Hotel przekroczył nasze oczekiwania?

Pisemny: 12 lipiec 2010
Czas podróży: 2 — 6 lipiec 2010
Komu autor poleca hotel?: W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 9.0
Usługa: 8.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 9.0
Infrastruktura: 10.0
Moi koledzy i ja przyjechaliś my tutaj, aby spotkać się z partnerami. Budż et na podró ż sł uż bową wystarczył na pobyt w hotelu, a nie w prywatnym sektorze z babcią . Już w samolocie natknę liś my się na reklamę hotelu Jał ta-Intourist i postanowiliś my tam zostać . Nie ż ał owali - pensjonat bardzo się zmienił : nowe drzwi, hol, restauracja z eleganckim szwedzkim ś niadaniem, ś wież e pokoje (jak nam powiedziano - dopiero po kapitalnym remoncie). No i plaż a i basen - poza konkurencją - z animacją jak w Turcji. Kró tko mó wią c, byliś my mile zaskoczeni. Pracował dobrze, ś wietnie się bawił em.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał