Hotel Flophouse. Brudny. Zero usługi.

Pisemny: 13 sierpień 2018
Czas podróży: 20 — 30 lipiec 2018
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 1.0
Usługa: 1.0
Czystość: 1.0
Odżywianie: 1.0
Infrastruktura: 1.0
Byliś my w hotelu TES z rodziną . NIE PODOBAŁ O SIĘ BARDZO.
1) Brudny prysznic, wanna i ś ciany pokryte brą zowym grzybem. Woda pod prysznicem bardzo ź le spł ywa, stoisz jak na bagnie. Podobno - wszystkie rury są zatkane, ś liskie. Ponadto codziennie w hotelu nie ma wody ! ! ! Jadą c z plaż y w cią gu dnia nie moż na się umyć . Rano - ten sam problem! Zaopatrz się w wodę butelkowaną !
2) Mró wki peł zają po prześ cieradł ach. Pokoje są bardzo brudne, poś ciel brudna i pognieciona, narzuty poplamione, brudne, zuż yte.
3) Piloty do telewizora są zepsute, wentylator jest wyszczerbiony, wiklinowe krzesł a na balkonie są zepsute. Sejfy w pokojach nie dział ają !
4) Mał a torebka ż elu i szamponu, któ ra nawet się nie pieni, jest wydawana tylko raz (! ) po przyjeź dzie. Z kapciami też .

5) Drzwi w pokoju zamykane są tylko z mocnym rykiem (!! ! ), dzię ki czemu sł ychać każ dego, kto przychodzi do ich pokoi.
6) O jadalni (nie moż na tego nazwać restauracją ). Ś niadania są monotonne, skromne, pozbawione smaku, zwietrzał e i wysuszone, tanie za realną cenę . Wszystkie owoce na ś niadanie są zielone, niedojrzał e. Tylko raz na ś niadanie był a ryba - bardzo ś mierdzą ca, nikt jej nie jadł . Na stoł ach są brudne (! ) obrusy. Na ś rodku jadalni znajduje się niezrozumiał a pó ł metrowa zjeż dż alnia kafelkowa, na któ rej moż na się poś lizgną ć , dziecko moż e nawet zrobić sobie krzywdę . Krzeseł ka dla dzieci są zepsute, brudne, straszne jest postawić dziecko. Jeś li nagle zabierzesz ze sobą trzy morele i trzy ś liwki z bufetu ś niadaniowego, to administrator stoł ó wki wezwie ochroniarza, jakbyś był zł odziejem i nie zapł acił za bufet. Administratorzy jadalni (nie w mundurach, w prostych ubraniach, bez odznaki) chodzą przez cał e ś niadanie i sprawdzają , kto ile nał oż ył na talerz, czy przejadają się w hotelu! Jestem przeraż ona, jak szaleni są z tym ś niadaniem. Jednocześ nie nie ma moż liwoś ci wył ą czenia ś niadania z ceny pokoju. Czy nie ł atwiej wykluczyć ś niadania z kosztó w utrzymania, bo administratorzy są tak zdenerwowani, ż e zostaną zjedzone. W jadalni jest niewygodnie.
8) Droga do hotelu znajduje się w zauł kach, wś ró d slumsó w, natomiast droga jest ciemna i cał a zepsuta - trzeba był o wieczorem ś wiecić latarką telefonu, ż eby nie spaś ć !
9) Dzień pó ź niej, o godzinie 5 rano (!! ! ), z rykiem wyrzucają ś mieci! Lodó wka w pokoju jest bardzo gł oś na. Suszarki na balkonie są zardzewiał e! Widok z balkonó w iz okien jest okropny, na slumsy.

10) Personel jest nieprzyjazny, negatywny. Kiedy wychodzisz z hotelu i przekazujesz karty z pokoju, administrator wraz z ochroniarzem na recepcji zatrzymuje wszystkich goś ci na co najmniej 20 minut - każ ą czekać aż pokojó wka sprawdzi pokó j (!! ! ), jeś li ty ukradł wszystko z pokoju - zepsuty pilot, stare poszarpane rę czniki lub spadają ce krzesł o!
Wszystkich pracownikó w hotelu prosimy kierować na szkolenia z zakresu hotelarstwa i hotelarstwa! ! ! Ogó lnie rzecz biorą c, nie hotel, ale pensjonat.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał