Zły hotel o nazwie dobrego koniaku „Ai-Petri”

Pisemny: 29 czerwiec 2014
Czas podróży: 24 — 25 czerwiec 2014
Ocena hotelu:
2.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 2.0
Usługa: 2.0
Czystość: 4.0
Odżywianie: 2.0
Infrastruktura: 5.0
Wybrany losowo spodobał się m. in.
Po wakacjach w Koktebel zdecydowaliś my się zamieszkać w Beregovoy przez ostatnie trzy dni.
Zatrzymaliś my się jako 3-osobowa rodzina.
Zostawiliś my tego "Ai-Petri" w cią gu jednego dnia, biegną c.
Powoduje:
Strona wskazuje dostę pnoś ć ś niadania dla każ dego rodzaju pokoju, kł amstwo.
Telewizor w pokoju ma 15 lat i ma fatalną jakoś ć odbioru.
Okno w ł azience się ga po pas, naprzeciwko toalety i prysznica, dzię ki czemu każ dy moż e Cię widzieć w cał ej okazał oś ci przez cał ą dobę .
Ł ó ż ko przekrzywione (materac czeka na kosz na ś mieci).
Stary. cerowana, prana poś ciel.
Dyskotekowa hotelowa kawiarnia do rana pod oknem (nie zasypiaj. Specjalnie dla dzieci. Nawet przy zamknię tych oknach).

Najważ niejsze: doszł o do chamskiej odmowy zwrotu niewydanych i wpł aconych z gó ry pienię dzy do kasy, przy wyjeź dzie wcześ niej niż planowano. przez kilka dni. Nigdzie nie ma takich zasad, tylko taka Lista ż yczeń reż ysera i administratora, aby przywł aszczyć sobie kilka tysię cy rubli. Administrator otwarcie szydzi i jest niegrzeczny, jeś li pojawiają się roszczenia lub „wł ą cza gł upca”. Nie moż na znaleź ć dyrektora i osó b odpowiedzialnych. Czeki i pokwitowania, jeś li został y wystawione, nie są podpisane (tj. nie są to dokumenty). Podaj informacje na ten temat. jak dł ugo ż ył eś lub ż e nie masz ż adnych roszczeń itp. nie podawaj, odpowiedź na Twoje zapytania i roszczenia zostanie "wysł ana pocztą ". Pienią dze został y zwró cone dopiero po pisemnej reklamacji, dział ają cej. szefa miasta Feodosia i kolejny telefon z wydział u turystyki do nieuczciwego dyrektora nieszczę snego hotelu.
Wniosek: ł otró w trzeba postawić na swoim miejscu i nie bać się kontaktować z wł adzami.
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał