Negatywne wrażenia

Pisemny: 6 październik 2011
Czas podróży: 11 — 21 wrzesień 2011
Ocena hotelu:
3.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 5.0
Usługa: 2.0
Czystość: 7.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 2.0
Odpoczywaliś my we wrześ niu. Odpocznij (a raczej przenocuj) moja ż ona i mi się podobał o wszystko inne - nie. Ale zacznę w kolejnoś ci: lokalizacja kompleksu to spó ł dzielnia garaż owa z fatalnymi drogami dojazdowymi, brakiem oś wietlenia w nocy i odległ oś cią.1, 2 km od morza. Nasz pokó j był przestronny i jasny, ale..... zabrakł o krzeseł , haczykó w na rę czniki i innych przytulnych drobiazgó w. Jeś li chodzi o kuchnię , strasznie jest dotykać garnka i patelni, nie mó wią c już o ich uż ywaniu. Kabina prysznicowa był a zaroś nię ta czarną pleś nią , co wcale nie był o przyjemne. Sprzą tanie w pokoju - codziennie (tylko to nie powodował o reklamacji). Jeś li chodzi o ś niadania, to naprawdę nigdy się nie powtó rzył y przez 7 dni, ale. . . moim skromnym zdaniem ś niadanie powinno być podawane na ciepł o, a klienci nie powinni czekać , aż pracownicy zaspokoją gł ó d i raczą przynieś ć jedzenie. Samo jedzenie pozostawia wiele do ż yczenia zaró wno pod wzglę dem ceny, jak i zawartoś ci. Na pytanie, co moż na zamó wić na obiad i kolację , odpowiedź brzmiał a: „Tylko to, co jest w menu”. Samo menu nie zmienił o się podczas naszego pobytu i był o doś ć rzadkie? . Konkluzja: jedliś my w jednej z kawiarni w wiosce (i byliś my bardzo zadowoleni). Wszystkie usł ugi dodatkowe (transport nad morze iz powrotem, bilard itp. ) są pł atne, co jest niezwykle zaskakują ce, biorą c pod uwagę ogó lnie niski poziom obsł ugi. Wszystkie nasze negatywne wraż enia przypisuję koń có wce sezonu i zmę czeniu personelu, ale goś ć nie powinien tego zauważ yć . Jeś li odpoczniemy w Partenicie, to nie w „Ejlacie”, przynajmniej nie wcześ niej niż za pię ć lat. Mam nadzieję , ż e do tego czasu poziom usł ug bę dzie wyż szy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał