Obrzydliwe w jadalni i sprzątaniu

Pisemny: 18 lipiec 2017
Czas podróży: 1 — 7 czerwiec 2017
Ocena hotelu:
1.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
W stoł ó wce należ y zwolnić.90% personelu. Usuń cał ą starą laskę do piekł a, zostaw tylko zieloną mł odzież , któ ra nie jest jeszcze przyzwyczajona do ustalonego porzą dku. W jadalni nastę puje cią gł a wymiana drogich produktó w na tań sze. Niestety nie mogę jeszcze opublikować zdję cia - kilka razy zabraliś my je na pamią tkę wraz z menu (co był o w niestandardowym menu, a co faktycznie przywieziono). Od tego roku sanatorium zamienił o bufet na spersonalizowane menu. Wyjeż dż ają c do snu, czytają recenzje - wszyscy nazywali pracę jadalnia gł ó wnym problemem. Wł aś ciwie wraz z przejś ciem na dania niestandardowe nic się nie zmienił o. Na przykł ad do zamó wionej sał atki z kalmaró w dodaje się paluszki krabowe, zamiast smaż onej ryby podaje się gotowany mintaj itp. Ale koszt obiadu, któ ry zapł acił em, został obliczony na podstawie kosztó w produktó w wskazanych w menu. Nie dodawaj produktó w mlecznych. Zgodnie z menu, 200 ml, wlej nie wię cej niż.120 ml (czyli w rzeczywistoś ci nieco ponad pó ł szklanki). Produkty nie są zgł aszane. Np. ś mietana w pierogach, zapiekankach, sernikach itp. W odpowiedzi na ż ą danie przyniesienia ś mietany kł amią , ż e nie. Przynoszą to dopiero po tym, jak wielokrotnie nalegasz na wł asną rę kę . Sał atki są przynoszone bez sosó w, chociaż sos jest w menu. W odpowiedzi na wszelkie uwagi wczasowiczó w powoł ują się na gł upotę mł odych kelneró w, któ rzy de facto podają tylko to, co nał oż yli na talerze w kuchni i rozdali. Szczerze mó wią c, był o to bardzo rozczarowanie dla kelnerki, któ ra został a zwolniona z powodu uwag wczasowiczó w na temat pracy jadalni. Uwagi goś ci nie był y skierowane do niej i został o to wyraź nie omó wione z personelem jadalni, gdy omawiano jakoś ć potraw. Skargi dotyczył y pracy kucharzy, szefowej kelnerki i kobiety siedzą cej przy wejś ciu do jadalni, a nie mł odych kelneró w roznoszą cych naczynia. Okazał o się jednak, ż e ł atwiej był o skierować wszystkie strzał y na tego zielonego mł odzień ca i orientacyjnie się go pozbyć . Wyglą da na to, ż e usł yszeli komentarze i wykonali pracę . Ale nastę pnego dnia powtarza się to samo: niedopeł nienie, niedopeł nienie i wymiana produktó w. A nowa kelnerka tylko mruga oczami, nie rozumieją c twierdzeń . Napoje (kawa i kakao) to zupeł nie inna historia. . W odpowiedzi na uwagę , ż e czajniki są puste, pani siedzą ca przy wejś ciu do jadalni deklaruje: „Znajdź gł ó wną kelnerkę i powiedz jej!! ! ”. Taką odpowiedź otrzymywaliś my wielokrotnie. Chcę tylko zapytać : niczego nie pomyliliś cie ? ? ? Jestem urlopowiczem i nie powinienem szukać nieodpowiedzialnego personelu, któ ry w ogó le się tym nie przejmuje. I nie muszę biegać po duż ej jadalni czy pomieszczeniach gospodarczych, takich jak kuchnia, ż eby samemu zdobyć zakupy, ż eby znaleź ć osobę z personelu jadalni, któ ra jest mi zupeł nie nieznana. Ludzie po prostu odchodzą , nie dostają c tego, czego chcą . W cią gu dwó ch tygodni widział em w holu starszą kelnerkę trzy razy. Pewnego razu do kuchni weszł a odpoczywają ca kobieta. Jakoś ć produktó w jest wyją tkowo niska – mocno nawinię te sał atki, pó ł produkty są cał kowicie gumowe, czasem podawane są dania lodowe, któ rych nikomu nie przyszł o do gł owy rozgrzać . Przy wszystkim opisanym koszt obiadu to 250 rubli. To znaczy 750 rubli dziennie. W Evpatorii standardowy lunch biznesowy to okoł o 250 rubli. Gdyby wiedzieli, ż e są takie problemy z jadalnią , nie wzię liby jedzenia. Okazuje się , ż e jest to moż liwe. . . To straszne, ż e pracownicy stoł ó wki nie rozumieją , ż e kopią sobie doł ek. . Przecież po takich fanaberiach nie pó jdą do nich - wolą tę samą Turcję . Koszt jest wspó ł mierny do 3-4 gwiazdek przy zameldowaniu w duż ym pokoju. A przecież siedzą , narzekają c, ż e w tym roku przyszł o do nich tylko 200 osó b zamiast 1500 osó b. Jestem bardzo zaskoczony, ż e przyszł o nawet 200 osó b. . . A co by był o, gdyby przyszł o 1500 osó b? ? ? Czy naprawdę trzeba mieć super mó zg, aby zrozumieć , ż e sam odstraszasz ludzi od siebie brudnym nastawieniem ? ? ? W dniu zameldowania (w najdroż szym apartamencie) znaleź liś my w ł azience zuż yte saszetki z szamponem i inne ś mieci. Wedł ug innych znakó w zdecydowano, ż e w ogó le nie ma sprzą tania. Zmieniono tylko ł ó ż ko. Na dywanie był y ś mieci. W rezultacie sami kupowali chemię i myli wszystko w ł azience. Pokojó wki są w budynku maksymalnie pó ł dnia. Sprzą tanie jest bardzo formalne - kilka razy przejechać szczotką po toalecie i podnieś ć ś mieci....Cał e posprzą tanie dwupokojowego apartamentu zaję ł o im nie wię cej niż pię ć minut. Celowo zostawiliś my w pokojach wskaź niki ś mieci - nic nie został o wywiezione przed naszym wyjazdem. Có ż , nie moż esz być aż tak leniwy! I to pomimo tego, ż e obcią ż enie w sanatorium był o minimalne. Plaż a zamyka się o szó stej. Wię c jeś li chcesz się opalać przed kolacją , bę dziesz opalać się w upale. Ogó lnie plaż a jest dobrze utrzymana. Spacer do niego przez okoł o 20 minut. Z oś rodka kursują autobusy zgodnie z rozkł adem. Tylko leż aki są drewniane. Nie powiem, ż e są wygodne)). . ale przynajmniej coś . Toaleta jest po drugiej stronie ulicy. Dwie dziury w podł odze : ), brak drzwi. Idź do toalety, aby wszyscy mogli to zobaczyć . Jedyne, czego mi ż al ze strony personelu sanatorium, to ogrodnicy. To są naprawdę pracowici, z któ rych warto brać przykł ad. Ich praca jest bardzo szanowana. Bardzo, bardzo pię kne i zadbane terytorium, ktoś cią gle pracuje. Albo to podlewają , potem kroją , potem luzują … Szkoda dla nich. . z taką usł ugą wkró tce bę dą bez pracy.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał