Bardzo zły hotel?

Pisemny: 1 wrzesień 2017
Czas podróży: 1 — 10 sierpień 2017
Hotel jest ogó lnie normalnymi przestronnymi pokojami, ale:
1. Wł aś ciciel jest prawdziwym chamem, patrzy na ciebie nie jak na goś ci, ale jak na worek pienię dzy, po opł aceniu mieszkania jego stosunek do ciebie cał kowicie się zmieni. Gł ó wnym zadaniem wł aś ciciela (Jurija) jest wył udzenie od Ciebie pienię dzy, a wszystkie problemy, któ re pojawiają się podczas pobytu, nie są jego problemami, ale Twoimi.
2. Jakoś ć sprzą tania w pokoju zero w systemie dziesię ciopunktowym, nikt nie sprzą tał ł azienki po poprzednich goś ciach.
3. Na telewizorze i lampach są paję czyny, poł owa ż aró wek nie dział a.
4. Ł azienka jest bardzo brudna, szczotka do toalety wydaje się być zabrana z dworca kolejowego w Symferopolu. Brudne dywaniki, brudne rę czniki, brak papieru toaletowego i mydł a.

5. Cał y pokó j musieliś my posprzą tać we wł asnym zakresie, ponieważ Nie czekaliś my na sprzą taczkę .
6. Przez dziesię ć dni odpoczynku pokó j nigdy nie był sprzą tany, poś ciel nie był a zmieniana.
7. Nagrywaj wszystkie rozmowy z wł aś cicielem w korespondencji lub ż ą daj obowią zkowego odbioru opł aty za mieszkanie (w przeciwnym razie trudno bę dzie zwró cić pienią dze za opł acone mieszkanie), ponieważ dosł ownie w cią gu minuty odmawia jego sł ó w i nie wierzy mu na sł owo.
8. Sł yszalnoś ć w pokoju jest po prostu doskonał a, sł ychać są siadó w idą cych na gó rę , a jeś li masz też dzieci, spanie po prostu nie jest realistyczne.
Ogó lnie bardzo nie polecam odwiedzania tego hotelu, jeś li chcesz zepsuć wraż enia z cudownych wakacji na Cape Tarkhankut, moż esz spró bować zrelaksować się w Marlin
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał