Dziwne podejście do klientów

Pisemny: 15 marta 2016
Czas podróży: 1 — 4 październik 2015
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 1.0
Czystość: 5.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 7.0
Niezwykle lekceważ ą cy stosunek wł aś ciciela Willi Michael (nazywa się Michał ) do klientó w. Co wię cej, nie mogę zrozumieć jego motywacji, czy to naprawdę tylko chciwoś ć ? Generalnie tak był o. My dwie rodziny zł oż yliś my zamó wienie na dwa pokoje w paź dzierniku 2015 roku. Dzień przed przyjazdem Michaił informuje telefonicznie, ż e pokoje bę dą wolne nie wcześ niej niż o 17:00 i nie moż e nic zrobić (jak się pó ź niej okazał o, Michaił po prostu wzią ł od klientó w dodatkową opł atę za przedł uż enie numeru)! ! Postanowiliś my bez wą tpienia, po prostu zapewnij nam przynajmniej jeden pokó j dla wszystkich, abyś my mogli przebrać się , wzią ć prysznic itp. (ponad 9 godzin w drodze samochodem). Otrzymali kategoryczną odmowę i to bez powodu, choć był o już poza sezonem i ponad poł owa pokoi był a pusta. W efekcie pierwszy numer został wydany o 18:00, a drugi po 20:00. Nie był o ż adnej moralnej ani innej rekompensaty, przynajmniej przeprosin! ! Ale to nie wszystko! ! ! Nasi znajomi wyjechali dzień przed nami w pocią gu i poprosili o opuszczenie pokoju nie o godzinie 12, ale o 14. Na co otrzymaliś my odpowiedź , ż e proszę , ale zapł ać za przedł uż enie w wysokoś ci kosztu pó ł dnia ! ! A fakt, ż e wcześ niej dwie rodziny spę dził y na parterze ponad 4 godziny, nie przeszkadzał Michaił owi. Powiedział tylko, ż e nie moż e nic zrobić ! Dziwny facet, pewnie byś my do niego przyjechali, ale potem…! ! Szkoda tylko, ż e wszelkie negocjacje z tego typu był y prowadzone telefonicznie, a nie osobiś cie. Pomyś l teraz, koledzy wczasowicze))
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał