Wciąż bardzo daleko od 4 deklarowanych gwiazdek! Dwa do zebrania, a potem nie te z nieba!

Pisemny: 6 październik 2017
Czas podróży: 28 wrzesień — 2 październik 2017
Komu autor poleca hotel?: Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 4.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 7.0
Moja ż ona i ja odpoczywaliś my w hotelu Jał ta-Intourist od 28 wrześ nia do 2 paź dziernika 2017 roku. Postanowiliś my odwiedzić Krym i odpoczą ć ze wszystkimi udogodnieniami, saunami, basenami i innymi przysmakami. Wybó r oczywiś cie zatrzymał się , jak wiele innych, w tym konkretnym hotelu. Plus basen z ciepł ą wodą.28 gr. zimą i latem bogata infrastruktura, zoo, bezpł atny transfer i to wszystko, ale jak się okazał o nie wszystko jest tak pię kne, jak to jest prezentowane na stronie i w reklamach. Zacznę w kolejnoś ci. Jak się okazał o hotel ma darmowe wycieczki, odbywają się we wtorki i pią tki, wydawał oby się to tylko plusem, ale w rzeczywistoś ci okazał o się wrę cz przeciwnie. Mó wi się gł oś no, ż e był a to wycieczka Sł onecznym Szlakiem do Liwadii, chociaż w Concierge Service zapewniono nas, ż e bę dziecie mieli przewodnika, przejdziemy tylko 3 km, a nie 6 km, czyli poł owę trasy , mniej lub bardziej wyposaż onej, ale tak naprawdę dowieź li nas autobusem do samego począ tku lub do samego koń ca, jeś li liczyć od Pał acu Lidyjskiego. Wyszł a dziewczyna, ta, któ ra odjechał a z nami z hotelu, i tu okazuje się , ż e nie jest przewodnikiem, a tylko przewodnikiem, któ ry poprowadzi nas szlakiem do Livadii i kazał nam się pospieszyć , ż eby mieć wszystko o wszystkim przez 1.5 godziny i od razu pobiegł em w dó ł gó ry. Pomyś leliś my, ż e to sztuczka, bo w Concierge powiedziano nam, ż e nawet starsi wybierają się na taką wycieczkę i nie ma problemu z przejś ciem 3 km. Tak 3 km, ale nie 6 km w 1.5 godziny!! ! ! Dobra, pomyś leliś my i zaczę liś my za nią nadą ż yć . W poł owie drogi grupa 8 osó b podzielił a się na trzy podgrupy - czwarta z przewodnikiem, druga odwiedzają ca nas i druga pozostają ca w tyle. Kiedy krę ciliś my się po zakrę tach i widzą c ogon pierwszej grupy, czuliś my spokó j, dopó ki nie dotarliś my do jezdni i zdaliś my sobie sprawę , ż e drabina się skoń czył a, a pierwsza grupa 4 osó b z przewodnikiem zniknę ł a. Gdy szukaliś my, doką d poszedł przewodnik z pierwszą grupą , dogonił a nas sł aba grupa 2 osó b, a takż e wbiegł a na drogę , wzdł uż któ rej jeż dż ą samochody. Jak się pó ź niej okazał o, ś cież ka tu się zał amuje i trzeba przejś ć przez jezdnię , przeskoczyć balustradę i dalej jechać dalej, wyjaś nił nam to przejeż dż ają cy taksó wkarz, któ ry nastę pnie zawió zł nas do Liwadii. W Liwadii spotkaliś my się z naszą przewodniczką , któ ra wcale się nie zdziwił a i zrobił a niezmą coną minę , mó wią c – „co się stał o, no có ż , nie czekali, zostali w tyle, a teraz co! ”. W ten sposó b zapomnieć , zgubić i nie czekać na 4 osoby z grupy 8 osó b na przewodnikó w „przewodnikó w” po 4-gwiazdkowym hotelu, to normalne. Nie spotykaj się ze mną na darmowe wycieczki!!! !
Dalej bardziej interesują ce. Basen, a raczej szlafroki. To cichy horror na co dzień , ktokolwiek powie dziewczynom z usł ugi Concierge, ż e zabrakł o szlafrokó w. Tak, panowie, dla nas też za mał o szlafrokó w. I to pomimo tego, ż e byliś my w hotelu, gdy sezon już się skoń czył , czyli we wrześ niu, populacja w hotelu jest mniejsza niż latem. Wię c co się dzieje w szczycie sezonu?
Teraz o numerze. W pokoju jest telefon. Czasami wydawał o nam się , ż e to tylko dla pię kna wnę trza. Nie, oczywiś cie dział a, ale po prostu nie da się dodzwonić do korzystają cych z niego pracownikó w hotelu. Sł uchawki rozł ą czają się po kilku sekundach dzwonienia. Musiał em zadzwonić z telefonu komó rkowego i wydawać pienią dze na roaming! Konsjerż musiał prosić o popielniczkę przez trzy dni. Nie czekają c na nią przez dwie godziny, po prostu zaczą ł em wrzucać popió ł do szklanki. I jakie był o moje zdziwienie, gdy nastę pnego dnia przyszedł em wieczorem i zobaczył em, ż e nie przynieś li mi popielniczki, ale po prostu umyli szklankę (popielniczkę improwizowanej) i zostawili ją na stole na balkonie. Zwracają c się do konsjerż a, usł yszał em odpowiedź - „tak, po prostu wrzuć popió ł do szklanki i to wszystko !! ! ” Dobry ś miech! Ale potem, kiedy przestali opró ż niać szklankę niedopał kó w, moje zdziwienie nie miał o granic!! ! ! Rę czniki to na ogó ł cyrk. W pokoju, w ł azience mó wi się , ż eby wymienić rę czniki po prostu wyrzucić je na podł ogę . Zrobiliś my wł aś nie to - zrezygnowaliś my. Wieczorem cudem te same brudne rę czniki (został y ś lady szminki) został y porzą dnie zł oż one na suszarce. Rzuciliś my rę czniki na drugi dzień i już nie pró bowaliś my szczę ś cia, przed wyjś ciem przypomnieliś my konsjerż owi, ż e chcielibyś my wymienić rę cznik i rzuciliś my je na podł ogę zgodnie z zaleceniami w ł azience. Po tym rę cznik został wymieniony, choć z czterech brakował o trzech, ale to nic, najważ niejsze, ż e są czyste, a raczej CZYSTE jeden wisiał w ł azience!

Teraz o biurze informacji turystycznej, któ re znajduje się w gł ó wnym budynku hotelu. Wycieczki kosztują dwa razy wię cej. Za jedną wycieczkę od jednej osoby co najmniej 2000 rubli. Co myś leliś my i wybraliś my się na kilka wycieczek. Mieszkaliś my w Green Parku, w ich nowym budynku, okoł o 500 metró w od gł ó wnego budynku w linii prostej i okoł o kilometra wzdł uż ś cież ki. Jeź dzić na wó zkach golfowych. Wycieczka rozpoczę ł a się o 8.10 rano (pojechaliś my do Sewastopola). Zjedliś my szybkie ś niadanie i udaliś my się na przystanek, gdzie te wó zki golfowe są o 8.00. Okazuje się , ż e w nocy i do 9.00 samochody jeż dż ą niezwykle rzadko, są tylko 2 z nich. Zdaliś my sobie sprawę , ż e jeś li poczekamy, to się spó ź nimy i poszliś my pieszo. 8.10 byliś my w pobliż u autobusu, gdzie wszyscy czekali na nas z niezadowoleniem. Wydawał oby się , dlaczego, bo przyjechaliś my dokł adnie 8.10, jak wskazano na biletach. Sł yszał em wiele leś nych sł ó w o sobie! Wydawał oby się , ż e o co chodzi bo dojechaliś my na czas. A potem okazuje się , ż e wycieczka zaczyna się o 8.00 i już chcieli wyjechać bez nas. Wszystko się uspokoił o po tym, jak pokazał em bilet i zaż ą dał em zwrotu pienię dzy, jeś li bę dą kontynuowali w tym samym duchu. Pienią dze nie są mał e za dwa 6000 rubli. Obywatele nie widują się na takich wycieczkach. Lepiej wyjś ć na miasto i odbyć tę samą wycieczkę z tym samym przewodnikiem za poł owę ceny. Hotel nakrę ca się o 50%, a wtedy ró wnież bł ę dnie wskazuje godzinę rozpoczę cia. W Jał cie każ dy taksó wkarz jest tym samym przewodnikiem, co my. Byliś my przekonani z wł asnego doś wiadczenia, ż e ​ ​ wł aś nie zdecydował em się wzią ć taksó wkę do Jaskó ł czego Gniazda, wię c za 1200 opowiedziano nam cał ą historię Jał ty i powstania Jaskó ł czego Gniazda tam iz powrotem. W biurze informacji turystycznej taka wycieczka po Jał cie kosztuje 1500 rubli. za osobę i na Jaskó ł cze Gniazdo 2000 rubli. Ty decydujesz, co jest lepsze i bardziej opł acalne!
Có ż , ostatecznie wraż enie został o cał kowicie zepsute. Przenosić ! Tak, bezpł atny transfer to ten, któ ry przycią ga i przycią ga do tego hotelu. Przecież z Symferopola do hotelu jedzie się prawie 2 godziny. Taksó wkarze biorą od 2000 do 4000 rubli. O tych cenach dowiedział em się pó ź niej. Ale teraz w porzą dku.
Zostaliś my ciepł o przyję ci. To prawda, ż e ​ ​ nie widzieliś my ż adnych stojakó w, jak podano na stronie internetowej i telefonicznie na lotnisku w Symferopolu. Nie, oczywiś cie jest lada, ale jest pusta. Za bramkami stał y dwie osoby, zmieszane z tł umem, a ich zobaczenie jest niezwykle problematyczne, ponieważ nie ma plakató w Jał ta Intourist. Inne hotele „Aktor”, „Orchidea”, „Livadia” miał y plakaty i ich przedstawiciele trzymali je przed sobą . Wię c dowiedzieliś my się , ż e ci ludzie z odznakami, któ rzy stoją na krawę dzi, są naszymi witają cymi. 4-gwiazdkowy hotel jest na krawę dzi! ! ! 4 GWIAZDKI!! ! ! Dobra! Podeszliś my, uś miechnę li się i powiedzieli nam, ż e transfer (minibus) czeka na nas i wielu innych i wejdź cie do niego.
Transfer powrotny należ ał o zarezerwować w usł udze Concierge na dwa dni przed wyjazdem. To wł aś nie zrobiliś my - zarejestruj się ! Drugiego paź dziernika mieliś my transfer zaplanowany na 12.00. O wyznaczonej godzinie dojeż dż amy wó zkiem golfowym do gł ó wnego budynku hotelu, widzimy, ż e nie ma autobusu. Ale tutaj nie byli zagubieni i postanowili natychmiast udać się do usł ugi Concierge. I jaka był a niespodzianka, gdy powiedziano nam, ż e jest już.12. 02, a nasz dwunastogodzinny transfer już odszedł bez nas! Spó ź nienie o 2 minuty. Pomyś l przez DWIE MINUTY! ! ! Dziewczyna po moich niezadowolonych sł owach odpowiedział a, ż e ​ ​ tak, autobus odjeż dż a dokł adnie o 12.00. Oczywiś cie rozumiem wszystko w tym czasie, harmonogramie, ale czyjś zegar moż e być opó ź niony i ostatecznie czł owiek nie jest maszyną , ale moż e po prostu zostać gdzieś z przyczyn od niego niezależ nych. Musi być wymagany bł ą d 5 minut! ! ! I w koń cu mogli zadzwonić , bo dali telefony! Kierownictwo hotelu, jeś li czytasz teraz tę recenzję , powinieneś przynajmniej wstydzić się tego niedopatrzenia przy transferze. Wstydź się ! Szkoda deklarować wszę dzie i wszę dzie, ż e masz 4 gwiazdki. Dla mnie to jak zwykł y prywatny hotel nad morzem z wł aś cicielką ciocią Glaszą !! !

W rezultacie musiał em wzią ć taksó wkę i zapł acić.2000 rubli, ponieważ taksó wkarz ma już znajomego w Jał cie. I tak w hotelu taksó wkarze ustalili nam cenę.4000 rubli. Oto bezpł atny transfer. Nie czekał em 5 minut. nie zadzwonili, ż eby dowiedzieć się , co i jak, w wyniku czego darmowy przelew został opł acony.
Có ż , gdy pró bował em wymyś lić , co zrobić , postanowił em jednak, aby usł uga Concierge wypł acił a pienią dze z bransoletki (te bransoletki są rozdawane wszystkim wczasowiczom, nakł adana jest na nie pewna kwota pienię dzy i moż esz tylko zapł acić nim na terenie hotelu). Daję bransoletkę i paszport i proszę o zwrot reszty moich pienię dzy. Chł opak z kamienną twarzą powiedział , ż e w kasie nie ma pienię dzy i zaczą ł mnie upominać za prawie 5000 rubli. setki i pię ć dziesią t dolaró w. Po moich sł owach - "Czy cał kowicie oszalał aś ! " Odpowiedział też spokojnie – „Tak! ”. Có ż , już się gotuje i opowiedział em im o ich 4 gwiazdkach, któ rymi tak bardzo się chwalą . Po tym został em bezpiecznie odprowadzony do recepcji i wystawiony w wię kszych rachunkach.
Oto taka recenzja i kró tka opowieś ć o tym, jak spę dził em koniec wrześ nia w 4-gwiazdkowym hotelu Jał ta-Intourist. Nie wszystko zł oto, co się ś wieci! Wnioski czy odpoczywasz w tym hotelu, czy szukasz czegoś lepszego i tań szego, korzyś ci z tego w Jał cie i na cał ym poł udniowym wybrzeż u Krymu dziś wystarczy!
Dzię kuję za uwagę !
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał