Odrzucenie fałszywych recenzji

Pisemny: 7 marta 2011
Czas podróży: 7 marta 2011
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje; W przypadku podróży służbowych; Dla rodzin z dziećmi; Na wypoczynek z przyjaciółmi, dla młodzieży
W tym piś mie Administracja TOSK „Primorye” (zwana dalej „Primorye”) informuje wszystkie zainteresowane strony o nastę pują cych sprawach.
Wszelkie teksty recenzji zawierają ce ostrą , brutalną krytykę , w któ rych podawane są informacje nie zawierają ce rzetelnych informacji oraz takie, któ re są stronnicze, peł ne fikcyjnych informacji i/lub w swojej treś ci nie odpowiadają tematowi dział u, któ ry ma podać obiektywna ocena dział alnoś ci „Primorye” pozostał e recenzje mają charakter czysto promocyjny, nie odzwierciedlają c rzeczywistej oceny jakoś ci usł ug ś wiadczonych przez „Primorye”.
W takim przypadku taką recenzją jest tekst opracowany przez autora (zwanego dalej Autorem):
1. Elena663 - recenzja z 04.10. 2008-
(zwanej dalej Recenzją ).

Tekst tego Przeglą du zawiera niedopuszczalne poró wnania poró wnawcze z osobistymi, gł ę boko subiektywnymi wyobraż eniami na temat poziomu ś wiadczonych usł ug, nie ma szacunku dla moralnych i biznesowych cech personelu Primorye. Treś ć Przeglą du przepeł niona jest wulgarnymi wyraż eniami, wykorzystują c niskokulturowy poziom narracji literackiej, m. in. Autor dopuszcza nie tylko upokarzają ce uwagi pod adresem pracownikó w pensjonatu, ale takż e uż ywa w sprawach oszczerczych wypowiedzi oszczerczych. stan zdrowia pracownikó w Primorye.
Co wię cej, zdaniem Autora, zdarzenia są raczej jednostronnie przedstawione, na co nie ma dowodó w z dokumentó w (fotografie, nagrania wideo ś wiadkó w, raporty medyczne), któ rych obecnoś ć mogł aby potwierdzić istnienie opisywanych zdarzeń.
Na tej podstawie sektor prawny „Primorye” uznał , ż e celem tych Przeglą dó w jest coś innego niż szkoda, honor, godnoś ć i reputacja biznesowa pracownikó w i personelu „Primorye” w szczegó lnoś ci, a reputacja biznesowa, wizerunek, najwię kszy przedmiot infrastruktury turystycznej w Koktebel "Primorye" w ogó le.
Opierają c się na wymienionych przez Autora aspektach, któ rych prezentacja miał a ton nadmiernie ekspresyjny z począ tkowo nagannymi wypowiedziami, z kolei Administracja Nadmorska uważ a za konieczne obalenie skierowanych do nich przejawó w nieuzasadnionych i niekonstruktywnych wypowiedzi.
W nowoczesnych warunkach zarzą dzania przedsię biorstwem, któ re się rozwinę ł y, gł ó wną funkcję organizacyjną peł ni zarzą dzanie procesami produkcyjnymi i biznesowymi ś rodowiska wewnę trznego organizacji, w tych ramach każ da operacja jest ś ciś le regulowana zgodnie z obowią zują cymi przepisami, dokł adnie tak jak dla każ dego pracownika ustalany jest indywidualny zakres obowią zkó w z indeksowaniem bloku zadań wedł ug priorytetu. Na tej podstawie wszystkie wypowiedzi, któ re został y zawarte w Przeglą dach, nie miał y i nie mogą mieć miejsca z nastę pują cych gł ó wnych powodó w:

1. Ś cisł oś ć Administracji Primorye pozostaje niezmiennie trudna w kwestiach kadrowych, wszyscy przyszli pracownicy przechodzą konkurencyjną selekcję , podczas któ rej ich kwalifikacje zawodowe (w tym moralne), a takż e doś wiadczenie w profilu dział alnoś ci i rekomendacje z poprzednich miejsc pracy.
Ró wnież bez wą tpienia dział personalny zwraca się do organó w regulacyjnych o każ dą ksią ż kę medyczną i sanitarną . Ponadto wprowadzono praktykę codziennych spotkań kierowanych przez dyrektora Primorye. Podczas spotkań poruszane są problematyczne kwestie pojawiają ce się w okresie sezonowym, opracowywane są sposoby ich rozwią zywania i zapobiegania. W trakcie takich spotkań ustalane są cele i zadania dla poszczegó lnych grup pracownikó w, liderzy grup instruują każ dego podwł adnego w kwestiach wł aś ciwego poziomu obsł ugi urlopowiczó w, a takż e stopnia udzielania informacji, któ re wczasowicze muszą wiedzieć;
2.
Jeś li chodzi o kwestię smaku potraw, należ y w tym miejscu zauważ yć , ż e praktykowany model jedzenia typu „bufet” został opracowany i z powodzeniem wdroż ony ponad 5 lat temu przez szefa kuchni „Primorye”, któ ry ma ł ą czne doś wiadczenie zawodowe 31 lat, z czego 12 lat na stanowiskach szefa kuchni „Primorye”. Przez cał y okres pracy szef kuchni „Primorye” był wielokrotnym uczestnikiem i zwycię zcą ró ż nych wystaw restauracyjnych, prezentacji, konferencji praktycznych (m. in. HoReCa). Technika opracowana przez szefa kuchni Primorye jest bardzo elastyczna, polegają ca na ł ą czeniu i wzajemnym wykluczaniu niekompatybilnych potraw. Cecha ta został a osią gnię ta dzię ki cią gł emu dostosowywaniu potraw podczas 3 etapó w jedzenia.

Zmiany w menu dokonywane są w oparciu o indywidualne preferencje gastronomiczne wczasowiczó w, informacja ta jest skł adową bazą do ustalenia uogó lnionej listy dań . Otrzymane w wyniku prac menu nie jest stał e i podlega cią gł ej korekcie w cią gu tygodnia, w celu osią gnię cia maksymalnego moż liwego przecię cia na poziomie gustó w gastronomicznych wczasowiczó w. Dzię ki takiemu podejś ciu wczasowicz samodzielnie ustala dla siebie najlepszy skł ad z prezentowanej gamy potraw, co z kolei pozwala unikną ć takiego zjawiska, jak sytoś ć pokarmową , nieodł ą czną od zastawionych posił kó w.
3. W odniesieniu do opisanych przypadkó w, odnoszą cych się do epizodó w zatrucia, oficjalne stanowisko Administracji Nadrzę dnej jest niezł omnie pryncypialne i uważ a za swó j obowią zek poinformowanie wszystkich zainteresowanych.
Zjawiska takie jak zatrucia pokarmowe wś ró d wczasowiczó w, któ rych przyczyną był a zł a jakoś ć jedzenia podawanego w obiektach gastronomicznych Primorye, są bezwzglę dnie wył ą czone ze wzglę du na odrę bny skutek aktó w prawnych regulacyjnych, któ rych przepisy regulują dział alnoś ć osó b prawnych zarejestrowanych w sposó b okreś lone przez prawo jako Primorye ”. Tak wię c w ramach dział ań prowadzonych przez pracownikó w Pań stwowej Sł uż by Sanitarno-Epidemiologicznej (zwanej dalej SSES) przeprowadzane są systematyczne kontrole planowe (cotygodniowe) i pozaplanowe. W trakcie tych dział ań kontrola realizacji wymagań okreś lonych normami, przepisami sanitarnymi, a takż e wdraż anie norm ustanowionych normami pań stwowymi w zakresie ż ywienia, procesó w przygotowania, przechowywania i niszczenia ż ywnoś ci.
Ró wnież wszystkie zastawy stoł owe, któ re są uż ywane w obiektach gastronomicznych Primorye, magazynach, agregatach chł odniczych, podlegają weryfikacji pod ką tem zgodnoś ci z obowią zują cymi normami. Przebieg i wyniki kontroli przeprowadzanych przez pracownikó w SSES są odnotowywane w odpowiednich dziennikach kontroli przez organy regulacyjne, numer wpisu jest nadawany z aktualną datą , a nastę pnie poś wiadczany numerowaną pieczę cią przedstawiciela SSES. Uważ amy za konieczne poinformować , ż e wszystkie obiekty gastronomiczne Primorye, przed rozpoczę ciem każ dej sesji gastronomicznej, pobierają pró bki ż ywnoś ci w celu kontroli wskaź nikó w sanitarno-epidemiologicznych i bezpieczeń stwa ż ywnoś ci.

Pozostał a ż ywnoś ć , po każ dym posił ku, zgodnie z wymogami norm sanitarno-epidemiologicznych, podlega zniszczeniu, co jest odnotowywane w odrę bnym dzienniku z nadaniem numeru seryjnego i daty, po czym jest poś wiadczane podpisami reż yser i szef kuchni. Zwracamy ró wnież uwagę na fakt, ż e przynajmniej raz w tygodniu, w ramach zaplanowanych kontroli SSES, niszczenie pozostał ej ż ywnoś ci odbywa się w obecnoś ci i pod nadzorem urzę dnikó w SSES, co jest ró wnież odnotowywane w powyż szy dziennik, któ ry jest poś wiadczony podpisami dyrektora "Primorye" oraz osobistą numerowaną pieczę cią pracownikó w SSES.
Opró cz powyż szego informujemy, ż e zarzą d CJSC „KrymTour” (zwany dalej „Krymtour”) odbywa cotygodniowe spotkania kierownictwa wszystkich pionó w strukturalnych „Krymtour”, w któ rych przedstawiciele organó w regulacyjnych, w tym reprezentowana przez Gł ó wnego Lekarza Sanitarnego Autonomicznej Republiki Krym lub jego zastę pcę , któ rym oficjalnie wydawane są zalecenia dotyczą ce podję cia dział ań w celu zapobiegania przypadkom zatruć pokarmowych, a takż e oficjalne informacje SSES dotyczą ce poziomu bezpieczeń stwa sanitarno-epidemiologicznego w Autonomicznej Republice Krym. Republika Krymu. Należ y zauważ yć , ż e przez cał y okres pracy Primorye, zwią zany z obsł ugą goś ci uzdrowiska, nie odnotowano ani jednego przypadku ostrego zatrucia pokarmowego, któ rego przyczyną był a ż ywnoś ć gotowana w obiektach gastronomicznych pensjonatu.
4.
W celu aktualizacji stanu rzeczy zwią zanych z dostę pem do terenu naszej wł asnej plaż y "Primorye" dla 3 osó b, informujemy:

- zgodnie z Dekretem Rady Autonomicznej Republiki Krymu z dnia 27.04. 10 nr 159 „W sprawie niektó rych ś rodkó w mają cych na celu zapewnienie praworzą dnoś ci podczas korzystania z publicznych plaż i organizowania wakacji na plaż y” (zwana dalej „Uchwał ą ”), paragraf 1 stanowi, ż e swobodny i nieograniczony dostę p dla wczasowiczó w i mieszkań có w Republiki Autonomicznej z Krymu do publicznych plaż jako pań stwowe prawo obywateli Ukrainy do zaspokojenia swoich potrzeb poprzez bezpł atne korzystanie z publicznej wody. Natomiast wł asna plaż a Primorye, czyli cał y obszar lą dowy do wcię cia wody, w wydzielonych granicach, a takż e przyległ y akwen w granicach ustanowionych boi morskich i ograniczonych buł ek, ma status plaż y rekreacyjnej.
Na podstawie postanowień paragrafó w 1 i 2 dekretu administracja zarzą dzenia "Primorye" z dnia 12.07. 2010 nr 48-Z „W sprawie procedury przejś cia na teren wł asnej plaż y TOSK„ Primorye ”. Zgodnie z któ rym od 07:0.15. 07.2010 teren prywatnej plaż y "Primorye" jest zamknię ty dla wolnego dostę pu dla 3 osó b. Wejś cie na teren plaż y odbywa się wył ą cznie z waż ną kartą magnetyczną.
Wraz z tekstem tego zaprzeczenia mamy przyjemnoś ć poinformować , ż e wedł ug wynikó w niezależ nego badania urlopowiczó w, któ rzy korzystali z usł ug domó w wczasowych, obozó w turystycznych, pensjonató w na terenie wschodniego Krymu, Nadmorski CUSC został uznana za najlepszą w swoim rodzaju, po raz kolejny zajmują c I miejsce (2008 rok - III miejsce, 2009 - I miejsce). Ró wnież w 2010 roku Primorye TOSK otrzymał tytuł „Najlepszego Pracodawcy Regionu 2010” oraz inne nagrody i wyró ż nienia.
Wszystkie te nagrody są wynikiem doskonał ego wykonania pracy, zaró wno cał ego personelu, jak i poszczegó lnych pracownikó w w szczegó lnoś ci. Administracja "Primorye" doł oż ył a i nadal bę dzie dokł adać wszelkich starań , aby reszta goś ci Koktebel odbywał a się na najwyż szym poziomie, co z uś miechem moż na wspominać do nastę pnej wizyty.
W celu uzyskania dodatkowych informacji, a takż e w przypadku jakichkolwiek pytań dotyczą cych negatywnych recenzji, prosimy o kontakt na adres e-mail: directortok@gmail. com.
Oficjalna strona: http://primorye. w. ua/
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał