Nie wrócimy ponownie

Pisemny: 31 sierpień 2012
Czas podróży: 23 — 31 sierpień 2012
Komu autor poleca hotel?: Na relaksujące wakacje
Ocena hotelu:
5.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 7.0
Usługa: 5.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 6.0
Przed wyjazdem przeczytał em wię kszoś ć negatywnych recenzji, ale myś lał em, ż e ludzie oczerniają . Ale okazał o się , ż e jest ź le. Odpoczywaliś my w budynku 6 od 23.08. 2012 do 31.08. 2012. Po przyjeź dzie niektó re przepraszam za wyraż enie „niezadowolone” kobiety uł oż ył y nas z taką postawą , jakbyś my byli coś winni. Nie bę dę narzekał na najpopularniejszy pokó j, chociaż podczas zameldowania znaleź li jeden komplet rę cznikó w, chociaż był o nas dwó ch, okazał o się , ż e zapomnieli go oddać . W pokoju pachniał o bardzo wilgotno, przez 4 dni tylko wentylowali pomieszczenie. Przez 8 dni odpoczynku rę czniki i poś ciel nigdy nie był y zmieniane. Gdy nie był a pogoda na spacery, ale cią gł e deszcze, nie był o gdzie kupić wody do picia, poszliś my do sklepu w deszczu. Twoja recepcjonistka to horror, był a tylko jedna kobieta, któ ra zawsze się uś miechał a i był a bardzo mił a, niestety zapomniał em jej imienia, jest czarna. Zatruliś my się jedzeniem na morzu i był o powiedzmy bardzo ź le, temperatura i wszystkie przypadki, zszedł em do portiera i zapytał em, gdzie mogę znaleź ć lekarza do kontaktu, na co kobieta mi odpowiedział a, idź do tu apteka przez 10 minut, nie mamy lekarza. Wyjaś nij, dlaczego na terytorium, na któ rym odpoczywają tysią ce ludzi, nie ma lekarza? Ale poszliś my do apteki w deszczu, oczywiś cie przez dwa dni leż eliś my pł asko, ale co, jeś li coś poważ nego? Po tym incydencie chciał em wró cić do domu, był o to strasznie nieprzyjemne. BASEN: wszystko w porzą dku, leż aki są bezpł atne KOLEJKA LINOWA: zwykle prosili o dwie karty goś ci i karty magnetyczne, to niezbyt wygodne. BEZPIECZEŃ STWO: Bardzo podobał a mi się ochrona przy wejś ciu, zawsze się uś miechali, a pod koniec reszty już rozpoznali. A ja proponuję , moż e tak jak w innych hotelach zrobilibyś cie bransoletki, ż eby nie zawsze prezentować te kartki, któ re pod koniec wakacji wyglą dają jak papier toaletowy. I był oby ł atwiej dla wszystkich pracownikó w i urlopowiczó w. W JADALNI: Czę sto nie był o umytych naczyń i bardzo monotonne jedzenie, ale robotnicy bardzo się starali.
I nie był o jasne, dlaczego wszę dzie wymagane są karty, a wydają c klucz, nigdy nie prosili o kartę , czyli każ dy mó gł zadzwonić pod numer pokoju i odebrać klucz?
Reszta nie był a usatysfakcjonowana.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał