Straszna postawa personelu i kierownictwa. Lekceważenie gości i pracy

Pisemny: 24 luty 2021
Czas podróży: 22 — 23 lipiec 2020
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 8.0
Infrastruktura: 1.0
Postanowił em napisać recenzję o pracy personelu hotelu Admiral pod adresem Rosja, Sewastopol, ul. Shcherbaka, 22-A, ponieważ osad po ich sł uż bie nadal pozostaje.
Mó j mą ż regularnie przebywał w tym hotelu w podró ż ach sł uż bowych od 2015 roku. Wszystko mu odpowiadał o, a tego lata dla naszej rodziny nie był o mowy o tym, gdzie zatrzymać się na pierwsze dni naszych wakacji. Zawsze polecamy ten hotel przyjacioł om i wspó ł pracownikom.
Nasz przylot miał miejsce dwa dni przed Dniem Marynarki Wojennej. Mą ż WCZEŚ NIEJ miesią c, a potem jeszcze dwa razy dzwonił do hotelu i ustalał z administratorem Anastasią , ż e jesteś my trzyosobową rodziną , jedno z nich dziecko (trzy lata) rezerwuje pokó j w hotelu. Na co otrzymaliś my pozytywną odpowiedź , został a wystawiona faktura, któ ra został a zapł acona. Anastasia zapewnił a, ż e ​ ​ wszystko bę dzie dobrze, przyjdź , CZEKAJ!! !

O wyznaczonej godzinie przyjechaliś my z Petersburga do Sewastopola do Hotelu Admirał , godzina na zegarze 23.40, cztery walizki i ś pią ce, trzyletnie dziecko w naszych ramionach. Recepcjonistka o okrą gł ych oczach deklaruje, ż e w hotelu nie ma miejsc! ! ! Kiedy wyjaś nialiś my, co się stał o, zadzwoniliś my do starszej administratora Anastazji, któ ra miał a czelnoś ć mó wić podniesionym gł osem, oś wiadczył a, ż e ​ ​ mamy przyjechać jutro, ż yczymy dobrej nocy i odkł adamy sł uchawkę . Na podstawie takiego zachowania personelu stał o się dla nas jasne, ż e nie cenią goś ci i nikt nawet nie przeprosi. Tak wię c w przeddzień Dnia Marynarki Wojennej, dzię ki personelowi hotelu Admiral, cał a rodzina nocował a na ulicy z mał ym dzieckiem.
A teraz ich „pię ciogwiazdkowy” hotel znajduje się na czarnej liś cie dla nas, naszych przyjació ł i kolegó w. Teraz, po przybyciu do Sewastopola, nasz wybó r bę dzie na korzyś ć ich kolegó w, ponieważ istnieją obawy, ż e zostaną na ulicy z powodu ich niekompetentnych pracownikó w. Począ tek wakacji został zepsuty, pozostał negatywny posmak, wcią ż "odchodzimy" od goś cinnego przyję cia. Rozumiemy, ż e jakoś ć usł ug z biegiem czasu jest trudna do utrzymania na odpowiednim poziomie, jednak takie raż ą ce przypadki zakł ó ceń w ś wiadczeniu usł ug nie powinny mieć miejsca. Nawet odwoł anie się przez stronę internetową do kierownictwa hotelu do niczego nie doprowadził o.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał
Uwagi (0) zostaw komentarz
Pokaż inne komentarze …
аватар