie kilogram mroż onych kosztuje 450 r. Wniosek: zł ap i spró buj Goatfish w stolicy.
Nie ma ochoty pisać dalej negatywu, któ ry nagromadził się w cią gu 3 dni pobytu, jedno jest jasne: jeś li jesteś masochistą i chcesz być zastraszany za wł asne pienią dze - jesteś w Jał cie Intourist ! ! !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał