Podwójne wrażenie

Pisemny: 15 wrzesień 2012
Czas podróży: 3 — 9 wrzesień 2012
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 5.0
Czystość: 8.0
Odżywianie: 7.0
Infrastruktura: 9.0
Odpoczywał am w Maracie we wrześ niu z mamą . Polecany przez znajomego - absolutnie zachwycony tygodniem lipca 2011. Zwró cę uwagę na plusy - to ś wietna lokalizacja, widok na Ai Petri, cudowne powietrze. Morze jest czyste. Kilka razy odpoczywał em na Krymie, ale po raz pierwszy najczystszą wodę zaobserwował em podczas burzy 3 pkt. Poniż ej o samym hotelu, a raczej o postawie personelu. Tak się zł oż ył o, ż e kupił em bilet od touroperatora w cenach Marat, w samym Maracie odpowiedzieli, ż e nie ma miejsc. Przedstawiciel biura podró ż y od razu ostrzegł , ż e przez wszystkie dni nie bę dzie wolnego miejsca, a za 6 dni bę dziemy musieli przeprowadzić się dwa razy. Zapytał em, czy transfery bę dą miał y miejsce o godzinie 11 - opuś ć pokó j, zamelduj się o 13. Oczywiś cie odpowiedź brzmiał a nie. Có ż , co robić , zgodził się . Do hotelu dotarliś my o 9:30. Sł uż ba przesiedleń cza ostrzegał a, ż e ​ ​ nasz pokó j jest zaję ty, ż e moż na skorzystać z przechowalni bagaż u i osiedlić się po 12. Co zrobiliś my.
Nie spieszyliś my się , rozejrzeliś my się , zjedliś my w kawiarni i doszliś my do budynku o 12.50. W recepcji powiedzieli mi, ż e pokó j nie jest jeszcze gotowy, bę dę musiał poczekać . Na począ tku drugiego zapytał em, jak dł ugo czekać . Na co odpowiedź brzmiał a: „Pokó j nie jest gotowy, nie mogę w ż aden sposó b pomó c. Pokojó wka nie ma czasu, teraz sprzą ta inny pokó j, potem zajmie się twoim. » O 13.15 pokojó wka nadal nie zaczę ł a sprzą tać naszego pokoju. Poprosił em o szefa. Dopiero po interwencji administratora, któ ry wysł ał do naszego pokoju dwie pokojó wki, do drugiej w koń cu się zakwaterowaliś my. To chyba drobiazg, też tak myś lę , ale jak rozumiem, gdybym nie wywoł ał skandalu, nikt by mnie nie zał atwił przed trzema dniami. Nie jest jasne, czy pokojó wka jest gł upia, czy personel to za mał o, wtedy nie wiedział em. Wtedy jeszcze rozumiał am, gdzie został pochowany pies  Kiedy nadszedł dzień przesiedlenia, pojechał am wcześ niej do sł uż by przesiedleń czej, któ ra zgodnie z harmonogramem dział a od 8. Ale o 8.
10 i nic nie wskazywał o na to, ż e zaczą ł się dzień pracy. Dziewczyna pojawił a się w pracy okoł o godziny 8.20. Powiedział a, ż e ​ ​ został em ostrzeż ony o przeprowadzce i musiał em opuś cić pokó j przed 11. Ale po opowiedzeniu jej historii z bardzo przyjemnym zameldowaniem pierwszego dnia, ultimatum stwierdził em, ż e opuszczę pokó j dopiero po ten, do któ rego się przeprowadzał em, był gotowy. Wzią ł em numer telefonu stacjonarnego w recepcji i zadzwonił em, aby dowiedzieć się , w jakim stanie jest nasz nowy numer. Po raz kolejny, gdy okoł o godziny 11 nasz pokó j jeszcze się nie zwolnił , zaproponowano mi opuszczenie pokoju i poproszenie pokojó wki o przysł ugę - aby pozwolił a mi zostawić rzeczy w swojej szafie, ponieważ moż e nie mieć czasu na posprzą tanie naszego nowego pokó j na czas, ona dopiero zaczyna o 12 przerwie Droga Administracja, czytasz, a nawet komentujesz recenzje, wię c odpowiedz, czy jest jakaś logika przy wyborze przerwy dla pokojó wek?

Masz sezon, wszystkie pokoje, jak rozumiem, są zaję te, wyszliś my o 11 tego samego dnia i od razu zameldowaliś my się o 13. Ona naprawdę ma 2 godziny na sprzą tanie i moż e nie jeden, ale kilka pokoi. Jaka przerwa od 12????? ? W zasadzie nie zrobił em tego, co uważ ał em za stosowne, ale osobiś cie czuję się bardzo nieprzyjemnie, gdy w hotelu, któ ry pozycjonuje się tak wysoko, proponują mi poprosić pokojó wkę , aby zostawił a moje rzeczy w szafie ...Drugi ruch był identyczny z pierwszym. Kolejnym minusem jest to, ż e szó stego dnia odpoczynku karta magnetyczna pozwalają ca na wjazd do kolejki przestał a dział ać . I stał o się to nie tylko u nas, ale przez jednego w kolejce. Czł owiek, któ ry jest odpowiedzialny za przepuszczanie ludzi najpierw zaczą ł wysył ać wszystkich do usł ugi zakwaterowania (przepraszam, ale to nie jest 2 metry od kolejki), potem mimo wszystko, po zadzwonieniu do wł adz, miał moż liwoś ć przepuszczenia ludzi , wpisują c swoje nazwisko i dane miejsca zamieszkania. I wtedy zaczę ł o się najciekawsze.
Pozwala wszystkim, w któ rych kartach pracować i gł upio trzyma w rę kach dł ugopis, nic nie spisują c. Brakował o nam wię c okoł o 10 osó b, a ten pracownik, z zamyś lonym spojrzeniem, najwyraź niej przypomniał sobie znajome listy, spojrzał na nasze karty goś ci. Generalnie uważ am, ż e jestem bardzo cierpliwą osobą , ale ten hamulec doprowadzał mnie do szał u. Moż e nie spieszy mi się na plaż ę , ale moja mama ma nadciś nienie, moja mama jest stara, musi być w cieniu, a sam rozumiesz, z mikroskopijnymi plaż ami, brakiem miejsca na nich, to nie jest ł atwe zają ć miejsce w cieniu, a każ da minuta opó ź nienia znacznie zmniejsza szanse. Nie wiem, wraż enie jest takie, ż e dana osoba był a w pracy tego pierwszego dnia. Nie wydaje mi się , ż e to pierwsza taka awaria, czy naprawdę nie ma instrukcji, jak pracownik powinien się zachowywać w takich sytuacjach? Dlaczego jest cał kowicie zagubiony, dlaczego nie rozumie, gdzie moż e zobaczyć dane na karcie goś cia, gdzie i jak je zapisać?
Szczerze mó wią c, był em bardzo zadowolony z samego hotelu, widoku Ai Petri z balkonu, co prawda pokoju w stylu sowieckim, ale ze wszystkim, co niezbę dne do minimum. Ś nież nobiał a poś ciel, rę czniki, bardzo sympatyczne dziewczyny-animatorki. Aerobik w wodzie, szczegó lnie w basenie - po prostu dreszczyk! Ale! Odniosł em wraż enie, ż e wszyscy w Maracie myś lą zgodnie z zasadą – to nie dla mnie, to nie mó j problem, to nie moja wina, nic na to nie poradzę . Nie ma spó jnoś ci, nie ma systemu. Dlaczego, gdy ludzie przychodzą do obsł ugi noclegowej, nie przekazują od razu informacji do budynku administratorowi, któ ry z kolei sporzą dza plan sprzą tania dla pokojó wek, a co za przerwa o 12 ??? ? gorą cy czas od 11 do 13!!! ! Przerwa w wieku 13 lat, nie wcześ niej. Wynik - reszta jako cał oś ć nie jest zł a, ale opisane momenty bardzo to zepsuł y. Mimo wszystko chcę tu przyjechać w przyszł ym roku, mam nadzieję , ż e administracja przyjmie krytykę i podejmie dział ania. A wtedy wynik nie bę dzie 5, ale wyż szy
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał