Zaniedbania personelu wobec gości

Pisemny: 23 może 2018
Czas podróży: 2 — 22 może 2018
Komu autor poleca hotel?: Dla rodzin z dziećmi
Ocena hotelu:
9.0
od 10
Oceny hoteli według kryteriów:
Pokoje: 8.0
Usługa: 3.0
Czystość: 10.0
Odżywianie: 6.0
Infrastruktura: 8.0
Plusy: Nowy odkryty basen. Ale nie jest podgrzewany. Zaczę ł o wydawać rę czniki do leż akó w. Jedzenie stał o się bardziej urozmaicone po licznych reklamacjach i był o wię cej jedzenia. Przychodzą c do jadalni 30-40 minut po rozpoczę ciu pracy, dziecko i ja zawsze jedliś my. Cudowne dziewczyny-administratorki w jadalni, dzię kuję ! Codziennie ś wież e wypieki. Ś cież ki wył oż one są nową kostką brukową . W nocy na terenie jest wiele ś wiateł .
Minusy: pokoje są strasznie sprzą tane, najlepiej co drugi dzień . Rę czniki co trzy dni. Bardzo niewygodne, ponieważ . nie wysychają na zewną trz (wysoka wilgotnoś ć ), a podgrzewane wieszaki na rę czniki są z jakiegoś powodu zimne. W jadalni moż na był o dodać ś wież e warzywa i owoce, zawsze tylko mał e jabł ka i rzadko podawać zwię dł e starte ogó rki z rzodkiewką . Kapusta i marchewka są zmę czone. W ogó le nie ma sokó w. Nastę pna jest najbardziej nieprzyjemna (dla mnie osobiś cie). Rozkł ad liczb. Dają singli z dostawką zamiast 2-osobowej, 2-osobowej z dostawką zamiast 3-osobowej itp. Administratorzy cię nie usł yszą . I znajdą wiele powodó w, dla któ rych nie ma dla ciebie numeru. A jeś li podró ż ujesz z mał ymi dzieć mi, miej na nie oko. Przychodzi wiele dorosł ych agresywnych dzieci, któ rych rodzice nie kontrolują .
Tłumaczone automatycznie z języka rosyjskiego. Zobacz oryginał