Straszna obsługa klienta

Pisemny: 12 sierpień 2014
Czas podróży: 12 sierpień 2014
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Po przeczytaniu pozytywnych recenzji wybraliś my ten hotel i bardzo nam przykro. Począ tkowo administracja „Shelen” był a bardzo kiepska w nawią zywaniu kontaktó w, nie wyobraż am sobie, gdzie wyrozumiał y i sympatyczny personel, o któ rym wszyscy piszą ! Z wielkim trudem przekazali zaliczkę na dwa miesią ce przed spodziewanym przyjazdem (banki odmó wił y wysł ania pienię dzy na Krym), ale nie czekali na potwierdzenie, chociaż pisali wię cej niż raz, ale w odpowiedzi zapadł a cisza. Wpadliś my pod sankcje Dobroleta i zostaliś my bez odpoczynku, wię c takż e hotel, o któ rym ostrzegaliś my 37 dni przed planowanym urlopem, milczał przez tydzień i po wielokrotnej proś bie odmó wił niegrzecznie pó jś cia na spotkanie i zwrotu pienię dzy , nie spodziewaliś my się takiego oszustwa i jawnych spekulacji na temat nieszczę ś cia innych.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał