zepsuty nastrój

Pisemny: 29 wrzesień 2012
Czas podróży: 5 — 18 wrzesień 2012
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 10.0
Usługa: 2.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 10.0
Infrastruktura: 10.0
Witam! Apeluję do wszystkich, któ rzy chcą odwiedzić to miejsce. Cudowny zaką tek, powiedział bym wyją tkowy! ! ! Ale od razu przejdę do sedna i chcę zwró cić się do administracji pensjonatu Sunny Stone, zwró ć uwagę na swó j personel ! ! ! Moż e nie zasł ugują na pracę w tak cudownym miejscu, moż e lepiej zamiatają ulice? Przyjechał am osobiś cie obejrzeć pensjonat, dowiedzieć się o cenach i usł ugach. Bramy był y zamknię te, straż nicy mnie nie wpuś cili (mó wię konkretnie o mł odym gburowatym straż niku), któ ry zaczą ł w prześ miewczej formie opowiadać o tym, ż e wejś cie był o dopiero od 17.00 (w tym momencie nie oderwać wzrok od klatki piersiowej mojej nieletniej siostrzenicy). Oczywiś cie mają c nadzieję , ż e go przekonamy. Zawró ciliś my i poszliś my na spacer do Cape Cabana po drugiej stronie plaż y. Do któ rego od razu zaczą ł do nas oddzwaniać , ale nie poszliś my. Uraż ony tym poszedł za nami na koniec plaż y i powiedział , ż e teraz w ogó le nie wejdziemy na terytorium. Nastró j był zepsuty, bo przejechaliś my 4 tys. km i teraz nie ma już ochoty na wsiadanie do Kamienia Sł oń ca. Lepiej zwró ć się do Zenith, tam personel jest lepszy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał